Skocz do zawartości

mgrajczak

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mgrajczak

  • Urodziny 02.08.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wymieniona zmatowiała i nieszczelna lewa tylna lampa
  2. Dokładnie tak - tylko oryginały. Doświadczyłem na własnej skórze. Jakby ktoś był zainteresowany, to mam na sprzedaż używaną, ale w idealnym stanie (waga jak nówki) oryginalną lewą poduchę Avon 8D0 199 379 AE (do AVB,AVF, AWX, ALT) bo wymieniłem obie przednie żeby nie tracić już nerwów czy to założone Corteco trzęsie, czy ta druga. Kontakt na priv. Jakby ktoś chciał prawą Corteco (z gumowym kołnierzem), to też chętnie się pozbędę bo jest mi zbędna. EDIT: Ori poszła, jeszcze Corteco czeka na chętnego.
  3. To ja się pochwalę swoim ostatnim wynikiem - Poznań, ok. 21:00, bez zamulania bo nie mam na to cierpliwości Aczkolwiek nie ukrywam - starałem się wykorzystywać nabytą prędkość i sporą masę Pastucha. Zwykle takie wyniki w granicach 5,5 notuję w trasie, a miasto to przedział 6,5-8.
  4. Panowie, Dysponujecie namiarami do kogoś z poduszkami silnika Ori, tańszymi niż w ASO? (ponad 900zł) albo do kogoś z WLKP kto miałby używane w dobrym stanie? Proszę o info tutaj lub na priv.
  5. Mógłbyś dokładniej opisać te objawy? Mówiąc mocowanie masz na myśli te gumowe podkładki pod plastikową pokrywą silnika, czy pianki wygłuszające? U mnie obudowa się trzęsie (w przeciwieństwie do samego silnika, który na jałowym nie drga ani trochę), pianki pod spodem się poodklejały. Wymieniłem zużytą poduchę pod silnikiem, ale nie pomogło i wciąż walczę z buczeniem. W nowym roku czeka mnie wymiana rozrządu, zwrócę uwagę żeby mechanior spojrzał też na rolkę alternatora. Ostatnie oględziny wykazały, że do wymiany jest prawa poducha pod skrzynią, ale sam już nie wiem czy to może być przyczyną.
  6. Panowie, Mam problem z buczeniem w moim B5 AVB. Niskie, upierdliwe tony w pełnym zakresie obrotów. Liczyłem, że wymiana filtrów pomoże, niestety nic nie dała. Wydech sprawdzony przez dwóch tłumikarzy, stan idealny. Nowa poducha pod silnikiem (Corteco), szarpanie wyeliminowane, buczenie zostało. Na pewno dźwięk nie pochodzi od kół bo przy wrzuceniu luzu znika. Buczy na postoju na jałowym, przy obciążeniu staje się bardziej dokuczliwy. Załączam dwa nagrania: Pierwsze podczas jazdy, z wnętrza samochodu, dźwięk słychać przy przyspieszaniu. Drugie spod maski na postoju, basowy pomruk słyszalny od połowy filmiku, kiedy zbliżyłem tel w okolice filtra powietrza.
  7. Panowie, Mam problem z buczeniem w moim B5 AVB. Niskie, upierdliwe tony, słyszalne w pełnym zakresie obrotów, także przy stałej prędkości. Kiedyś były to rytmiczne "pomruki" przy stałej prędkości, teraz są cały czas. Liczyłem, że wymiana filtrów pomoże, niestety nic nie dała. Wydech sprawdzony przez dwóch tłumikarzy, stan idealny. Było szarpanie przy zmianie biegu, podejrzenia poduchy pod silnikiem okazały się słuszne. Prawa poducha nowa Corteco i szarpanie zniknęło. Wciąż jednak walczę z tym buczeniem i nie daje mi to spokoju. Na pewno dźwięk nie pochodzi od kół bo przy wrzuceniu luzu znika. Buczy na postoju na jałowym, przy obciążeniu staje się bardziej dokuczliwy. Załączam dwa nagrania: Pierwsze podczas jazdy, z wnętrza samochodu, dźwięk słychać przy przyspieszaniu. Drugie spod maski na postoju, basowy pomruk słyszalny od połowy filmiku, kiedy zbliżyłem tel w okolice filtra powietrza. Drży mi trochę plastikowa pokrywa silnika, ale to nie to. Jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności