Skocz do zawartości

miloszix

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miloszix

  • Urodziny 15.04.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Miłosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam uruchomiona funkcję zamykania szyb w swoim passacie. Jest kilka procedur, które należy spełnić aby szyby same się zasunęły podczas deszczu. 1. Po wyjęciu kluczyka nie możemy już ruszać szyb ( otwarcie z pilota lub z przycisku na drzwiach dezaktywuje opcję ) 2. Delikatnie mokra szyba ( jeśli przyjedziemy autem np. po myjni i zostawimy uchylone szyby, zamkniemy auto, sterownik zapamięta mokrą szybę i podczas deszczu szyby nie domkną się. 3. Czas reakcji to ok 1 minutę od wyjęcia kluczyka ze stacyjki nie zależnie czy mamy auto zamknięte / zaryglowane, pozycja dźwigni wycieraczek nie ma znaczenia. 4. Dla modeli z dużym wyświetlaczem włączenie opcji Rain Closing
  2. Witam. Jeśli jeszcze nie ogarnąłeś tematu, to u mnie przyczyną takich stukotów była wyrobiona przekładnia kierownicza, dałem do regeneracji i jest CISZA :), najlepiej po takiej regeneracji wymienić całe nowe drążki kierownicze - nie same końcówki ( chyba że wymieniałeś )
  3. Wielkie dzięki kolego. Kupione w ASO za 55 zł, założone zmontowane.
  4. Witam Czy jest możliwość dokupienia samej gumy / osłony przycisku klapy bagażnika? Szukałem ale nie mogę zlokalizować. W ASO chcą sprzedać cały moduł razem z lampkami, wszystko mam sprawne, lampki świecą, mikrostyk do otwierania klapy działa bez zarzutów, problem jest tylko taki, że ta gumka posiada dziurę i w ziemie dostaje się tam woda, która zamarza i nie mogę ruszyć przyciskiem, Obecnie auto mam u lakiernika, który maluje mi tylną klapę i mam to wszytko w ręce, nie chce mi się później znów tego rozkręcać. Może ktoś z was takową posiada lub ma namiary gdzie kupić.
  5. kolego jak udało ci się to zakodować?? z jakim telefonem się połączyłeś?? JA POSIADAM MODUŁ NOKIA 3C0 035729 F
  6. Ja w swoim miałem podobne objawy, raz palił od strzała a raz trzeba było pokręcić. nie było reguły cieplo czy zimno. po wymianie pompy paliwa w baku pali jak nowy. Co dziwne - pompa po wyciągnięciu z baku i podpięciu pod zasilanie wogóle nie ruszała.
  7. Witam. U mnie klima pokazuje błąd 711 czyli jak tu czytam to wskazuje to na v158 ?
  8. mam wlasnie zwarcie na kablu antenowym będę brał się za odkręcenie stopki
  9. A ja mam problem następujący. Kupiłem separator wyjąłem radyjko (sony cdx gt24) niby jest wyprowadzony przewód do sterowania anteną lecz jak włączę radio brak na nim napiecia 12v, lecz na kostce w samochodzie na pinie A5 ciągle mam 12 v powinno tak być?? (przy odpiętym radiu) Więc podłączyłem po stacyjce pochodziło kilka dni i padło. Wyjąłem separator otworzyłem okazało się że upaliło 1 rezystor. Czego nie mam pojęcia. chyba że po stacyjce podaje większy prąd. Ma ktoś jakieś pomysły??
  10. U mnie występowało takie bulgotanie po wymianie rozrządu (pompy wody), po wlaniu nowego płynu układ był zapowietrzony prawdopodobnie w nagrzewnicy, często odkręcałem korek od wlewu płynu żeby ciśnienie schodziło raz dolałem trochę płynu (prawdopodobnie ubytki po pęcherzach powietrznych) i od paru miesięcy mam spokój.
  11. kto wymyśla jakieś chore dolewanie specyfików niedługo ktoś będzie masło rozpuszczone wlewał do baku bo pompa poślizgu nie ma. Uważam to za bezsens
  12. dziwny przypadek ale u mnie przyczyną skrzypienia okazał się czujnik poziomowania xenonów na lewym przednim wahaczu nawaliło się tam syfu i prawie się zatarł a skrzypiało jak coś. WD 40 oczywiście pomogło
  13. u mnie też tłucze po lewej stronie będę musiał pojechać gdzieś to sprawdzić ale te nasze drogi i zawieszenia naszych passatów to chyba skarbonkę zrobię i napiszę że zbieram na zawieszenie
  14. kolego posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnień, są to wąskie wężyki obok turbo wchodzą do zaworu regulacji podciśnień u mnie był taki problem ze był poluzowany aż później spadł po założeniu i zaciśnięciu opaski idzie jak burza
  15. Też muszę się do tego zabrać ale jak pomyśle ile mi to zejdzie to mi chęci odchodzą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności