radekrp90 Zgłoś #741 Napisano 28 Maja 2017 W warsztacie niezależnym obniżysz koszt w okolice 2.000 PLN. Przy czym kompresor polecam szukać od producenta części oryginalnej (Valeo, Denso, Sanden) niż jakieś regenerowane. Zgodnie z tym co słyszałem, kompresorki na zaworach elektromagnetycznych kiepsko je znoszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #742 Napisano 28 Maja 2017 Nie trzeba wyciągać kompresora. sprzęgiełko jest w kole pasowym kompresora od zewnątrz da się to łatwo wymontować. Pamiętasz może jak się do tego zabrać? bo może udało by mi się chociaż auto uruchomić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motokriss Zgłoś #743 Napisano 28 Maja 2017 Przecież w b6 nie ma kompresora na cewce przywierajacej na kole z przodu tylko caly czas pracuje a cewka z tyłu puszcza cisnienie w układ zdjecie kola nic nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #744 Napisano 28 Maja 2017 Przecież w b6 nie ma kompresora na cewce przywierajacej na kole z przodu tylko caly czas pracuje a cewka z tyłu puszcza cisnienie w układ zdjecie kola nic nie da Chodzi o ten element a nie o koło pasowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #745 Napisano 1 Czerwca 2017 Tak jak koledzy pisali wcześniej do czyszczenia mam cały układ + wymiana sprężarki, chłodnicy, osuszacza. Aktualnie udało się wywalić sprzęgło sprężarki więc mogę autem jeździć bez klimy. Podobno nie powinno się tak stać jak u mnie, tylko to sprzęgło powinno się zerwać ale co zrobić...takie życie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelon1030 Zgłoś #746 Napisano 21 Czerwca 2017 Przeczytalem 20 stron, reszte dokoncze dzis, ale juz pozwole sobie zapytac. Klima przestala dzialac. ( kompresor wymieniany 2 lata temu ) Pojechalem na uzupelnienie czynnika, zeby wykluczyc jedna z przyczyn. Czynnik pelny - dalej nie dziala. Kompresor sie nie zalacza. Zadnych bledow nie pokazuje. Wyniki ponizej Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 AC) 11:01:50 Group 001: General 0.0 Compressor Shut-Off Code 700 /min Engine Speed 0.0 km/h Vehicle Speed 00:00 Standing Time 11:01:50 Group 002: Compressor 0.825 A Compressor Current (actual) 0.820 A Compressor Current (specified) 900 /min Compressor Rotations 2.2 Nm Compressor Load 11:01:50 Group 003 6.4 bar Coolant Pressure 9.6 % Radiator Fan Activation (actual) 0.0 % Radiator Fan Activation (spec.) ON Engine Speed (increase) Czy ryzykowac z wymiana zaworu przy kompresorze czy od razu caly kompresor? Koszt zaworu jakies 30 funtow + napelnienie 40. W przypadku kompresora to raczej z Polski bym sciagal. Chyba ze regenerowany to koszt podobny jak zawor + napelnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #747 Napisano 21 Czerwca 2017 Siema Jelon !!! Ryzykuj z zaworem. Mogę Ci podesłać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelon1030 Zgłoś #748 Napisano 21 Czerwca 2017 A przy wymianie tego zaworu co tam jest przy kompresorze trzeba czynnik sciagac faktycznie? Bo ten co jest na rurkach przy zbiorniku plynu do spryskiwaczy wiem ze da sie wymienic bez oprozniania klimy z czynnika. Kompresory tez mi od razu sprawdz ceny tak na wszelki wypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #749 Napisano 22 Czerwca 2017 A przy wymianie tego zaworu co tam jest przy kompresorze trzeba czynnik sciagac faktycznie? Trzeba. Kiedy planujesz przyjazd do PL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelon1030 Zgłoś #750 Napisano 22 Czerwca 2017 W grudniu Dlatego może zrobię ten czujnik, jak to będzie to to fajnie a jak nie to może przeżyje jakoś to lato i oddam do Was jak będę zima... Tylko problem bo za miesiąc już będę mial mała pasażerke z tyłu a ostatnie dni ponad 30 stopni Robiłem test na climatronicu, podpiąłem pod vaga, sprawdziłem też ten czujnik przy zbiorniku spryskiwacza i jest ok. Więc obstawiam ten przy kompresorze lub sam kompresor. Warto jeszcze sprawdzić gdzies czy napięcie dochodzi co by pomogło w diagnozie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #751 Napisano 22 Czerwca 2017 Piszesz o rurkach przy samym parowniku czy rurkach od nagrzewnicy (dwa różne obiegi)? Jeśli rurki przy grodzi mają różną temperaturę to kompresor wydaje się być ok. Warto jednak podjechać na sprawdzenie ciśnień lub przynajmniej sprawdzić je w VAG. Jeśli jednak gorące rurki to te, które są wewnątrz kanałów biegnące od zaworu rozprężnego do parownika to uszkodzony jest sam zawór rozprężny (nie sterujący). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #752 Napisano 30 Czerwca 2017 Znalazłeś już rozwiązanie ??? - - - - - aktualizacja - - - - - U mnie wentylator się nie włącza. A jak to włączę na krótko to itak klima nie chłodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
casuss Zgłoś #753 Napisano 30 Czerwca 2017 Witam. Jako, że spece od klimy nic tylko by wymieniali sprężarki to podzielę się moimi spostrzeżeniami z 2 passatów z sprężarkami Sanden. Jeśli objawem jest słabe chłodzenie klimy , sam klimatronic nie generuje błędów, a czynnika nie brakuje to niemal na pewno padł zawór w sprężarce. Trochę się nad tym zastanawiałem i jeśli zawór jest padnięty to można odczytać w VCDsie: Compressor load w okolicach 3Nm, Refrigerant pressure w oklicach 7 do 10 bar (po odpaleniu silnika wzrasta nieznacznie do ok 2 bar lub nie zmienia się). Sama wymiana zaworu trwa jakieś 10 minut (wcześniej trzeba odessać czynnik). Potrzebne są jedynie kątowe szczypce do pierścieni segera, a sam zawór na allegro kosztuje około 100 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #754 Napisano 30 Czerwca 2017 Witam wszystkich. ma pytanie odnośnie klimatyzacji bo nabiłem klimę i przetestowałem wszystko chodziło jak powinno zero błędów i ciśnienie odpowiednie i nawet dobrze chłodziła. a na następny dzień brak ciśnienia klima pusta. i tu pytanie gdzie morze być nieszczelność, gdzie przeważnie robi się nieszczelność. jak to sprawdzić samemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #755 Napisano 1 Lipca 2017 jak to sprawdzić samemu. Ciężko Ci będzie. Potrzebny do tego jest azot i manometry . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MajoG Zgłoś #756 Napisano 1 Lipca 2017 Witam, Panowie, który silniczek odpowiada za to, że po pewnym czasie dmuchania klapy się przymykają bądź całkiem zamykają i pomimo tego, że wentylator chodzi to powietrze nie jest wypuszczane przez kratki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #757 Napisano 1 Lipca 2017 Ciężko Ci będzie. Potrzebny do tego jest azot i manometry . wiem ze ciężko ale pytam gdzie przeważnie robią się w b6 nieszczelności? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #758 Napisano 1 Lipca 2017 Nie ma reguły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poni Zgłoś #759 Napisano 1 Lipca 2017 Witam, mam pytanie trochę z innej beczki, może ktoś mi podpowie. Mam do naprawy ewentualnie do wymiany 2 silniczki nastawcze klap temperatury v158 i v159 obydwa zlokalizowane. Nie wiem u licha gdzie szukać silniczka v71 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #760 Napisano 1 Lipca 2017 Witam, mam pytanie trochę z innej beczki, może ktoś mi podpowie. Mam do naprawy ewentualnie do wymiany 2 silniczki nastawcze klap temperatury v158 i v159 obydwa zlokalizowane. Nie wiem u licha gdzie szukać silniczka v71 ? v 71 ten z przodu i v113 ten za nim, są nad dmuchawa i jeden otwiera obieg wewnętrzny a drugi zamyka zewnętrzy wlot powietrza. on występuje do roku 2007 bo potem jest jeden wspólny. - - - - - aktualizacja - - - - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach