Skocz do zawartości
maystero

Wymiana silnika V158

Rekomendowane odpowiedzi

Mateusz jeśli jesteś z Rybnika to w Gliwicach jest serwis, który to ogarnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie klima pokazuje błąd 711 czyli jak tu czytam to wskazuje to na v158 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich wymiana (naprawa) silniczka nastawy u mnie trwała ok 30 min , a mianowicie ... nie trzeba wykręcał całego silniczka wystarczy zdjąć górną nakładkę i już mamy dostęp do całej zawartości w środku. Najczęściej psują się potencjometry i taki wymieniłem u siebie. Demontaż jest bardzo łatwy wystarczy odpiąć wtyczkę zdjąć górną pokrywkę ( trzeba umiejętnie podważyć zatrzaski ) i śrubokrętem podważyć potencjometr wyjąć go włożyć drugi sprawny założyć pokrywkę i sprawa załatwiona. Do otwarcia dekielka trzeba użyć dwóch śrubokrętów płaskich jeden wąski taki aby mógł wcisnąć zatrzaski ,a drugi szerszy który wkłada się pomiędzy pokrywkę i przekręca tak aby odchylała pokrywkę a w tym czasie trzeba wcisnąć zatrzaski. No i pokrywka schodzi bez żadnych uszkodzeń ;) jak ktoś potrzebuje pomocy mój nr kon. 501387875

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

ja nie dość że mam stuk to jeszcze dochodzi piszczenie.

Stuki to silniczek a piszczenie, gdzie szukać problemu?

Dodatkowo kalibracja klimy pokazuje takie błędy, co one oznaczają?

klima.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem błąd 71 1 czyli silniczek V158 po stronie kierowcy tak wnioskuje po przestudiowaniu wątku od początku.

Mam pytanie na allegro widzę same silniczki firmy Denso a ja nie wiem jakiej firmy u mnie jest clima co jeżeli po rozebraniu okaże się że mam klime Valeo czy te potencjometry można zamieniać bez względu na producenta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie mam ręcznie regulowaną klime i moje pytanie jest takie czy jest jakiś silniczek który odpowiada za zamykanie i otwieranie obiegu wewnętrznego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat. U mnie pojawiają się dwa błędy:

712 Silniczek klapy nawiewu kabiny prawy - V109, Motor klapy gniazda prawej stopy – V109

Oraz

2C6 - 710: Silniczek klapy odmrażania - V107, Motor klapy odmrażacza - V107

 

Te silniczki mają jakby inne oznaczenia, niż to, o czym pisaliscie wcześniej. WTH? To nadal są re same silniczki v159 etc. czy to coś kompletnie innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem ustawie temp na 27 po prawej stronie zimno a po lewej cieplo. prawa sie zepsula. Ale gdy ustawie prawą na HI to leci gorace powietrze zmiejsze o 0,5 leci zimne zauwazylem ze na hi ciegno od silnika idzie do gory a gdy zmiejsze opusci sie i nie chce isc... bledow na vcds nie ma ? posiadam silnik 3c0 907 511 b . a tych silnikow nie ma... co zrobic potencjometr wymienić ?... czy to cos innego jak bledow nie ma na vcds?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nr. oe 3c0 907 511 b zamienia się na 3C0907511R i są na allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nr. oe 3c0 907 511 b zamienia się na 3C0907511R i są na allegro.

 

Nr 3C0907511R zamienia się na 1K0907511Q i są na znanym portalu aukcyjnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nr 3C0907511R zamienia się na 1K0907511Q i są na znanym portalu aukcyjnym.

 

Zgadzam się z Tobą tylko że z końcówką Q jest jeden a z końcówką R jest wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc masz wybór o jeden więcej :) doszło Ci 1K0907511Q.

Podpowiem więcej, okazuje się, że inne siłowniki:

3C1907511 A/B/F/G/H,

3C0907511 A/B/D/Q/R/T

są takie same a różnią się dźwigienkami, które można zamieniać.

Więc wybór się poszerza jeżeli chodzi o używane.

Ten 1K0907511Q jest modelowo najnowszy a pozostałe wycofane i się już nie produkuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie,

ja nie dość że mam stuk to jeszcze dochodzi piszczenie.

Stuki to silniczek a piszczenie, gdzie szukać problemu?

Dodatkowo kalibracja klimy pokazuje takie błędy, co one oznaczają?

[ATTACH=CONFIG]143407[/ATTACH]

 

Problem rozwiązany, jeżeli komu piszczy wentylator, piski wydobywają się z układu wentylacji, ja miałem obaw ze piszczało na podczas postoju i jazdy, przy przyspieszaniu pisk lekko zanikał i tak w kółko.

Sprawę da sie rozwiązać bez demontażu schowka oraz wentylatora, należy pod schowkiem zerwać piankową osłonę i na środku wentylatora jest zaślepka, po jej zdjęciu należy psiknąć jakimś smarem i cisza :)

Zostają mi jeszcze tylko silniczki dot klimy ale jest o dużo lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z silniczkiem 3C0907511b i chciałbym zapytać czy silniczek różniący sie ostatnia literka w tym numerze będzie pasował ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z silniczkiem 3C0907511b i chciałbym zapytać czy silniczek różniący sie ostatnia literka w tym numerze będzie pasował ?

 

Podczepiam sie pod to pytanie, jaka jest roznica jesli kupie z koncowka R?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce ci się nawet przeczytać kilku postów na tej samej stronie ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymieniałem w klienta B6 oba silniczki regulacji temperatury prawy i lewy. Były 3C0...... a z serwisu przyszły dwa o nr 1K0907511Q (około 600zł za sztukę) Są to zupełnie inaczej wewnętrznie zbudowane silniczki, rozebrałem jeden nowy. Stare mają potencjometr (taki lizak z trzema pinami zakładany na ośki, można było je czyścić wewnątrz i starczało na trochę), nowe mają potencjometr już na płytce drukowanej. Jest na nich made in Poland i znaczek VALEO. Nie wiem czy robione od podstaw u nas czy tylko składane. Ogólnie gdybym szukał sobie silniczków to tylko tych 1K0.... Q bo są najnowsze i są one zastępstwem na te stare nr. Jak wpiszecie sobie nr. 1K0907511Q w google i klikniecie grafikę to zobaczycie że są na nich też daty produkcji, wybierał bym te najnowsze. Do silniczków serwis kazał dokupić ramiona 1K0898002C. Przyszedł worek ze wszystkimi ramionami a okazało się że stare są identyczne więc nie trzeba nic dokupować, pewnie nie mają co z nimi robić i wciskają. Ale jak ktoś chce może sobie te ramiona dokupić i będzie miał z nowszego plastiku niż ma obecnie, koszt koło 150zł za worek. Wymiana.... myślałem że będzie tragedia z opisów jakich się naczytałem, są też pomocne filmiki na YouTube. Nie jest źle, robota spokojna dla szczupłych łapek na kilkadziesiąt minut. Lepsze to sto razy niż wymiana rozrusznika w smarcie. Po wszystkim adaptacja wszystkich silniczków i brak błędów. Po kilku dniach ponowny odczyt i brak błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też polecam 1K0907511Q

Nie brałem akurat nowego, tylko używany od Forda.

Patrzyłem na datę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mateusz jeśli jesteś z Rybnika to w Gliwicach jest serwis, który to ogarnia

 

Cześć, mógłbyś podać namiary na ten serwis z Gliwic albo jeśli znasz jakiś ogarnięty na Górnym Śląsku w którym na stwierdzenie ze trzeszczenie/przeskakiwaniu w okolicach deski rozdzielczej nie bedą tylko się uśmiechać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem mam problem opisany w tym wątku błąd 71 1 czyli silniczek V158 po stronie kierowcy tak wnioskuje po przestudiowaniu wątku

dziś zaobserwowałem że jak ustawię np 24 stopnie to po stronie pasażera dmucha ciepłe a po stronie kierowcy zimne natomiast z kratek środkowych nic nie dmucha?

czyli co powinienem naprawić żeby było ok czy ten silniczek V158 czy jeszcze dodatkowo coś innego?

Mam jeszcze takie watpliwości po pierwsze

1-jeżeli decyduję się na wymianę trefnego silniczka na inny używany to najlepiej o smbolu 1K0907511Q

2-jeżeli zdecyduję się tylko na zmiane trefnego potencjometru to jaki dawca będzie najlepszy aby nie okazało sie że wymienię na inny tez żle działający chodzi o to że niektóre pracują tylko w krańcowych wartościach i te będą chyba najlepsze do przeszczepu jeżeli tak to może znacie symbole tych najpewniejszych?

Edytowane przez jozef76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności