s3bek
-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Aktualizacja oprogramowania MIB2 High, Odblokowanie Android Auto/Carplay
s3bek odpowiedział golden87 → na temat → Poradniki i instrukcje
Hej, @shibby @kamillo890, posiadam taką rozpiskę, jednak to są chyba kody nie samego portu USB, a pakietu ramka - usb - port aux. 5G0 035 222 E AUX support USB iOS (UI4) support Standard Infotainment Unit (I8E) support High Infotainment Unit (I8H) support Android/MirrorLink support 5G0 035 222 F AUX support limited USB (UE4) support Standard radio Gen2 (I8E) support High Infotainment Unit (I8H) support Android/MirrorLink support 5G0 035 222 H AUX support USB iOS (UI4) support Standard radio Gen2 (I8E) support Android/MirrorLink support -
Skanowanie robiłeś przy odpalonym aucie? Ogólnie nawet przy 100% sprawnej skrzyni te błędy które pokazujesz pojawią się u każdego jeżeli skanowanie błędów skrzyni zrobi na odpalonym silniku. Zgaś auto, włącz tylko zapłon i wtedy przeskanuj skrzynie, zobaczysz ile z tego zostanie.
-
Hejka, Czy ktoś posiadający zegary Vc lub nie, MIB2 z Navi, klimatronik, mógłby podesłać mi swoje kodowanie i adaptacje ze sterowników 08(klima), 17(wskazniki), 5F(multimedia)? Będę bardzo wdzięczny.
-
Cześć Wszystkim, Może ktoś spotkał się już z takim przypadkiem, ostatnio zaczął mnie irytować cały czas pojawiający się komunikat o przeglądzie za 15kkm. Do tego zauważyłem, że zniknęły mi informacje serwisowe, które normalnie wyświetlanie były w menu radia. Próbowałem resetować komunikat o przeglądzie jak i wymianie oleju używając OBD11 jak i korzystając z patentu z trzymaniem guzika 0.0 i zapłonem. Wszystko według komunikatów i informacji w OBD11 przebiega poprawnie, przebiegi i czas się resetują, ale komunikat pozostaje, a informacje w MIB się nie pojawiają.... Używając OBD11 próbowałem również ustawić wartości faktyczne od poprzedniego przeglądu i wymiany oleju i wszystko ładnie się zapisuje.. Komunikat na zegarach wyświetla przebieg pomniejszony o wartość, jaką ustawiłem w sterowniku. Przekopałem cały internet i to forum, ale nie natrafiłem na podobny przypadek. Kombinowałem również z opcją Przedł. okres międzyobsługowy: cofanie, niezależnie jaką opcję ustawiłem (cofanie/brak komunikatu) nie dawało to efektu. Jedyne czego nie próbowałem to przejście na wymianę nieuwarunkowaną przebiegiem, ustawianą poprzez zmianę parametru oleju z niskiej jakości na wysoką, ale wątpię, żeby to coś dało. Wygląda mi to na jakiś błąd gdzieś w kodowaniu miba albo zegarów, ale pomysłów już brak. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, wiedzę jak to ogarnąć to proszę o pomoc. Gdyby nie chciał się ktoś to wiedzą dzielić na szerokim forum, to dogadamy się na priv. Pozdrawiam i z góry dzięki za każdą pomoc.
-
Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodz. "mit Silikat"
s3bek odpowiedział co-driver → na temat → Tematy techniczne
U mnie przy okazji serwisu też wleciał nowy zbiorniczek, płynu nie trzeba zlewać, wystarczy uzupełnić. Za całość z nowy zbiorniczkiem z ASO 130zł. Dla świętego spokoju warto. -
Co prawda inna wersja, bo u mnie DQ250 w 2.0 TDI, ale cena wydaje się nie wygórowana. Nie wiem co prawda jaka jest różnica w cenie samego koła zamachowego i czy jest więcej robocizny. Ale ja u siebie teraz jestem na etapie wymiany dwumasy, przebieg 163kkm i w jednym warsztacie usłyszałem 3300 zł, a tam gdzie robię 2700zł brutto, w tym koło zamachowe, nowe łożysko igiełkowe i śruba + robocizna. U mnie też objawów jako takich brak, jedynie przy nie do końca rozgrzanym silniku na jałowych biegach P i N słychać takie dziwne pukanie.
-
Mam to włączone od 1szego dnia, 2015r. jeżdżę praktycznie codziennie. Żadnych problemów z zamkami nie stwierdzam.
-
Witam, Poszukuję kamery cofania do B8 kombi, wersję ze skrętnymi liniami. Którejś z tych: 3G0827469H 3G0827469E 3G0827469L
-
@olexi Hej, Co prawda ja mam B8, ale u mnie obd11 nie ma problemu odczytać informacji o dpf. Sam osobiście wyszukuje w live data wartości po ich opisie nie numerze kanału. Może w B7 jest to inaczej nazwane? A co do vagdpf to o ile się nie mylę, nie wykorzystasz do połączenia obd11, musisz mieć inny interfejs na elm327. Testowałem próbnie u siebie i po obd apka nie chciała działać, a z zalecanym interfejsem już jak najbardziej.
-
Cześć wszystkim. Jako że zamówiłem u kolegi Ysebulba zestawik na dołożenie oświetlenia we wnękach pod siedzeniami, to pomyślałem że skoro i tak będę musiał kłaść wiązki to przy okazji dołożę sobie i kamerę cofania. Na tą chwilę mam tylko dwa pytanie, może jakaś mądra głowa pomoże. Widziałem że na początku wątku wszyscy zamawiali wiązki z tego linku: https://www.aliexpress.com/item/32807832879.html Moje pytanie czy nadal jest to odpowiednia wiązka czy może w międzyczasie kolega zmienił ofertę? Pytam ponieważ teraz w opisie widnieją takie informacje: Apply to Use models: Passat B8L Time: 2016-2017 Item name: camera harness Use type: original MIB Use camera: 3GD 827 469 I jeszcze jedno, kamerę można dołożyć do Discovery Media, czy konieczna jest wersja Pro? Z góry dzięki.
-
@Ranger a jak z ochroną komponentu podczas wymiany? Nie ma z tym jakiegoś większego problemu? Bo sam zastanawiam się na podmianką jedynie samego wyświetlacza, ale trochę obawiam się właśnie ochrony komponentu...
-
U mnie to samo, każdy próg zwalniający to skrzypi... W 10 letnim peugeot 308 cisza i spokój, a tutaj skrzypi i skrzypi....
-
Witam. Mam nadzieję że ktoś będzie w stanie mi pomóc. Dzisiaj umarł mi akumulator. Auto stało pół dnia po trasie i wieczorem jak już wszyscy zapakowani do jazdy powrotnej koniec. Spróbował zakręcić ale choinka I nie odpalił... Problemy z nim miałem już od jakiegoś czasu ale przed dniem dzisiejszym jeszcze mnie nie zawiódł. Podłączyłem prostownik i akumulator martwy, coś tam ładuje i mam nadzieję jutro odpalić żeby tylko wrócić do domu. Ale tutaj moje pytania: - jaki akumulator kupić na wymianę, ktoś może coś doradzi poda jaki kupić? Preferuję kupić dokładnie taki sam Varty jaki w aucie jest od nowości, ale nie wiem co dokładnie kupić. - czy wymiana tutaj jest obwarowana jakimiś procedurami? Czy zwykłe odepnij klemy, wyjmij stary włóż nowy? Czy konieczne jest podlaczenie vcdsa? Bo gdzieś kiedyś przemknął mi przed oczami temat odnośnie kodowania w aucie numerów Aku po wymianie? Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo po dłuższym poszukiwaniu Aku całkiem zgłupiałem i nie wiem co kupić... Dołączam zdjęcie naklejki z mojego akumulatora... Auto to Passat B8 Variant, 2.0TDi 150km DSG