Jump to content

miloszix

  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

About miloszix

  • Birthday 04/15/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Miłosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam uruchomiona funkcję zamykania szyb w swoim passacie. Jest kilka procedur, które należy spełnić aby szyby same się zasunęły podczas deszczu. 1. Po wyjęciu kluczyka nie możemy już ruszać szyb ( otwarcie z pilota lub z przycisku na drzwiach dezaktywuje opcję ) 2. Delikatnie mokra szyba ( jeśli przyjedziemy autem np. po myjni i zostawimy uchylone szyby, zamkniemy auto, sterownik zapamięta mokrą szybę i podczas deszczu szyby nie domkną się. 3. Czas reakcji to ok 1 minutę od wyjęcia kluczyka ze stacyjki nie zależnie czy mamy auto zamknięte / zaryglowane, pozycja dźwigni wycieraczek nie ma znaczenia. 4. Dla modeli z dużym wyświetlaczem włączenie opcji Rain Closing
  2. miloszix

    WYMIENIONE KOMPLETNE ZAWIESZENIE

    Witam. Jeśli jeszcze nie ogarnąłeś tematu, to u mnie przyczyną takich stukotów była wyrobiona przekładnia kierownicza, dałem do regeneracji i jest CISZA :), najlepiej po takiej regeneracji wymienić całe nowe drążki kierownicze - nie same końcówki ( chyba że wymieniałeś )
  3. Wielkie dzięki kolego. Kupione w ASO za 55 zł, założone zmontowane.
  4. Witam Czy jest możliwość dokupienia samej gumy / osłony przycisku klapy bagażnika? Szukałem ale nie mogę zlokalizować. W ASO chcą sprzedać cały moduł razem z lampkami, wszystko mam sprawne, lampki świecą, mikrostyk do otwierania klapy działa bez zarzutów, problem jest tylko taki, że ta gumka posiada dziurę i w ziemie dostaje się tam woda, która zamarza i nie mogę ruszyć przyciskiem, Obecnie auto mam u lakiernika, który maluje mi tylną klapę i mam to wszytko w ręce, nie chce mi się później znów tego rozkręcać. Może ktoś z was takową posiada lub ma namiary gdzie kupić.
  5. kolego jak udało ci się to zakodować?? z jakim telefonem się połączyłeś?? JA POSIADAM MODUŁ NOKIA 3C0 035729 F
  6. kolego nie otwiera sie bo za duży załącznik. trzeba kliknąć pobierz.
  7. W tym pliku zaginione zdjęcia z tego tematu oraz kilka innych ważnych informacji: https://drive.google.com/open?id=0B7L6ebZ1J8ExVENPQkh6NXBERlk Opis wymiany silniczka od strony kierowcy : https://drive.google.com/open?id=0B7L6ebZ1J8ExUGNVQ2NCaEg2VDg Opis regeneracji potencjometru na przykładzie silniczka z VW Touran ( taki sam jak w b6) https://drive.google.com/open?id=0B7L6ebZ1J8ExTXpBWWpSUmZyaWs Opis silniczków -
  8. Ja w swoim miałem podobne objawy, raz palił od strzała a raz trzeba było pokręcić. nie było reguły cieplo czy zimno. po wymianie pompy paliwa w baku pali jak nowy. Co dziwne - pompa po wyciągnięciu z baku i podpięciu pod zasilanie wogóle nie ruszała.
  9. miloszix

    Wymiana silnika V158

    Witam. U mnie klima pokazuje błąd 711 czyli jak tu czytam to wskazuje to na v158 ?
  10. mam wlasnie zwarcie na kablu antenowym będę brał się za odkręcenie stopki
  11. A ja mam problem następujący. Kupiłem separator wyjąłem radyjko (sony cdx gt24) niby jest wyprowadzony przewód do sterowania anteną lecz jak włączę radio brak na nim napiecia 12v, lecz na kostce w samochodzie na pinie A5 ciągle mam 12 v powinno tak być?? (przy odpiętym radiu) Więc podłączyłem po stacyjce pochodziło kilka dni i padło. Wyjąłem separator otworzyłem okazało się że upaliło 1 rezystor. Czego nie mam pojęcia. chyba że po stacyjce podaje większy prąd. Ma ktoś jakieś pomysły??
  12. U mnie występowało takie bulgotanie po wymianie rozrządu (pompy wody), po wlaniu nowego płynu układ był zapowietrzony prawdopodobnie w nagrzewnicy, często odkręcałem korek od wlewu płynu żeby ciśnienie schodziło raz dolałem trochę płynu (prawdopodobnie ubytki po pęcherzach powietrznych) i od paru miesięcy mam spokój.
  13. miloszix

    Mixol jako dolewka do paliwa w TeDIch

    kto wymyśla jakieś chore dolewanie specyfików niedługo ktoś będzie masło rozpuszczone wlewał do baku bo pompa poślizgu nie ma. Uważam to za bezsens
  14. dziwny przypadek ale u mnie przyczyną skrzypienia okazał się czujnik poziomowania xenonów na lewym przednim wahaczu nawaliło się tam syfu i prawie się zatarł a skrzypiało jak coś. WD 40 oczywiście pomogło
  15. u mnie też tłucze po lewej stronie będę musiał pojechać gdzieś to sprawdzić ale te nasze drogi i zawieszenia naszych passatów to chyba skarbonkę zrobię i napiszę że zbieram na zawieszenie
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy