Mirecki Zgłoś #41 Napisano 28 Listopada 2019 Miałem to samo. Tydzień temu wymieniłem tuleje i jak ręką odjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #42 Napisano 28 Listopada 2019 3 godziny temu, co-driver napisał: Z ciekawości wiesz na czym polega ta procedura ? W dużym uproszczeniu na rozebraniu mocowania przy tulei i na naniesieniu w tym miejscu odpowiedniego smaru. Ktoś chyba to TPI na forum wrzucał jakiś czas temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #43 Napisano 29 Listopada 2019 Mniej więcej na tym to polega: https://mega.nz/#!N0lgDAQY!mWeOY4xCgqUC21iyIrAVSPPODLLf53WJjk_HzXJ8SQQ Co prawda dotyczy Skody, ale w Passacie jest dokładnie to samo. Gdzieś mam też TPI od Passata, ale tam nie ma zdjęć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieljakimowicz1978 Zgłoś #44 Napisano 30 Listopada 2019 wrzuci ktoś to TPI na skrzypienie? U mnie też już zawieszenie zaczęło koncertować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucky1 Zgłoś #45 Napisano 30 Listopada 2019 Dziękuję wszystkim za pomoc. Zajmę się w nadchodzącym tygodniu tymi tulejami. Dam znać czy pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedOctane Zgłoś #46 Napisano 1 Grudnia 2019 Witam. Passat B8 skrzypi zawieszenie zarówno z przodu jak i z tyłu (z tyłu na prograch zwalniających). Przestudiowałem już chyba wszystkie wątki dotyczące skrzypiącego zawieszenia dlatego wybieram się do ASO w ramach gwarancji. Auto kupiłem jako używane z gwarancją DasWelt Auto, wersja gwarancji platyna. Ogólnie oprócz skrzypienia jak stary tapczan mam odczucia, że auto ma luzy np. na poprzecznych nierównościach - starym passatem praktycznie nie odczuwalne na tej samej drodze (może dlatego, że tam jest wielowahacz - nie wiem?). Nie znam się kompletnie na zawieszeniu dlatego chciałbym prosić was forumowiczów abyście spojrzeli na filmy poniżej, czy wszystko jest ok (na tylnym zawieszeniu ręka mi latała ale coś tam może widać). Jade pierwszy raz do swojego miejscowego ASO i nie chciałbym aby stwierdzili, że skrzypienie to nic złego a zawieszenie jest jeszcze ok i za diagnozę 500zł się należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
apko Zgłoś #47 Napisano 1 Grudnia 2019 Mój też skrzypi jak stary tapczan, serwis coś smaruje i jest przez miesiąc spokój, potem od nowa. I tak to trwa już 3 lata.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #48 Napisano 1 Grudnia 2019 I zapewne dopiero wymiana elementów na zamienniki pozwoli pozbyć się rechotania żabek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s3bek Zgłoś #49 Napisano 1 Grudnia 2019 U mnie to samo, każdy próg zwalniający to skrzypi... W 10 letnim peugeot 308 cisza i spokój, a tutaj skrzypi i skrzypi.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplone Zgłoś #50 Napisano 2 Grudnia 2019 koledzy mam to samo przód odzywa się przy progach zwalniających, na postoju jak kręcę kierownica maksymalnie w prawo i lewo to słychać jak się coś naciąga i lekko skrzypi. U mnie pomaga psikanie smaru w spray na jakiś czas jest cisza. Ale jeśli chodzi o tylne zawieszenie to nic nie pomaga coś stuka i dobija przy szybszej jeździe na dziurach i nie potrafię sobie z tym poradzić od dłuższego czasu. Wcześniej miałem peugeota 508 - bez porównania auto miało sporo przebiegu a zawieszenie pracowało idealnie. Tu pod względem zawieszenia czy wykończenia bagażnika jest porażka w VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedOctane Zgłoś #51 Napisano 4 Grudnia 2019 Wyczytalem na forum, ze da sie to wszystko naprawic, przede wszystkim wymienic wszystkie tuleje, ktore moga byc zuzyte bo zuzywaja sie najczesciej tylko jak przekonac do tego ASO. Moim zdaniem na przednim wahaczu tylna tuleja ma za duzy luz ale sie nie znam i chcialbym aby ktos fachowy wyrazil swoja opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michasze Zgłoś #52 Napisano 22 Grudnia 2019 Ja przerobiłem całą drogę i wreszcie nie skrzypi Serwis musi najpierw posmarować a dopiero jak smarowanie nie pomaga - wymiana tulei. Takie są zalecenia z VW. Trzeba się wykazać cierpliwością niestety w tym temacie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markarn Zgłoś #53 Napisano 24 Grudnia 2019 (edytowane) U mnie ASO trzy razy podchodziło do problemu w czasie każdego przeglądu co 30 kkm. Teraz jest 90 kkm i zawieszenie dalej skrzypi. Totalna ignorancja. Teraz problem będę zgłaszał do skutku aż do zakończenia gwarancji Edytowane 24 Grudnia 2019 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andre_72 Zgłoś #54 Napisano 27 Grudnia 2019 W dniu 1.12.2019 o 18:31, 1285 napisał: I zapewne dopiero wymiana elementów na zamienniki pozwoli pozbyć się rechotania żabek. Czy ktoś ma już jakieś doświadczenia z wymianą na zamienniki ? Irytują te "rechoczące żabki" pod autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArekRR Zgłoś #55 Napisano 7 Lutego 2020 (edytowane) A czy spotkał się ktoś ze skrzypieniem tylko przy maksymalnie skręconych kołach w lewo, przy ruszaniu ? Dzwiek dochodzi z przodu, z lewej strony. Edytowane 7 Lutego 2020 przez ArekRR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucky1 Zgłoś #56 Napisano 29 Lutego 2020 W dniu 27.11.2019 o 22:03, saper_wroc napisał: Sprawdź tylne tuleje przednich wahaczy, to skrzypi najczęściej i nawet serwisy maja na to procedurę naprawczą (TPI). Ja to nazywałem "efektem tapczanu" - na szczęście na razie się tego wspaniałego dźwięku pozbyłem. Wymieniłem tuleje wahaczy z przodu i skrzypienie ustąpiło. Dziękuję za dobrą podpowiedź. Swoją drogą z czego VW robi te tuleje że po niecałych 4 latach i 100 tys przebiegu skrzypi jak stary tapczan.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #57 Napisano 29 Lutego 2020 100 tys to i tak nieźle, mój skrzypiał przy około 65 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
22gustaw Zgłoś #58 Napisano 21 Maja 2020 (edytowane) Witam, czy problem został u ciebie rozwiązany????? Mój pasek B8 ma podobnie. Edytowane 21 Maja 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robalekkkk Zgłoś #59 Napisano 21 Maja 2020 Witam. Dokładnie taki sam temat przerabiałem w Passku b6. Takie same odgłosy, podczas skrętu kierownicą w miejscu. Trzaski i skrzypienie. Górne łożysko kolumny McPersona do wymiany. MIałem to przy przebiegu 200 000 km najpierw jedna strona, za około 10-15 tys druga. Po naprawach nic nie powróciło. Cisza przez następne 50 tys aż do sprzedania auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartektworek Zgłoś #60 Napisano 21 Maja 2020 Polecam przy kręceniu koła złapać ręką za sprężynę. Jak uszkodzone będzie łożysko to może w niedługim czasie pęknąć Wam sprężyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach