danielk102 Zgłoś #541 Napisano 13 Lutego 2015 Tak, made in china... Wiesz, jest china i china, jak wszędzie na całym świecie robią tańsze gorsze i droższe lepsze... Tak mi się wydaje. A Lemforder też mi się wydaje, że nie powinien być robić kaszany, w końcu czytając różne fora cieszy obok Corteco jedną z najlepszych opinii, zwłaszcza, że chłopaki piszą że Corteco i Lemforder do Passata robią te same poduszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Primer Zgłoś #542 Napisano 13 Lutego 2015 Napisane jest w tym temacie x razy... Poduszki pod silnik tylko avon, po zamontowaniu innych poduszek będzie efekt większego lub mniejszego drgania budą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielk102 Zgłoś #543 Napisano 13 Lutego 2015 I tak samo X razy jest napisane że tylko Lemforder lub Corteco... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #544 Napisano 13 Lutego 2015 I tak samo X razy jest napisane że tylko Lemforder lub Corteco... Tak ale tylko pod skrzynie biegów , a nie pod silnik :hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam66655 Zgłoś #545 Napisano 13 Lutego 2015 ja wstawiłem używki za 20 zł sztuka:) orginalne i jest super nic nie drży a wcześniej wstawiałem nowe zamienniki i była lipa jak u ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #546 Napisano 13 Lutego 2015 Witam. Mam Passata B5FL AVF, skrzynia FRK. Moim problemem było brzęczenie, a nawet walenie czegoś o coś pod maską, jednak bez żadnych wibracji. Po wjechaniu na kanał, pierwszy rzut oka, i dostrzegłem zgnite opaski na łączeniu rur. Opaski zamówiłem, wymieniłem, problem jednak pozostał, a nawet lekko się powiększył. Dźwięk ten występował podczas hamowania silnikiem, gdy obroty spadały w okolicę 1300. Na postoju podczas prób na zaciągniętym ręcznym żadnych niepokojących objawów nie było, wszystko grało. Po przestudiowaniu wielu tematów, i naocznych oględzinach stwierdziłem winę prawej poduszki, bo mniej więcej z tamtych okolic dochodził ten dźwięk. Prawa poduszka miała przy dolnej podstawie zaschnięte opaski czerwono-brązowe, czyli chyba wyciekł z niej olej. Po paru dniach po ponownym pobycie na kanale (jestem kierowcą i u nas jest hala, ale mechanik jest od aut ciężarowych) stwierdziłem kropelki czerwonego oleju na lewej poduszce. Auto rocznik 2002, poduchy jeszcze oryginalne Avona. Przebieg niby 202tyś ale w niego nie wierzę. Zamówiłem poduszki Lemfordera: tą na lewą stronę http://allegro.pl/poduszka-silnika-lemforder-audi-a4-a6-vw-passat-i5005094977.html a tą na prawą http://allegro.pl/lemforder-poduszka-silnika-prawa-a4-a6-passat-b5-i4869349031.html Od razu zamówiłem poduszki na skrzynię te: http://allegro.pl/poduszka-skrzyni-lemforder-audi-a4-a6-vw-passat-i5026266946.html i odbój Lemfordera na przód u mnie na miejscu w sklepie. Dzisiaj po wymianie przestało "walić", ale po odpaleniu na wolnych i w czasie jazdy w okolicach 2tyś obr na kierownicy i fotelu czuć dosyć intensywne wibracje. Wymiana przebiegała w następujący sposób: najpierw odkręciłem i wymieniłem poduszki na skrzyni. Nie dokręcałem ich, tylko przyłapałem na śruby zostawiając luzu na gwintach po 0,5 cm. Następnie odkręciłem przedni odbój, odkręciłem lewą poduszkę, prawą, podlewarowałem silnik, wymieniłem dwie pozostałe poduszki, przykręciłem również zostawiając po pół centymetra luzu na gwintach. Odpaliłem, auto pochodziło trochę na wolnych, zgasiłem, dokręciłem wszystkie poduchy, przedni odbój, odpaliłem i są te wibracje. Zgasiłem, poluźniłem odbój z przodu, poluźniłem od dołu dwie poduchy na silniku, znowu odpaliłem, pochodził, zgasiłem, dokręciłem i dalej są te wibracje. Co zrobiłem nie tak? Z pobieżnych oględzin łącznika rury wydechowej nie widać, żeby był uszkodzony... Jak dokładnie ma przebiegać "ułożenie się" silnika? Pozdrawiam. W tym temacie zostalo juz wszystko zbadane i wyjasnione, a co niektorzy dalej po swojemu robia i potem pytanie typu: na nowych gorzej wibruje niz na starych wylanych.Nie ma sie co obrazac tylko zrobic tak jak na recepcie powyzej.Jak chcesz tanio poduszki pod silnik to zamawiasz i montujesz bubel typu Lemforder lub Corteco (reszta chinszczyzny nie odbiega jakoscia od w/w bubli).Jak chcesz tanio i dobrze to uzywane sprawne AVON'y.Lub drogo i 100% pewnosci z ASO nowe AVON'y.Pod skrzynie tylko Lemfordery ( tylko guma i tuleja, w nich oleju nie ma), proste jak budowa cepa.Niektorzy co czytali poprzednie posty postapili wedlug recepty i ciesza sie komfortem po wymianie.Pozostali kupili jednak Lema lub Corteco (roznicy pomiedzy nimi nie ma, tylko w cenie) i zrobili z Paska ulepszony model Ursus C330.Jak brakuje funduszy to nie lepiej poczekac, doskladac na nowe i kupic AVON'y z ASO.I cieszyc sie chociaz z tego ze bylo drogo, ale warto.Nie dziwilbym sie gdyby chlop nie byl forumowiczem i poszedl do sklepu nie majac zadnej wiedzy i kupil sobie super poduszki HANS PRISE (chyba tak sie one nazywaja). A wlasciwie takie mu sprzedali w dobrej cenie.A tutaj macie temat z poduszkami tak rozbudowany ze wszelkimi detalami, przeprowadzonymi doswiadczeniami i nawet pomiarami.I dalej pare osob inaczej.To jest po prostu przykre i stwierdzam, ze szkoda czasu poswiecac aby rozwiazywac zawile problemy.Chyba po to istnieje to forum, aby wymieniac sie wiedza i doswiadczeniem.A nie wymadrzac i robic wedle swojego widzi mi sie.I jeszcze raz podkreslam, ze nikogo nie chce zniechecic i obrazic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FireBall Zgłoś #547 Napisano 13 Lutego 2015 A te poduszki AVON tylko w ASO można kupić? Ewentualnie jaki kosz jednej poduchy? W Passacie jakie montowali originale poduszki? Bo niestety mam drgania w budzie i zastanawiam się że to raczej już poduchy są na wykończeniu, i oto taki efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #548 Napisano 13 Lutego 2015 A te poduszki AVON tylko w ASO można kupić? Ewentualnie jaki kosz jednej poduchy? W Passacie jakie montowali originale poduszki? Bo niestety mam drgania w budzie i zastanawiam się że to raczej już poduchy są na wykończeniu, i oto taki efekt starczy że poczytasz dokładanie posty wyżej .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Primer Zgłoś #549 Napisano 14 Lutego 2015 Chodzi o to że temat ma 28 stron i został rozpoczęty 8 lat temu. Jeśli ktoś nie zwróci na to uwagi popełnia błąd wiążący się z kosztami. Temat trzeba przestudiować cały, post po poście chronologicznie i wszystko staje się jasne. 8 lat temu jakość zamienników była na lepszym poziomie i z tego co słyszałem można było pakować corteco pod silnik, wszystko działało dobrze. Obecnie wszystko to chińskie gówno i lepiej kupić albo używki albo dopłacić do nowych. Ja kupiłem używane, wyszło mnie lekko ponad 100 zł z przesyłką i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgrajczak Zgłoś #550 Napisano 14 Lutego 2015 (edytowane) Dokładnie tak - tylko oryginały. Doświadczyłem na własnej skórze. Jakby ktoś był zainteresowany, to mam na sprzedaż używaną, ale w idealnym stanie (waga jak nówki) oryginalną lewą poduchę Avon 8D0 199 379 AE (do AVB,AVF, AWX, ALT) bo wymieniłem obie przednie żeby nie tracić już nerwów czy to założone Corteco trzęsie, czy ta druga. Kontakt na priv. Jakby ktoś chciał prawą Corteco (z gumowym kołnierzem), to też chętnie się pozbędę bo jest mi zbędna. EDIT: Ori poszła, jeszcze Corteco czeka na chętnego. Edytowane 15 Lutego 2015 przez mgrajczak aktualizacja oferty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #551 Napisano 19 Lutego 2015 Ja mam troszkę inny problem,mianowicie zmieniłem poduchy pod silnikiem ,wszystko jest ok poza jednym. Podczas dodania gwałtownie gazu i odjęciu podczas jazdy czuć takie dziwne szarpanie,jakby silnik unosił się i opadał ,jak najlepiej wyregulować tą przednią poduszkę? dodam że robiłem różne opcje: luzowałem poduchy i odpalałem silnik na chwilę w celu ułozenia się i dokręcałem,potem przednią poduszkę podnosiłem na max do góry i też nic ,zostaje mi opuszczenie jeszcze jej na max do dołu.Dodam że przy zaciągniętym ręcznym ruszałem autem i silnik stoi jak zamurowany,gdzie szukać przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #552 Napisano 19 Lutego 2015 silnik stoi jak zamurowany,gdzie szukać przyczyny? Kolego to niekoniecznie poduszki, Ja w poprzednim passacie wymienilem kpl. Wszystkich poduszek czyli 2 silnika i odboj przy chlodnicy oraz 2 poduchy skrzyni i problem nie ustal, potem wymienilem dwumase i sprzeglo, a szarpanie o ktorym mowisz czyli przy dodawaniu i odejmowaniu gazu nadal bylo odczuwalne, potem przyszedl czas na wymiane przegubow zewnetrznych i tez nic to nie dalo , dalej nic nie wymienialem bo akurat sie pozbylem samochodu, ale pamietem ze tam strasznie mnie irytowalo to szarpanie. Nie wiem czy ty w 1.6 masz dwumase czy zwykle kolo, ja tam mialem 1.8T i mialem kolo dwumasowe, Czytalem gdzies ze taki objaw moga dawac rowniez przeguby wewnetrzne, albo skrzynia biegow jak juz ma luzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #553 Napisano 19 Lutego 2015 Dwumas mam,na przegubach nie zauważyłem luzu,też mi coś się wydaje że to może być skrzynia tym bardziej że objaw pojawia sie gdy silnik sie nagrzeje,jeszcze sprawdzę stan oleju w skrzyni może nie ma stanu i ewentualnie wymienię go na nowy,bo możliwe że jeszcze jest fabrycznie zalany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #554 Napisano 19 Lutego 2015 Jestem po wymianie poduszek silnika założyłem używki kosz lewej 30 zł i prawej 15 zł lewą o wadze 757g a prawa o wadze 745g a zdemontowane lewa waga 656g (brak oleju) prawa 715g ( olej chlupał przy gwałtownym potrzęsieniu) poprawa jest znaczna ale zauważyłem po prześledzeniu tego wątku , że zawsze wywalona się najbardziej lewa strona jeżeli ktoś potrzebuje to mogę rozciąć ori poduszki lewą i prawą tylko podać czy pionowy przekrój czy rozłożyć na elementy całe . Dostosuję się do sugestii forumowiczów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawb12 Zgłoś #555 Napisano 15 Marca 2015 koledzy proszę o pomoc A więc auto passsat b5 afn problem polega na drganiach kierownicy i siedzenia na wolnych obrotach -poduszki wszystkie zostały wymienione na orginały avon z aso (ułożone przed dokręceniem) -pompa wtryskowa i nastawnik zrobione wszystko ustawione a drgania jak były to nadal wystapują proszę o pomoc co radzicie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #556 Napisano 15 Marca 2015 plecionka , dwumasa,guma glowna,poduchy pod skrzynia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawb12 Zgłoś #557 Napisano 15 Marca 2015 plecionka , dwumasa,guma glowna,poduchy pod skrzynia pisałem że wszystkie poduszki wymienione pod skrzynią rówież Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #558 Napisano 15 Marca 2015 problem polega na drganiach kierownicy i siedzenia na wolnych obrotach Raczej dwumasa. U mnie w benzyniaku było tak samo - drżał cały samochód na wolnych obrotach na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #559 Napisano 15 Marca 2015 ostatnio mialem klienta z ahu, poduszki wymienione a autem nie dalo sie jezdzic juz tak drzalo, jak Danek pisze sprzeglo i dwumas wymienione i dopiero auto przestało drgac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawb12 Zgłoś #560 Napisano 15 Marca 2015 ostatnio mialem klienta z ahu, poduszki wymienione a autem nie dalo sie jezdzic juz tak drzalo, jak Danek pisze sprzeglo i dwumas wymienione i dopiero auto przestało drgac jakieś objawy powinny byc jesli dwumas juz nie daje rady ?? przy zapalaniu i gaszeniu samochodu nic nie slysze podczas jazdy też nie odczuwam , da się jakoś inaczej sprawdzić ?? jakiej firmy sprzegło z dwumasem polecacie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach