tomfrank Zgłoś #721 Napisano 23 Kwietnia 2017 Próbowałem dokręcic, ale śruba jakby nie łapała gwintu, ani w jedną ani w drugą. Ktoś mi podpowiedział że trzeba udarem kręcić... Ale mam tylko wkretarke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #722 Napisano 23 Kwietnia 2017 Albo masz urwaną ośkę albo wieloklin. Tak czy inaczej trzeba odkręcić udarem (najlepiej pneumatycznym) i sprawdzać stan elementów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio78 Zgłoś #723 Napisano 24 Kwietnia 2017 U mnie w passacie B6 po włączeniu klimy słyszę jakieś popukiwanie od strony deski rozdzielczej. Jak wyłączę klimę robi się cicho. Strasznie to irytujące. Nie wiecie może jaka może być przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomfrank Zgłoś #724 Napisano 29 Kwietnia 2017 Próbowałem dokręcic, ale śruba jakby nie łapała gwintu, ani w jedną ani w drugą. Ktoś mi podpowiedział że trzeba udarem kręcić... Ale mam tylko wkretarke I sprawa załatwiona, trzeba śrubke dokręcic dobrym kluczem udarowym, i klima śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #725 Napisano 29 Kwietnia 2017 I sprawa załatwiona, trzeba śrubke dokręcic dobrym kluczem udarowym, i klima śmiga. Dokręciłeś śrubę bez oględzin wałka i wieloklina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomfrank Zgłoś #726 Napisano 29 Kwietnia 2017 Dokręciłeś śrubę bez oględzin wałka i wieloklina? mechanik dokrecil, mowil ze to nie jego pierwszy passat z ta sruba, podobno to czesto spotykany problem z odkrecajaca sie sruba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #727 Napisano 29 Kwietnia 2017 mechanik dokrecil, mowil ze to nie jego pierwszy passat z ta sruba, podobno to czesto spotykany problem z odkrecajaca sie sruba Lux !!! Facet widać zna się na rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwas Zgłoś #728 Napisano 29 Kwietnia 2017 Witam. Mam problem z klimatronikiem w Passat b6 pokazał mi się kod błędu 71 a z drugiej strony kod 00. co robić bo wiem ze nie tak to powinno wyglądać. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #729 Napisano 1 Maja 2017 o czym wy mówicie , jaki błąd. Passat to nie statek kosmiczny.gdy miałem uwalony ten zawór w kompresorze ale jeszcze o tym nie wiedziałem, zdjąłem z niego wtyczke i podpinajac miernik i włączając przycisk AC sprawdzałem czy napięcie się pojawia czy nie. błędów żadnych przy tym nie wywaliło. czytając ten wątek od początku setki ludzi miało uwalony właśnie ten e.zawór i nikt nie miał żadnych błędów- dlatego jest taki problem w diagnozie. po wymianie jego ponieważ to w 97% jest przyczyną, klima zaczęła działać i tak też było u mnie. wymiana to 5 min roboty. później nabicie czynnika i po problemie A ktorym miejscu znajduje sie ten zawór? Mam taki sam silnik i oznaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #730 Napisano 1 Maja 2017 Odkopie troche temat. Panowie zauważyłem ze klimatyzacja slabo chlodzi i nie wiem czy kompresor wogole sie zaczala. Jak to sprawdzic ? Spalanie na postoju mam 0.6-0.7 l wlaczam klime , przycisk AC i spalanie jest takie same. Po wylaczeniu auta nie słychać aby jakieś wiatraki chodzily czy cos w tym stylu. Co do samej temperatury to... dzis bylo 17stopni na plusie , odpalilem klime i ruszylem autem , po przejechaniu 5 km dopiero bylo czuć ze cos tam zimno leci ale to nie jest to co powinno. Jak daje na HI to czuc ze leci gorace powietrze a jak na LO to temperatura ma okolo 20-21 stopni.. gdzies czytałem ze moze byc za to odpowiedzialny zawor sterowania klimatyzacja . To prawda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bystra Zgłoś #731 Napisano 2 Maja 2017 Duże prawdopodobieństwo że zawór się "wiesza". Też tak miałem u siebie - dopiero po dłuższej chwili klimatyzacja zaczynała chłodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #732 Napisano 2 Maja 2017 Na sprężarce klimatyzacji - szukaj przewodu elektrycznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
73greniu Zgłoś #733 Napisano 19 Maja 2017 Witam! U mnie klima jest coś kapryśna. Chłodzi, choć mrożne powietrze to to nie jest, tylko jeśli ustawię temp 18 lub 19 stopni, w każdej innej konfiguracji, nawet na LO leci wyrażnie ciepłe lub gorące powietrze. Zrobiłem test klimy i test silników nawiewów i sprawdzona ilość czynnika, jest ok. I jeszcze jedno, może nie na pewno ale mam wrażenie, że przy nagrzanym silniku klima gorzej chłodzi. O czym to może świadczyć, ktoś podpowie jakiś trop? Z góry dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #734 Napisano 20 Maja 2017 Wentylatory się uruchamiają na chłodnicy? Zobacz ręką jaka jest temperatura przewodów od klimatyzacji biegnących od grodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
73greniu Zgłoś #735 Napisano 20 Maja 2017 Sprawdzę jak wentylatory... Przewody od klimy: jeden zimny drugi ciepły, nie gorący, to te pod maską ale sprawdzałem filtr kabinowy i dotknąłem tych rurek pod konsolą środkową i oba bardzo gorące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #736 Napisano 26 Maja 2017 Proszę o pomoc, dzisiaj strzelił mi pasek wielorowkowy od klimatyzacji i alternatora, koła pasowe wyglądają jak by pasek topił się na nich (sam pasek też tak wygląda jak nadtopiony). Sprawdziłem rolka napinacza oraz alternator jest ok, brak dziwnych odgłosów. Jednak koła pasowego klimatyzacji nie da się ruszyć ręką i niestety podejrzewam, że to sprężarka się zatarła, chociaż wszystko jeszcze dzisiaj chłodziło ok i nie było żadnych dziwnych objawów ani odgłosów. Czy ktoś miał takie objawy? bo nie wiem czy zakładać nowy pasek, czy od razy jechać do magika od klimatyzacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #737 Napisano 28 Maja 2017 Jesli kola sprezarki nie mozna ruszyc to jak mozna zalozyc pasek??? To chyba logiczne ze nie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #738 Napisano 28 Maja 2017 (edytowane) Trzeba wymontować sprzęgło z koła pasowego kompresora i można jeździć. Nie jest to skomplikowane Zakładanie nowego paska nie ma sensu. Masz do wymiany kompresor, chłodnicę klimatyzacji i zawór rozprężny plus czyszczenie instalacji z opiłków. Edytowane 28 Maja 2017 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #739 Napisano 28 Maja 2017 (edytowane) Trzeba wymontować sprzęgło z koła pasowego kompresora i można jeździć. Nie jest to skomplikowane Czy jest gdzieś jakieś how-to jak się za to zabrać? Czy trzeba wyciągać sprężarkę do tej operacji? Masz do wymiany kompresor, chłodnicę klimatyzacji i zawór rozprężny plus czyszczenie instalacji z opiłków. Ktoś przerabiał?, jaka skala wydatków mnie czeka ? Edytowane 28 Maja 2017 przez lopezpb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #740 Napisano 28 Maja 2017 Przerabiałem... Nie trzeba wyciągać kompresora. sprzęgiełko jest w kole pasowym kompresora od zewnątrz da się to łatwo wymontować. Mi zatarł się w jesieni i po wymontowaniu sprzęgiełka jeździłem aż do niedawna (klimatyzacja w zimie nie była potrzebna) Sam kompresor to koszt ok. 1500 zł. ale nie wymieniaj tylko kompresora bo to nie ma sensu i wszystko schlag trafi... Zrobiłem w ASO za 2970 zł. i mam na to dwa lata gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach