Skocz do zawartości

RedOctane

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O RedOctane

  • Urodziny 24.08.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam
  2. Wyczytalem na forum, ze da sie to wszystko naprawic, przede wszystkim wymienic wszystkie tuleje, ktore moga byc zuzyte bo zuzywaja sie najczesciej tylko jak przekonac do tego ASO. Moim zdaniem na przednim wahaczu tylna tuleja ma za duzy luz ale sie nie znam i chcialbym aby ktos fachowy wyrazil swoja opinie
  3. Witam Po sciagnieciu kola ujrzalem taki oto przewod. Zastanawiam sie co to jest, czy cos sie wypielo czy tak ma byc. Jesli ktos cos wie to prosilbym o informacje. Tylko z jednej strony wystaje
  4. Witam. Passat B8 skrzypi zawieszenie zarówno z przodu jak i z tyłu (z tyłu na prograch zwalniających). Przestudiowałem już chyba wszystkie wątki dotyczące skrzypiącego zawieszenia dlatego wybieram się do ASO w ramach gwarancji. Auto kupiłem jako używane z gwarancją DasWelt Auto, wersja gwarancji platyna. Ogólnie oprócz skrzypienia jak stary tapczan mam odczucia, że auto ma luzy np. na poprzecznych nierównościach - starym passatem praktycznie nie odczuwalne na tej samej drodze (może dlatego, że tam jest wielowahacz - nie wiem?). Nie znam się kompletnie na zawieszeniu dlatego chciałbym prosić was forumowiczów abyście spojrzeli na filmy poniżej, czy wszystko jest ok (na tylnym zawieszeniu ręka mi latała ale coś tam może widać). Jade pierwszy raz do swojego miejscowego ASO i nie chciałbym aby stwierdzili, że skrzypienie to nic złego a zawieszenie jest jeszcze ok i za diagnozę 500zł się należy.
  5. Posiadam fabryczne oryginalnie montowane webasto. Gdzie wobec tego szukac centralki? Jest pod maska? Jesli tak to mniej wiecej w ktorej czesci? Czy moze gdzies w bagazniku w poblizu akumatora lub w innym miejscu?
  6. Witam. Chciałbym dokupić sobie drugi pilot do webasto. Nie wiem jednak czy posiadam w passacie telestart 90 czy 91? Gdzie w passatach b8 2.0tdi 150km jest umiejscowiona ta centralka lub jakas tabliczka znamionowa aby to sprawdzic? Prosze o pomoc Przy okazji wstawiam instrukcje do pilota w ktorej jest rowniez instrukcja programowania (mozna posiadac do 4 pilotow webasto) telestartt91.pdf
  7. Witam. Ile taka przyjemność kosztuje? Do wymiany lamp trzeba demontować grill i zderzak tak jak w b5fl?
  8. Dzięki Biszczan. Oto co zamierzam zrobić (muszę zrobić zakupy): 1) Wymiana czujnika ciśnienia oleju na nowy MEYLE 2) Sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem na jałowym i na obrotach (temperatura silnika ma znaczenie?) 3) Przeczyszczę dokładnie benzyną i przedmucham kompresorem wąż od ODMY aby mieć jeszcze 100% pewność że jest drożny w 100%. 4) Jak będę jechał na sprawdzenie u mechanika turba (mam gwarancję) to powiem, żeby sprawdzili drożność przewodu olejowego i powrotnego turbiny, chociaż myślę, że to sprawdzili od razu. Dzięki wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi i proszę o kolejne:) 1) Czy to, że termostat otwiera się przy 81 stopniach a nie 87 może mieć jakiś wpływ na turbinę? 2) Rozumiem, że po LOGACH wszystko wydaje się ok poza temperaturą silnika? 3) Doszukałem się na forum, iż podobno te passaty mają wadę konstrukcyjną dotyczącą pokrywy silnika (zapychająca się siatka odmy), jeśli to prawda to zapewne mam właśnie tą pokrywę (mogę spisać nr na pokrywie). A więc czy to w ogole prawda? Czy wymiana pokrywy coś pomoże? Na pewno wyniesie mnie taniej niż kolejne turbo... 4) Co mogę jeszcze zrobić, na co jeszcze zwrócić uwagę mechanikom, którzy (mam nadzieję) podchodzą z dużym profesjonalizmem do swojej roboty ale w tym przypadku rozkładają ręce.
  9. Wiem, tak czy siak musze sprawdzic czy czujnik dziala. Wiesz może gdzie on jest? Bliżej filtra oleju w AWX czy gdzies u dołu?
  10. Dzięki Biszczan. Nie wiem czy uda mi się to zdemontować, najwyżej jak pojadę na kontrolę turbiny to powiem żeby to sprawdzili. Co jeszcze mogę sprawdzić? Po logach nic nie widać? Pamiętam, że na początku jak nim jeździłem to jak brakowało nawet troszkę oleju to dostawałem informację na MFA, a później żadnej informacji nawet jak brakowało go więcej. Nie wiem czy czujnik padł czy może mieć to jakiś związek z moją dolegliwością.
  11. Ten przewód sprawdziłem odrazu jak rozwaliło turbinę i był drożny oraz wydaje się być szczelny http://mobileking.proste.pl/allegro/300-400/317-MONDEO-MK3/DSC04697.JPG Michał, która to rurka, można prosić o jakiś link żebym wiedział na 100% o którą chodzi? Olej wymieniany regularnie i filtry, Olej Castrol EDGE 5W40 TD, dosyć często sprawdzam poziom i w razie potrzeby uzupełniam. Ostatnio zepsuła mi się na autostradzie jadąc 160km/h na 5 biegu, wcześniej podczas tej samej trasy prawdobodobnie turbina zaczęła wyć, być może był lekki spadek przyspieszenia ale trudno mi to na 100% potwierdzić. Miałem sprawdzić jak dojadę do domu ale niestety nie dojechałem...
  12. Witam. Ogromna prośba do wszystkich fachowców w dziedzinie diagnostyki VAG. Tylko w was nadzieja. Moje auto jest prawie całkowicie bezawaryjne nie licząc drogiej usterki która jest zwana wymianą turbiny. Raz już wymieniłem i myślałem, że to dlatego że była felerna ale teraz po przejechaniu niecałych 40 tyś. km. padła kolejna i musiałem wstawić nową. Nie chcąc ryzykować, od razu po odbiorze z warsztatu, który totalnie nie ma pojęcia o przyczynie postanowiłem wykonać porządne logi. Aha i uszkodzenia turbin zawsze takie same. Podczas jazdy dochodzi do rozszczelnienia i olej ucieka w wydech i mam niebieską chmurę dymu Auto poza tym sprawuje się bardzo dobrze i nie chcę go sprzedawać, ale jeżeli nie znajdę usterki to nie będę miał innego wyjścia. Chociaż z drugiej strony nie chciałbym sprzedać auta z felerem. Posiadam drugi identczny egzemplarz passata 2004, AWX. Mogę dokonać podmiany jakiegoś czujnika lub czegoś innego (co jest w miarę proste i dostępne bez kanału) jeśli to pomoże zlokalizować usterkę. LOGI DYNAMICZNE: Grupy 000,001,003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183957.html Grupy 004,008,010: http://vaglog.rtnet.pl/log_183958.html Grupy 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183959.html LOGI STATYCZNE, MEASURING BLOCKS Grupy 000,001,002 http://vaglog.rtnet.pl/log_183964.html Grupy 003,004,007 http://vaglog.rtnet.pl/log_183965.html Grupy 013,023,018 http://vaglog.rtnet.pl/log_183966.html LOGI STATYCZNE, BASIC SETTINGS Grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_183969.html Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_183967.html Grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_183970.html Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183968.html
  13. Dzięki wielkie za szczegółową odpowiedź. Pozdrawiam
  14. Dziękuje za odpowiedź. A więc tak: - bezpieczniki są ok - faktycznie na chwilkę po przekręceniu zapłonu pokazuje jakieś napięcie we wtyczce od czujnika - po zrobieniu zworki na tej wtyczce bez zmian - miernik ustawilem na ohmy i po podlaczeniu sond do styków czujnika ciśnienia pokazuje wartości na mierniku (odpalone auto) - podłączyłem auto pod VAGa (mam automatyczną skrzynię biegów, po zdemontowaniu lewarka mam 3 kostki : 1 czarna 1 biała i 1 szara. Po podłaczeniu kostki czarnej i białej mogłem odczytać błędy silnika (brak) oraz automatycznej skrzyni biegów (jakiś tymczasowy błąd związany z prądem). Niestety nie mogę się podłączyć do ABSu ani przy użyciu wtyczek Czarna+Biała ani Czarna+Szara. Nawet nie wiem do czego jest szara. Reszty jeszcze nie sprawdziłem po pierwsze z braku czasu i braku wiedzy. Ale może jutro pogrzebię. Główna przyczyna - brak wspomagania hamulców / świeci się kontrolka ABS cały czas oraz czerwona kontrolka (!) Mam dodatkowo pytanie: 1) Która to będzie wtyczka od silnika pompki (ile styków lub jakieś inne naprowadzenie) i do których pinów podłączyć + i - z akumulatora lub prostownika? Sprawdzać na zapłonie czy odpalonym aucie? 2) Ile pinów ma główna wtyczka? Czy to ta najszersza? 3) Nie wiem jak zlokalizować przekaźnik (zapewne nr 78). Twierdzę że u mnie po rozebraniu plastików ponad standardowymi bezpiecznikami nie widzę żadnych innych kwadraciaków (sama plątanina kabli tylko). W sumie więdzę w tym całym ustrojstwie: dwie wtyczki na górze zbiorniczka, wtyczka od pompki i jeszcze dwie wtyczki bardziej schowane (jedna szersza - zapewne główna oraz węższa - zapewne od silnika pompki).
  15. Witam. W moim passacie B3 1.8 typ ABS kombi 1993 przestało działać wspomaganie hamulców (auto z ABSem). Również podejrzewam usterkę elektryczną. Odpiąłem wtyczkę która idzie do czujnika ciśnienia (2 styki) i na włączonym silniku podłączyłem miernik cyfrowy: + do jednego styku a - do drugiego styku. Miernik nic nie pokazuje (jakby prądu nie było). Jestem laikiem ale wydaje mi się, że po podłączeniu miernika do styków powinno pokazać jakieś napięcie - proszę napisać czy dobrze myślę. Podejrzewam też przekaźnik ale za cholerę go nie widać - rozebrałem plastiki i myślałem, że będzie nad standardowymi przekaźnikami ale nic tam nie ma oprócz plątaniny kabli. Postaram się wrzucić fotę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności