MarcinBolek Zgłoś #141 Napisano 24 Listopada 2014 Witam, jestem w trakcie naprawy klimatronika i został mi jeden bląd i nie wiem co on oznacza 1c9 na lewym wyświetlaczu, może ktoś by podrzucił mi co on oznacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebo2752 Zgłoś #142 Napisano 24 Listopada 2014 Witam, jestem nowy na forum, mam problem z ogrzewaniem, wcześniej czytałem o silniczkach nastawy temperatury, jestem już po ich wymianie i dalej nie grzeje jak trzeba, zastanawiam się czy problem może tkwić w czujniku temperatury wewnętrznej nr OEM 3D0907543A, który tkwi w obudowie nagrzewnicy może zakłamywać temperaturę i dawać sygnał na klapy sterujące? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinBolek Zgłoś #143 Napisano 24 Listopada 2014 (edytowane) Witam,jestem nowy na forum, mam problem z ogrzewaniem, wcześniej czytałem o silniczkach nastawy temperatury, jestem już po ich wymianie i dalej nie grzeje jak trzeba, zastanawiam się czy problem może tkwić w czujniku temperatury wewnętrznej nr OEM 3D0907543A, który tkwi w obudowie nagrzewnicy może zakłamywać temperaturę i dawać sygnał na klapy sterujące? najszybciej to masz nagrzewnicę do wymiany, co do czujnika to byś musiał vag em sprawdzić co pokazuje, też miałem taki problem, A nie masz czegoś takiego że od strony kierowcy lepiej grzeje i nim bardziej do pasażera tym chłodniejsze powietrze w nawiewach? Edytowane 24 Listopada 2014 przez MarcinBolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebo2752 Zgłoś #144 Napisano 24 Listopada 2014 (edytowane) od strony kierowcy troszkę lepiej grzało a od pasażera takie letnie wiało ok 20stC, ale po upływie czasu temperatura z nawiewów zmniejszała się wymieniony termostat a nagrzewnice sprawdzano na dopływie i odpływie i gorąca jak sahara, a wiesz który kanał vcdsie odpowiada na te odczyt tych dwóch czujników? A nie masz czegoś takiego że od strony kierowcy lepiej grzeje i nim bardziej do pasażera tym chłodniejsze powietrze w nawiewach? czyli było by tak jak mówisz Edytowane 24 Listopada 2014 przez sebo2752 błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinBolek Zgłoś #145 Napisano 24 Listopada 2014 od strony kierowcy troszkę lepiej grzało a od pasażera takie letnie wiało ok 20stC, ale po upływie czasu temperatura z nawiewów zmniejszała się wymieniony termostat a nagrzewnice sprawdzano na dopływie i odpływie i gorąca jak sahara, a wiesz który kanał vcdsie odpowiada na te odczyt tych dwóch czujników? czyli było by tak jak mówisz nie wiem które to kanały ale mógł byś dojść łopatologicznie, odłańczając czujnik i sprawdzać bloki wartości mierzonych, Na bank to nagrzewnica do wymiany ja jestem w trakcie wymiany zobacze jak zmontuje jaki będzie efekt . Ale musi być dobrze bo po wyjęciu rozciełem fleksem i ma pozarastane kanały a co nie kture zatkane. Sam się dziwie żeby w 6 letnim ałcie zakamieniła się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebo2752 Zgłoś #146 Napisano 24 Listopada 2014 Na bank to nagrzewnica do wymiany ja jestem w trakcie wymiany zobacze jak zmontuje jaki będzie efekt .Ale musi być dobrze bo po wyjęciu rozciełem fleksem i ma pozarastane kanały a co nie kture zatkane. Sam się dziwie żeby w 6 letnim ałcie zakamieniła się A powiedz mi jak doszłeś do tego nie była gorąca jak sprawdzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinBolek Zgłoś #147 Napisano 24 Listopada 2014 przewody na wyjściu były gorące od nagrzewnicy ale nie dość mocno. spóściłem płyn i założyłem od dzielny przewód i dmuchnąłem i po prostu ciężkowacie powietrze szło, Druga sprawa też myślałem że to wina silniczka regulacji tem. więc go wymontowałem po czym rozgrzałem silnik na maksa i ręcznie zaciągnełem dzwigienkę od regulacji tem. Bylo tak że przez pierwszą chwilę zawialo ciepłym a puźniej dalej zimnym i stwierdziłem że zatkana nagrzewnica. możesz ewentualnie na wyczucie ściskając przewody elastyczne prowadzace do nagrzewnicy przy 3000 obr silnika, czy przypadkiem nie robi się większe ciśnienie jeśli tak to zapchana ale samo to że od strony kierowcy wieje cieplejsze niż z strony pasarzera świadczy o zakamienienu, dzieje się tak poniewarz wejście do nagrzewnicy jest od strony kierowcy i pierwsza korąca woda wystudza się z tej strony, a na stronie pasarzera jest końćówka nagrzewnicy i temu wieje zimniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebo2752 Zgłoś #148 Napisano 24 Listopada 2014 przewody na wyjściu były gorące od nagrzewnicy ale nie dość mocno. spóściłem płyn i założyłem od dzielny przewód i dmuchnąłem i po prostu ciężkowacie powietrze szło, Druga sprawa też myślałem że to wina silniczka regulacji tem. więc go wymontowałem po czym rozgrzałem silnik na maksa i ręcznie zaciągnełem dzwigienkę od regulacji tem. Bylo tak że przez pierwszą chwilę zawialo ciepłym a puźniej dalej zimnym i stwierdziłem że zatkana nagrzewnica. możesz ewentualnie na wyczucie ściskając przewody elastyczne prowadzace do nagrzewnicy przy 3000 obr silnika, czy przypadkiem nie robi się większe ciśnienie jeśli tak to zapchana ale samo to że od strony kierowcy wieje cieplejsze niż z strony pasarzera świadczy o zakamienienu, dzieje się tak poniewarz wejście do nagrzewnicy jest od strony kierowcy i pierwsza korąca woda wystudza się z tej strony, a na stronie pasarzera jest końćówka nagrzewnicy i temu wieje zimniejsze daj mi znać jak po wymianie nagrzewnicy się cieplej zrobi, może tu tez to czeka. a pruboweś odkamieniać preparatami układ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinBolek Zgłoś #149 Napisano 25 Listopada 2014 daj mi znać jak po wymianie nagrzewnicy się cieplej zrobi, może tu tez to czeka. a pruboweś odkamieniać preparatami układ? Nie prubowałem tutaj bo już kiedyś w audi 100 tak kombinowałem i nie dało żadnego rezultatu, możesz prubować może trochę pomoże ale i tak ona nie będzie wydajna tak jak powinna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebo2752 Zgłoś #150 Napisano 25 Listopada 2014 (edytowane) daj znać o efektach Marcin jak wymienisz tą nagrzewnicę, powiedz mi czy przy wymianie nagrzewnicy nie trzeba tam całej dechy ściągać. Z tego co czytałem w innym wątku dotyczącym nagrzewnicy to odczepia się przy nagrzewnicy zaciski i wyciąga jak książkę z półki http://forum.vw-passat.pl/threads/115327-B6-Nagrzewnica Normalnie w passacie 3C nie ma koniecznosci zdjecia deski wszystko co musisz odkrecic to oslone pod nogami kierowcy na 3 torxy 20 potem nawiew na nogi na 1 torcie 20 nastepnie plastikowa zaslepkne na 3 torxy 15 lub kluczyk 5,5mm i juz ja widac teraz tylko dwie obejmy sciagamy i wyciagamy jak ksiazke z polki chciałbym o potwierdzenie przy twojej wymianie czy tak jest jak pisze SKIBA Edytowane 25 Listopada 2014 przez sebo2752 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #151 Napisano 25 Listopada 2014 SKIBA pisze o dogrzewaczu elektrycznym a nie o nagrzewnicy. Dogrzewacz mają w większości diesle a benzyniaki już nie. Uszkodzony ten element nie ma wpływu na to czy leci ciepłe z lewej strony czy zimne z prawej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinBolek Zgłoś #152 Napisano 25 Listopada 2014 daj znać o efektach Marcin jak wymienisz tą nagrzewnicę, powiedz mi czy przy wymianie nagrzewnicy nie trzeba tam całej dechy ściągać. Z tego co czytałem w innym wątku dotyczącym nagrzewnicy to odczepia się przy nagrzewnicy zaciski i wyciąga jak książkę z półki http://forum.vw-passat.pl/threads/115327-B6-Nagrzewnica chciałbym o potwierdzenie przy twojej wymianie czy tak jest jak pisze SKIBA No i właśnie nie dawno skończyłem, efekt zajebisty wszystko chodzi jak laleczka. Szczeże mówiąc nie ma potrzeby ściągać dechy powinnieneś tak dać rady jak pisze skiba. Ja deskę ściągnełem ale z myśla łatwiejszego dostępu do tych silniczków bo miałem błędy na klimie i za razem zrobilem dodatkowe dziurki do odkręcenia tych silniczków na przyszłość. A ty nie prubujesz odkamieniać? Jak byś chciał odkamieniać to sprubój nalać ciepłego octu i zostawić na noc a puźniej podłącz do kranu z wodą pod ciśnieniem, wypłukując kamień. A i jeszcze jeden sposób na sprawdzenie nagrzewnicy. Jak silnik będzie gorący i włączone nawiewy to jeden przewód będzie gorący a drugi całkiem zimny, tak działa sprawna nagrzewnica. POWODZENIA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebo2752 Zgłoś #153 Napisano 26 Listopada 2014 Dzięki za info Marcin, tak się zastanawiałem i jedynym powodem, przez który próbowałbym odkamieniać układ to zły dostęp i konieczność ściągania dechy, jeżeli nie jest tak źle no i ceny nagrzewnic nie są aż takie odstraszające (250-350 zł nowe) w zamian za ciepełko na lata to jest już tylko jedyne słuszne wyjście z tematu Zanim zacznę działać w tym temacie zrobię teścik z tymi dmuchawami i nagrzewnicą i zobaczymy jej faktyczną wydajność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinBolek Zgłoś #154 Napisano 26 Listopada 2014 moim zdaniem ściąganie dechy jest nie potrzebne, tylko trzeba będzie poluzować wspornik aluminiowy i naciągnąć cały ten kombajn (pudlo) ku tylowi samochodu aby rozłączyć przewody nagrzewnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #155 Napisano 8 Grudnia 2014 Panowie, jedno pytanie. Mam problem ze znalezieniem silniczka V71 (3c0 907 511 d)... na okolicznych szrotach w ogole masakra. A na necie jest ich brak. Czy jakbym kupil np. V70 (3c0 907 511 a) ktorych na allegro troche jest i przelozyl potencjometr, dzialalo by? Ewentualnie jaki moglbym uzyc zamiennie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #156 Napisano 9 Grudnia 2014 Jedno kliknięcie i.... są dwa : http://allegro.pl/vw-passat-b6-silniczek-nagrzewnicy-3c0907511d-i4877970675.html http://allegro.pl/vw-passat-b6-silniczek-nagrzewnicy-3c0907511d-i4814422232.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #157 Napisano 9 Grudnia 2014 (edytowane) A może ktoś wrzucić numery silników lewej i prawej strony? Bo u mnie coś nie mogę znaleźć numerów 1K0, 1J0 albo 1C0....??? A nie wiem jakie występują. Aaa i czy wszystkie sa takie same?? Edytowane 9 Grudnia 2014 przez pawel23sp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxblink Zgłoś #158 Napisano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Jedno kliknięcie i.... są dwa :http://allegro.pl/vw-passat-b6-silniczek-nagrzewnicy-3c0907511d-i4877970675.html http://allegro.pl/vw-passat-b6-silniczek-nagrzewnicy-3c0907511d-i4814422232.html te dwa widzialem, poszukiwalem cos za bardziej rozsadna kase i dlatego tez chcialem zapytac, czy te potencjometry w kazdym jednym sa takie same? Moglbym np z 3c0907511a (tych jest najwecej) podmienic sam potencjometr? ---edit--- A orientujecie sie czy ktorys z tych dwoch odpowiada za brak nawiewu przy obiegu otwartym (V71 i V107) takie 2 blady mam (silniczki juz kupione) i jak dobrze pojdzie to w pon mechanik je wymieni (ostatnio ciagle przekladal termin wymiany bo cos mu tam wypadalo) Edytowane 21 Grudnia 2014 przez maxblink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scharper Zgłoś #159 Napisano 11 Lutego 2015 Przy okazji, podczas zamiany potencjometrów pomiędzy v158 i v159 nagraliśmy z kolegą filmiki. Niestety dopiero podczas składania, ale zawsze coś. v158: v159: Odnośnie numerów katalogowych v158 miał numer: 3C1907511 który został zamieniony w czerwcu 2010r na 3C1907511F a v159 miał numer: 3C0907511B i także został mu zmieniony numer na 3C0907511R. Może komuś się przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bryllu Zgłoś #160 Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) Czesc, Ja mam problem z nie działajacym nadmuchem na twarz na desce rozdzieczej ale tylko z centralnych wlotów. Działa natomiast cały czas nadmuch na twarz po stronie szyby pasażera i kierowcy. Nie ważne czy ustawię na szybe czolowa czy na nogi, wziąż działają nawiewy boczne i nie działa centralny. Które klapki mogą byc za to odpowiedzialne? Bledy klimy to z lewej 029 a po prawej 00h Edytowane 15 Lutego 2015 przez bryllu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach