Jump to content

xplone

  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2016
  1. Było tak i raczej nic więcej się nie ustawia w radiu.
  2. Mam front assist ale auto nie hamuje ani nie wyświetla żadnego ostrzeżenia o zagapieniu się, dodam tylko że nie działa na pewno miałem już przypadek lekkiego dojechania przez właśnie zagapienie więc teoria o późnym działaniu systemu się nie sprawdza. System działa tylko w momencie parkowania ale w czasie jazdy już nie.
  3. U mnie jest acc i front assist a ani nie hamuje ani nic nie wyświetla w trakcie zagapienia
  4. xplone

    Dłuższy rozruch rano 2.0bitdi 240km

    W bitdi jest ciasno najlepsza jest wymiana filtra oleju w skrzyni dsg normalnie w tdi można go wymienić ale w bitdi jest tyle gratów że albo je demontować trzeba albo zrzucać cała skrzynie do wymiany.
  5. xplone

    Dłuższy rozruch rano 2.0bitdi 240km

    Na pewno sprawdzę wyczyszczę ten czujnik i dam znać.
  6. xplone

    Dłuższy rozruch rano 2.0bitdi 240km

    Ja już próbowałem wyeliminować na razie najprostszą metodą próbowałem czy nie jest to wina kluczyka przykładałem go blisko czytnika, wymieniłem baterię, grzałem świecie manualnie bez zapalania dopiero po drugim razie, próbowałem nawet odblokowywać samochód z pilota a nie keylessa myślałem że może coś sie zacina z odcięciem zapłonu - alarmu, niestety i tak się zdarzało, napisz mi jak sprawdzić ten nastawnik rozrządu i gdzie on się znajduje. Czy ma ktoś pomysł jak sprawdzić ten objaw monitorując pracę zapalania przez VCDa? Może są jakieś parametry które są resetowane lub źle ustawione względem aktualnego ustawienia rozrządu które on sam za każdym dłuższym postojem sobie poddaje korekcie. Jak zbadać to przez VCDs ?
  7. xplone

    Dłuższy rozruch rano 2.0bitdi 240km

    Tak w sumie to sam już nie wiem oznaczenie silnika to CUAA szukając po schematach znalazłem coś takiego: http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/2015/drive_standart/793/hg_ug/109/subcategory/109040/part_id/4166566/lang/o rozrząd co prawda był zmieniany 2 miesiące temu ale nie mam pojęcia jak było wcześniej bo wymieniłem od razu po zakupie
  8. Ja u mnie mam taki problem ze skrzynia DSG jak redukuje bieg nie zawsze ale czasem leciutko słychać stuk jakby szarpała właśnie poduszką (ogólnie pracuje dobrze nie szarpie ale jak redukuje to czasem to słychać), zauważyłem też ze wspomaganie jak na postoju kręcę do oporu w prawo i lewo to czasem słychać taki stuk zgrzyt jakby ? i przy zjeżdżaniu z krawężnika jakby lekko coś chrupało . Spróbuję wymienić poduszkę skrzyni o której piszecie ale co do wspomagania to chyba nie od tej poduszki ?:)
  9. Mam problem z długim rozruchem rano, nie zawsze sporadycznie, rano bez względu na fakt czy jest zimno czy ciepło kręci dłużej. W VCDsie nie ma błędów silnika. Po pierwszym zapaleniu każde następne jest od strzała bez problemowe. Problem nie występuje za każdym razem nie wiem od czego to zależy. Macie jakieś pomysły ?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy