Skocz do zawartości

Robalekkkk

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Robalekkkk

  • Urodziny 14.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Dokładnie taki sam temat przerabiałem w Passku b6. Takie same odgłosy, podczas skrętu kierownicą w miejscu. Trzaski i skrzypienie. Górne łożysko kolumny McPersona do wymiany. MIałem to przy przebiegu 200 000 km najpierw jedna strona, za około 10-15 tys druga. Po naprawach nic nie powróciło. Cisza przez następne 50 tys aż do sprzedania auta.
  2. Sprawdz czy na pewno rygluja sie wszystkie drzwi. Tzn po zamknieciu pociagnij poszczegulne drzwi tak zeby nie uruchomic czujki otwierania drzwi. U mnie tez przy zamykaniu system probowal raz dwa razy ryglowac jeszce drzwi i nie wiedzialem czemu i po jakimś czasie zorientowalem sie ze tylne prawe drzwi sie nie rygluja. Na gwarancji zostal wymieniony zamek.
  3. A czy przypadkiem nie wylało się troszkę przy wymianie oleju?
  4. Witam. Własnie przerabiam ten temat. Od około roku miałem ten problem z resetującym licznikiem. 2x miałem resetowanie komputera, pomogło na około 1 mc. Obecnie auto mam w serwisie i zostało zakwalifikowane do wymiany pompy paliwa z pływakiem. Naprawa oczywiście na gwarancji. Dodam że oprócz resetującego licznika od tankowania zdaźało mi się bardzo szybki spadek pokazywanych km do przejechania. Np. Komputer pokazywał 170 km do przejechania na paliwie, pokonywałem dystans około 30km spokojnej jazdy i komputer w szybkim tępie zniżał dystans prawie do 40-50 km i pokazywał rezerwę. Poziom paliwa też wyraźnie spadał. Wystarczyło się zatrzymać na jakiś krótki postój i po opaleniu komputer pokazywał dystans znowu około 140 km do przejechania. Zdażyło mi się to ze 3 razy w ciągu roku, odkąd pamietam jak zaczął szwankować licznik od tankowania.
  5. Po wizycie w servisie i stwierdzeniu usterki wymieniono mi cały mechanizm masażu. Na części czekałem z 2 tyg. (sprowadzane z Niemiec, bo nie było na stanie w Polsce). Teraz funkcja masażu działa prawidłowo.
  6. Na zdjęciach z linku powyżej w postach samochód "po lifcie" z zewnątrz niby b8, w środku również a boczek drzwi przednich prosto z b7. Czyli wszytko poskładane z innych modeli trochę b7 trochę b8 i jeszcze coś namieszać i jest nowy lift b8
  7. Witam. Jeżdżę Passat 1.8 z DSG w momencie zatrzymywania na światłach, dojazdu do stopu itp. gdzie wytracam z początku sprawnie prędkości a na ostatnich metrach odejmuję nogę z hamulca aby delikatnie bez szarpnięcia zahamować i zatrzymać pojazd system Start&Stop nie wyłącza silnika. Chyba że w momencie zatrzymania pojazdu docisnę troszkę mocniej hamulec to system go wyłączy. Trzeba to troszkę poćwiczyć bo musi być to płynne przejście z mocniejszego hamowania tak aby przy prędkości około 8-5 km/h popuścić hamulec i delikatnie zatrzymać pojazd. Oczywiści kiedy się to granicę prędkości przekroczy z mocnym trzymaniem hamulca to system wyłączy silnik. Często go wyłącza jak się jeszcze auto toczy z prędkością 5-3 km/h. Pozdrawiam.
  8. Witam. Od półtorej roku jeżdżę 1.8 z DSG. Uważam że to bardzo dobre połączenie. Wiem że moment ma niższy niż manual, ale skrzynia DSG świetnie sobie z tym radzi dobierając bardzo dobrze przełożenia. Komfort w przypadku automatu to bajka, zmiana biegów niezauważalna i mega szybka. Przejechałem na razie 44 tys. i nic ze skrzynią się nie dzieje. Osobiście polecam. Jednak jeśli miałbym wybierać to miedzy 1.8 DSG a 2.0 DSG. Tylko w 2.0 słyszałem że jest problem duży z trakcją, a nie można wybrać 4x4. W swoim 1.8 na wilgotnej nawierzchni bywa ciężko bo to lekki silnik i przyczepność się często zrywa.
  9. Dziwne moim zdaniem jest to ze oba reflektory drgaja tak samo. Auto mam ponad rok. Zauwazylem to od jakiegos czasu z 4 mc temu i nie wiem czy tak bylo od poczatku czy sie pojawilo teraz. Bede na dniach umawial sie do serwisu bo mam jeszcze problem z korozja do rozwiazania. Pozdrawiam
  10. Witam serdecznie Od jakiegoś czasu zauważyłem w swoim passacie, że podczas jazdy nocą światła ledowe w czasie podążania za kierunkiem jazdy zaczynają drgać. Tzn. głownie to widać przy prędkości około 20-50 km/h jadąc za kimś tak aby widać było na poprzedzającym samochodzie granice światło-cienia. Przy niewielkim ruchu kierownicą np. w prawo i wracając do kierunku na wprost reflektory powracając z doświetlania prawej części jezdni zamiast płynnie powrócić wykonują wiele minimalnych skoków lewo-prawo widocznych gołym okiem. Przy szybkim pokonywaniu zakrętów jest to mniej widoczne. Jak i również przy mocniejszym skręcie kierownicą. Nagrałem kilka filmików pokazujących to zjawisko. Filmiki są w zwolnionym tempie aby dobrze zobaczyć o czym mówię. Na przeglądzie w servisie oczywiście problem zgłosiłem jak i również kilka, a odpowiedź była- Wszystko sprawne...... Powiedzieli również że mogę nagrać video aby im pokazać mój problem. no więc wszystko nakręciłem. link do filmu na youtube, dźwięk można wyciszyć bo zapomniałem go usunąć : Pozdrawiam i czekam na radę Krzysiek
  11. Przez 4 lata jeździłem passatem b6 z alcantara. bardzo wygodny i miły fotel. po 240 tys km nie było widać wielkich śladów zużycia. Natomiast dłuższa jazda w temperaturach powyżej 20 stopni kończyła się tym że koszulka zawsze z tyłu na plecach była wilgotna, nie mokra ale mocno spocona. W zimie natomiast fajnie grzeje. Teraz w b8 mam czarna wentylowaną skórę i nie zamieniłbym jej już na nic innego. W zimie jest zimna i to bardzo no ale jest podgrzewanie foteli bardzo skuteczne i szybkie. W lecie wentylacja. Teraz już na żadnych trasach i w żadnych temperaturach plecy mi się nie pocą. Sama faktura skóry na przednich wentylowanych fotelach jest naprawdę super milutka i jazdą jest tylko przyjemnością. Oczywiście w pełnym słońcu się ostro nagrzewa ale jak włączysz wentylacje to z 3 min i jest już ok. Czarny kolor wybrałem z uwagi na dzieci i ryzyko zabrudzenia. Ponoć potrafią się też troszkę dżinsy odbarwić. Tak słyszałem. Chociaż jasne wnętrze wygląda bardzo ładnie. Fotele przy wentylacji nie mają opcji przedłużenia. Natomiast dzisiaj widziałem Audi q7 z alcantarowymi siedzeniami i wentylacją. Ciekawe połączenie.
  12. Witam serdecznie. Ja postanowiłem samodzielnie połóżyć u siebie powłokę Gtechnik Crystal Serum Ligh + hydrofobowa EXO v3. Do tego powłokę Gtechnik C5 Wheel Armour na felgi i niewidzialna wycieraczka (firmy Turtle działa około 1.5 mc. W planie niewidzialna wycieraczka Gtechniq). Koszt takich powłok bez niewidzialnej wycieraczki to około 850zł. Położenie ich nie było wybitnie trudne. Potrzebny garaż dobre oświetlenie i troche czasu (okolo 18h) i cierpliość. Na youtube jest dużo filmików jak poprawnie kłaść powłki. Polecam. Efekty ponżej
  13. Cześć Podklejam się pod temat. W moim aucie również występuje to charakterystyczne puknięcie. Dodam że wystąpiło to pierwszy raz po około 10 tys. Teraz ma przejechane 20 tys i troszke to pukanie zrobiło się głośnijsze i z jedengo puknięcia zrobiły się 2 następujace po sobie. Również fotel nie obciążony nie daje żadnych dźwięków. Na następnym serwisie zgłosze to mechanikowi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności