Skocz do zawartości

bcymek

  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bcymek

  • Urodziny 28.06.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Suwałki

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Winna była pompa oleju (po rozebraniu widać było rysy). W misce nie było żadnego masła, smok czysty ale na wszelki wypadek zmieniłem olej na Valvoline Max Life. Po wymianie pompy i oleju ciśnienie wróciło do normy.
  2. w moim przypadku ciśnienie na jałowym 1-1.1 bar a przy 2 tyś obrotów - 3 bar. Zaczeła kontrolka migać po wymianie oleju cały czas ten sam Castrol Magnatec 10w-40. Od wymiany do wymiany dolewam 1,5-2l. Płukanka i zmieniać olej na Valvoline, Liqui Moly 5w-40? Czy od razu płukanka, olej, czyszcznie smoka i wymiana pompy.
  3. Witam. Mam następujący problem. Skończył mi się klocki z przodu (zjechana okładzina) i zmieniłem na nowe (TRW). Zgodnie z zaleceniami producenta oszczędzałem je przez kolejne 200 km po czym pojechałem w trasę i zauważyłem, że gdy tarcze się nagrzeją podczas hamowania zaczyna bym odczuwalne i słychać dosyć duże bicie na kierownicy. Tarcze nie posiadały dużych wżerów po starych klockach tylko niewielki rant po wewnętrznej i zewnętrznej stronie ok. 1 mm (grubość tarczy po zmierzeniu 24mm). Tarcze są trochę pordzewiałe i nie wiem czy po prostu nie wytrzymały przy nowych klockach czy czekać na dotarcie klocków. Dorzucam zdjęcia tarcz
  4. też o tym myślałem bo szkoda siłę oklejać
  5. Witam. Wygrałem możliwość oklejenia jednego elementu (maska lub dach) w moim passacie - kolor czarna perła. Samochód w sezonie letnim jeździ w stylu "black" (czarna perła kolor samochodu, czarne felgi OZ 17''). Macie jakieś sugestie/wizualizacje w jakim kolorze można by go okleić? bez zbytniego agrotuningu. Dorzucam zdjęcie passacika jeszcze na starych felgach. P.S wiem że czarny to problemowy kolor do oklejania i nie można z nim za bardzo poszaleć
  6. ohoho. Nie no nie jestem aż takim koneserem Wystarczy normalne radio z dobrą jakością dźwięku
  7. Joystick wpinany jest wprost do radia. Miałem jednak cichą nadzieję że może sie uda jakoś to zgrać Skoro tak mówisz to będę szukał dalej jakiegoś radia w okolicach 200 zł
  8. pytanie trochę z innej beczki. Mam u siebie w passacie radio Sony CDX-R3350 z takim joystickiem http://archiwum.allegro.pl/oferta/joystick-samochodowy-do-radia-sony-rm-x4s-i6253542878.html Radyjko niestety powoli wysiada i trzeba wymienić (do tego brak wejścia na pen drive) i przymierzam się do kupna radia PIONEER MVH-180UB. Wie ktoś może czy ten joystick będzie pasował to tego radia albo jakiegoś innego? Dosyć wygodne rozwiązanie i się trochę do niego przyzwyczaiłem
  9. bcymek

    VAG na androida?

    Witam. Postanowiłem spróbować i kupiłem interfejs bluetooth: http://allegro.pl/show_item.php?item=6134787461 oraz z google play torque pro. Program nie ma połączenia z ECU (Passat b5 3b 1.8t 98') NIE DZIAŁA Spróbowałem z ciekawości na audi a4 b6 1.9 tdi 2003 zadziałało ale nie wykryło błędu mimo że jest błąd air bag. Tak samo zrobiłem tylko w toyota corolla 1.4 vvt-i 2004 też zadziałało ale błędów także nie pokazało. Obydwie rzeczy zwróciłem bo jednak strata pieniędzy.
  10. no właśnie za katalizatorem. obleciałem z tyłu jak się tylko dało i nie widzę jej dlatego proszę o zdjęcie gdzie jest przed katem i za vag pokazuje dwie...
  11. posiada może ktoś schemat gdzie są rozmieszczone sondy lmabda w 1.8t AEB (zdjęcia albo nawet schemat z etka). Jedną za turbiną widzę bez problemu ale drugiej nie mogę znaleźć
  12. u mnie nie trzeba stetoskopu taki metaliczny dźwięk jakby łańcuch lub coś podobnego się obijało o coś po zdjęciu nogi z gazu. Obojętnie czy na luzie czy na sprzęgle. Silnik tylko musi się zagrzać Na dniach postaram się nagrać filmik
  13. ani to ani to. tubo po regeneracji byłem tydzień temu na przeglądzie bo uszczelkę wydmuchało. katalizator pusty w środku. dźwięk jest jakby z tyłu silnika dlatego napinacz i łańcuch zmieniłem
  14. kupiłem w końcu taki napinacz: http://allegro.pl/show_item.php?item=5833596067 widać że podróba, dodaję zdjęcia dla porównania. kupiłem do tego uszczelki pod napinacz elringa i łańcuch napinacza febi. Zdziwiło mnie, że gdy wymieniałem łańuch to stary po ściśnieciu napinacza kluczem miał jeszcze luzu, a nowy po złożeniu wszystkiego był praktycznie na styk. Może to kwestia jeszcze nie rozciągniętego łańcucha. Za wszystko wyszło mi 450 zł (robocizna moja). A w silniku na ciepłym jak coś dzwoniło przy odpuszczeniu gazu tak i nadal dzwoni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności