Skocz do zawartości

xplone

  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Czy ktoś potrafi na podstawie załączonych zdjęć odczytów logów ocenić stan rozrządu, odczyty przeprowadzone na rozgrzanym silniku 2.0 tsi 190km 2017r przebieg 250tyś kod silnika CZPB. Sterownik silnika nie zgłasza żadnych błędów. Sam rozrząd nie hałasuje nie wydaje również żadnych niepokojących dźwięków ani na zimnym ani na ciepłym. Pytanie czy parametry mieszczą się w normie czy należy zaglądać do tego rozrządu.
  2. Też masz napęd 4x4 ? ciekawe czy wał pozwoli na dźwigniecie do góry. Tylko jedną poduszkę odkręcałeś ?
  3. Jest taki mały problem z bardzo prostą wymianą przynajmniej tak wyglądało, co się okazało skrzynia biegów przeszkadza w wyciągnięciu śruby mocowania wahacza co uniemożliwia jego wymianę. Nie wiem jak jest w innych wersjach bez dq500 bo inne dsg są mniejsze może problem nie występuje. Czy ma ktoś pomysł ale taki żeby się nie narobić a to wyciągnąć ? Czy jedyna możliwość to opuszczenie sanek całych lub podniesienie sinika ze skrzynią do góry ?
  4. Czy może mi ktoś rozkodować ? bezsensu raz zapłacić po jedną część
  5. bezpłatne nie znajduje mi po vin
  6. Koledzy mam taki problem że co jakiś czas kasuję sam luzy układu kierowniczego, wspomaganie elenktyczne w b8, przy jeździe równo na wprost przy przyśpieszaniu na prostej powierzchni można wyczuć lekkie wibracje całego auta które pojawia się tylko w określonej prędkości i zaraz znika. Drugim objawem jest na postoju przy skręcaniu w skrajne pozycje przy twardym podłożu jeśli nie ma żadnego piasku tylko sam asfalt czasem przeskakuje i stuka magiel. Po dokręceniu luzów od spodu w maglu objaw znika ale po paru tysiącach wraca. Ciekawe jest to że ta śruba nie ma żadnych zabezpieczeń jak w innych autach , muszę zaznaczyć mazakiem czy sie sama nie luzuje czy magiel juz jest na tyle zużyty że nadaje się już tylko ro regeneracji.
  7. xplone

    olej w skrzyni DSG7

    A może w sumie dlatego że w dq200 jest osobno płyn mechatroniki a w DQ500 DSG7 jest już smarowanie i mechatroniki i całej skrzyni jednym olejem.
  8. Koledzy mam prośbę czy ktoś może mi rozkodować jaki filtr i olej do haldex : wvwzzz3czge202560 Jeszcze takie pytanko czym rozkodowujecie części ?
  9. xplone

    olej w skrzyni DSG7

    Koledzy jaki olej do DSG7 Febi DCTF-1 czy DCTF-2 ? Według opisów DCTF-1 jest do DSG6 z suchym sprzęgłem a DCTF-2 do mokrego DSG7 różnica w cenie jest spora. Febi DCTF-1 cena około 45-50zł/L Febi DCTF-2 cena około 77-85zł/L Motul DCTF około 35zł/L a może lepiej taniej ale częściej wymieniać na Motul DCTF ? jest podobno do sprzęgła mokrego i suchego DSG według producenta oleju Kolego jak może wchodzić tylko 1,7L do dsg7 ? o jakim dsg mówisz DQ250 ? Przecież wchodzi ponad 5 litrów na pewno do DQ500 DSG7 i myślę że do DQ250 również
  10. u mnie jak na razie pali od strzała, ale dogrzewam sam raz świecę i potem odpalam. Ciekawe czy to nie wina świec albo zbyt krótkiego grzania.
  11. Kolego pięknie się spisałeś kupiłem zamek i śmiga i system wolne ręce działa bez zarzutu. Jeśli możesz to poproszę Cię jeszcze raz o rozkodowanie ale już z innego auta też mam podobny problem i też zamek prawy przód: wvwzzz1kz9m300909 Mam oryginał zamek ale nie wytarło się w miejscu kodu.
  12. budda25 ile kosztowało i gdzie robiłeś ? też się zastanawiam mi by pasowało żeby mi zrobili takiego softa żeby na eco wycieli moc jak w 150km żeby można było robić dobre spalanie na spokojnej trasie a na sporcie pełny ogień. Podobno można tak zrobić. Tylko ciekawe ile by to kosztowało.
  13. koledzy czy ktoś znalazł pomysł jak rozwiązać problem z nawigacją żeby można było jednocześnie używał nawigacji google na ekranie radia + nawigacji w zegarach. W zegarach działa do momentu ustawienia prowadzenia na google maps w telefonie. Wyświetla się informacja o tym że nawigacja działa już w telefonie.
  14. u mnie też problem występuje, raz pali na dotyk a czasem po postoju dziwnie pali i za każdym razem później pali na dotyk. Czyściłem czujnik i nic nie pomogło: Jaki powinien być fabrycznie akumulator ? Ja mam niby dobry ale wydaje mi się że jest słaby czasem jak chwilę dłużej pobawię się na zapłonie bo już się rozładowuje poniżej 12 V i czasem rozładowałem go tak że nie chciał palić. Ogólnie strach nawet siedzieć w aucie i czekać na kogoś na zapalonym radiu długo. Pamiętam że w peugeocie 508 z mniejszym wyposażeniem jak w tym passacie miałem większy aku. akumulator mam: 77ah i 760A
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności