Skocz do zawartości

apko

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O apko

  • Urodziny 16.03.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 280KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mój też skrzypi jak stary tapczan, serwis coś smaruje i jest przez miesiąc spokój, potem od nowa. I tak to trwa już 3 lata....
  2. tutaj można coś znaleźć - opis przez Chris4789 : https://forums.vwvortex.com/showthread.php?8818722-Where-can-I-find-the-fuse-box-diagram
  3. Próbowałem go "wyrwać" ale tak mocno siedzi w gniazdach, że nie dałem rady, bałem się że coś urwę jak będę mocniej ciągnął.
  4. Czy ktoś może wie jak zdemontować AID? Mam wrażenie że coś w jego okolicy trzeszczy i stuka jak jadę po nierównościach. Chciałem go wyjąć i zobaczyć o co chodzi, ale nie wiem jak się do niego dobrać a nie chcę czegoś zdemolować :umm
  5. Oooooo ! Nie wiem jak to możliwe, ale posiadam pakiet DROGOWY PLUS a w nim są tylko: - system Side Assist Plus - system Lane Assist - system Emergency Assist - system Traffic Jam Assist pakiet kosztował 5400 System rozpoznawania pieszych był w wersji tańszej za 4800 czyli w pakiecie drogowym, który zawiera: - system Side Assist Plus - system Lane Assist - system rozpoznawania przechodniów Myślałem, że to błąd w cenniku, i drogowy plus ma wszystko, a tu okazuje się, że tak nie jest. W menu asystentów nie mam takiej pozycji jak u Was na zdjęciach... Nie ma też informacji że system rozpoznawania przechodniów gryzie się np. z systemem Emergency Assist lub systemem Traffic Jam Assist.
  6. Posiadam B8 z progresywnym układem kierowniczym, fajnie to działa bo nie trzeba odrywać rąk od kierownicy aby wykonać zakrę 90 stopni. Aż do dzisiaj mi się to podobało, jednak dzisiaj odkryłem poważny problem. Koleś zajechał mi drogę więc odruchowo odbiłem kierownicą w prawo i zaczeły się problemy. Wykonałem ruch kierownicą który w normalnym układzie kierowniczym spowodowałby ominięcie przeszkody, a w progresywnym układzie spowodował prawie wpadnięcie do rowu, cudem i refleksem udało mi się wrócić na czarne. Tak więc uważajcie z gwałtownymi zbyt mocnymi ruchami kierownicą jeśli macie taki wynalazek.
  7. apko

    Line Assist odblokowanie

    Nie znam się na tych kodowaniach, więc może zadam głupie pytanie, czy nie można skopiować ustawień z innego samochodu, który to wszystko ma?
  8. Przy spokojnej jeździe w trasie na tempomacie w kolumnie samochodów, zszedł u mnie do 8,6L, ale kilka ostrych wyprzedzań i już było 9,3L. Spalania w mieście nie podaję bo nie ma sensu. Ewidentnie brakuje mu 7 biegu, no ale wtedy nie miałby takich osiągów
  9. apko

    Działanie ACC i FA w B8

    Kurde tego nie sprawdziłem ! może i tak jest, sorry za zamieszanie :zip Dzisiaj porównywałem wykrywanie pojazdów poprzedzających pomiędzy O3 i B8 na obwodnicy Wr. i mam prawie pewność, a przynajmniej tak mi się wydaje , że O3 wykrywa jakieś jakieś 50m wcześniej pojazd poprzedzający (znaczy pojawia się ikonka pojazdu dla wyświetlaczu). Co ciekawe w O3 czasem ten pojazd ginie i znów się pojawia, a B8 jak już się pojawi to jest to stabilne wskazanie.
  10. apko

    Działanie ACC i FA w B8

    Miałem podobną przygodę do Twojej. Zauważyłem, że w B8 kiepsko działa ten radar, w O3 był dużo czulszy i bardziej bezpiecznie się zachowywał, choć jego wygląd pozostawiał do życzenia. W B8 jest za znaczkiem VW i może to powoduje problemy, bo jest zasłonięty kupą plastiku. W ogóle w B8 jakiś regres nastąpił w stosunku do tańszych braci, bo odległość można tylko sekwencyjnie ustawiać jednym przyciskiem, a w O3 można było zwiększać i zmniejszać suwaczkiem. Kierownica w B8 jest według mnie jakoś mało funkcjonalna, naćkane tych przycisków tyle, nie wiem czemu nie zrobili tak jak w O3, tam zamiast przycisków są "pokrętła" - wg mnie dużo łatwiejsze w obsłudze i nie trzeba ich szukać po omacku jak się na drogę patrzy. Ale to moje zdanie - może to kwestia przyzwyczajenia.
  11. Kolejne pomiary na trasie Wrocław - Kudowa 8.5L/100km, a z powrotem 7.5L/100km (bo chyba z górki ). Jazda z prędkościami prawie przepisowymi, ale nikt mnie nie wyprzedził . Natomiast miasto poniżej dychy nie schodzi, a i to trzeba się starać. Tak więc kończę z z tymi testami a zaczynam się cieszyć możliwościami
  12. apko

    Działanie ACC i FA w B8

    U mnie coś ten ACC nie działa dobrze. Jadę 150km/h na ACC, w oddali ciężarówka, jak się później okazało jechała około 90km/h, no i jadę i jadę i jadę, a ACC nie widzi, w końcu zobaczył około 100m od niej, no i rozpoczął hamowanie.... Było już tak blisko że prawie się zlałem w gacie, że się nie zatrzyma... jestem w 100% pewien, że gdyby padało i było mokro to bym zaparkował jej na plecach... Hamowanie było z piskiem kół! Coś chyba jest nie tak, nie powinien zobaczyć jej wcześniej i bardziej delikatnie hamować? Ustawianie odległości nie wiele zmienia w zakresie wykrywania. Jak to u Was działa?
  13. Czy 3300PLN za 4 koła 215/55/R17 Continental i felgi oryg. London to dobra cena?
  14. Po przejechaniu 1000km, jest trochę lepiej, wycieczka Bielany - Centrum Wr i z powrotem godz 14, ok. 11.8L/100km (bez szaleństw, ale prawie wszystkie światła czerwone, start stop oczywiście aktywny). Dziwnie odpowiada na naciskanie gazu, gdyż do połowy to nic się nie dzieje, normalnie Lanos - zawali droga, za to jak się przekroczy magiczną połowę wciśnięcia, to szału dostaje, że banan nie schodzi z twarzy. Nie mniej mogli to bardziej liniowo zrobić, a nie tak, że najpierw nic, nic, a potem ogień. Też tak jest u Was?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności