ZbychuNS Zgłoś #1 Napisano 10 Kwietnia 2020 Witam nie działa mi w passacie B8 Variant centralny zamek wlewu paliwa. zdj.1.Silniczek wlewu to: 510810773 (2 piny) działa po podłączeniu na krótko do aku. zdj.2.Kupiłem za szybko silniczek; 3G5810773 (4 piny) w razie podmiany jak go podłączyć? zdj.3.Do rzeczy, nie mam napięcia/zasilania na obu przewodach idących do silniczka centralnego zamka wlewu paliwa. Zdemontowałem całe nadkole i próbowałem się wpiąć wyżej, ale nadal zero reakcji.... Próbowałem dojść do rozebrania prawej strony tapicerki i plastików PASSAT B8 Variant. Niestety nie wiem jak wyjąć kanapę (już przed chwilą znalazłem instrukcję) Ale w dalszym ciągu nie wiem jak ściągnąć centralną listwę bagażnika oraz cały bok, aby dostać się do drugiej strony kostki z przewodami od silniczka wlewu paliwa. zdj.4.(dwa oryginalne przewody) A może ktoś poradzi w jakie przewody się wpiąć żeby było szybciej i działo wszystko jak należy? PROSZĘ PANOWIE O JAK NAJSZYBSZĄ POMOC dziękuję i liczę na WASZE WSPARCIE. Auto mam rozbebeszone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #2 Napisano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) 15 godzin temu, ZbychuNS napisał: nie mam napięcia/zasilania na obu przewodach idących do silniczka centralnego zamka wlewu paliwa Sprawdź ciągłość przewodów od modułu BCM do wtyczki zamka. Siłownik F219 jest zasilany bezpośrednio z pinów 3 i 4 kostki A w module BCM J519: W schematach jest pewna nieścisłość bo siłownik F219 opisany jest jako "element nastawczy" ale ma oznaczenie i symbol styku. Z tego co widzę na twoich zdjęciach, kolory kabli się zgadzają więc to powinno być to. Co do silnika 3G5 to zdaje się jest to wersja do hybrydy. Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez nTomek aktualizacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbychuNS Zgłoś #3 Napisano 11 Kwietnia 2020 muszę odłączyć aku odpinając te wtyczki z BCM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #4 Napisano 11 Kwietnia 2020 Lepiej odłącz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbychuNS Zgłoś #5 Napisano 11 Kwietnia 2020 nie będę miał błędów po ponownym podłączeniu aku? albo problemu z jakimiś sterownikami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #6 Napisano 11 Kwietnia 2020 Otwórz maskę. Odczekaj minutę aż się system uśpi i możesz odłączyć. Nie będzie problemów. Jak wyciągniesz kostki z BCM bez odłączania aku to na bank będziesz miał błędy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbychuNS Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2020 nie ma gdzieś bliżej tylnych drzwi tych przewodów żeby się spróbować w nie wpiąć? i ewentualnie od tego momentu pociągnąć ze szybkozłączką nowe zasilanie do silniczka? dobra czyli drzwi zamknięte wszystkie bez centralnego, maska w górze odczekać minutę lub dwie i odłączyć aku, obie klemy normalnie? później podłączyć i musi wszystko działać jak działało bez konieczności kodowania, błędów itp.? może schemat elektryczny tylnych drzwi pasażera? nie ma tam tych przewodów? one idą tylko i wyłącznie z BCM do tego silniczka? czy do każdego zamka centralnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #8 Napisano 11 Kwietnia 2020 A po co miałby iść do każdego zamka? Na schemacie który ci podałem nie ma innych pośrednich punktów. 23 minuty temu, ZbychuNS napisał: obie klemy normalnie? wystarczy jedna - z reguły bezpieczniej jest odłączać minusową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbychuNS Zgłoś #9 Napisano 11 Kwietnia 2020 nie ma szans wyjąć wtyczki .....za mało miejsca by ją cofnąć do tyłu doszedłem po długiej walce, pytanie czy mogę pociągnąć przewód 1 mm zamiast 0,35 mm nie mam innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #10 Napisano 11 Kwietnia 2020 18 minut temu, ZbychuNS napisał: przewód 1 mm zamiast 0,35 mm Możesz. A co było? Faktycznie przewód ma przerwę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbychuNS Zgłoś #11 Napisano 11 Kwietnia 2020 nie było przerwy, dałem szybkozłączki i nic. JESTEM ZAŁAMANY NIE WIEM CO ROBIĆ. po podłączeniu akumulatora wywaliło mi litanię błędów....co mam zrobić? nie idzie usunąć dużo rzeczy nie funkcjonuje dodaje zdjęcia i historię obdeleven PROSZĘ POMÓŻCIE MI .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #12 Napisano 11 Kwietnia 2020 Przez takie bezmyślne wklejanie tasiemców sprawiasz że temat robi się kompletnie nieczytelny. Przejedź się kawałek a potem skasuj błędy, które jeszcze zostaną. A następnym razem jak będziesz odłączał aku to odłącz TYLKO ujemną klemę, a przynajmniej od niej zacznij... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbychuNS Zgłoś #13 Napisano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) tak zrobiłem odłączylem jak pisał moderator i jak jest w instrukcji tylko ujemną. Podłączyłem i litania. nie działające czujniki ciśnienia opon, esp, czujniki parkowania, błąd kąta skrętu, oraz inne. mam tak wsiąść i jechać? samo się ustawi? Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez ZbychuNS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #14 Napisano 11 Kwietnia 2020 Napisałem. Przejedź się kawałek. Przekonasz się jak nieskomplikowanym samochodem jest pasztet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2020 44 minuty temu, ZbychuNS napisał: nie było przerwy, dałem szybkozłączki i nic Jak nie było przerwy to po co szybkozłączki? Pisałem - sprawdź ciągłość przewodów od BCM do zamka. Jeśli nie są przerwane/przegryzione to problem musi być w BCM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbychuNS Zgłoś #16 Napisano 11 Kwietnia 2020 daruję już sobie te zasilanie silniczka wlewu, teraz najważniejsze żeby wszystko wróciło do stanu przed próbą uzyskania zasilania na przewodach silniczka wlewu. może któregoś dnia zapytam ASO o naprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #17 Napisano 11 Kwietnia 2020 Przejedziesz się i nic nie trzeba kasować ,jak odłączałeś kostki po odpięciu aku. Dzisiaj rozłączałem bo mi coś wpadło za aku i musiałem wyciągnąć. Zapaliło się ESP, wspomaganie ACC brak, ciśnienie w kołach i nawet czujniki parkowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisak112 Zgłoś #18 Napisano 4 Stycznia 2021 koledzy jak wyjąć plastikową wkładkę z klapką? jest na jakiś zatrzaskach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #19 Napisano 10 Stycznia 2021 Zamiast kluczyków do wyjmowania radia możesz użyć jakiś klinów, np ze starej karty kredytowej - wytnij paski szerokości 1cm, zetnij końcówkę pod kątem 30-40 stopni. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisak112 Zgłoś #20 Napisano 13 Stycznia 2021 W dniu 10.01.2021 o 18:16, enriquez napisał: Zamiast kluczyków do wyjmowania radia możesz użyć jakiś klinów, np ze starej karty kredytowej - wytnij paski szerokości 1cm, zetnij końcówkę pod kątem 30-40 stopni. dziękuję kolego za pomoc , pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach