Skocz do zawartości

casuss

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O casuss

  • Urodziny 15.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Jako, że spece od klimy nic tylko by wymieniali sprężarki to podzielę się moimi spostrzeżeniami z 2 passatów z sprężarkami Sanden. Jeśli objawem jest słabe chłodzenie klimy , sam klimatronic nie generuje błędów, a czynnika nie brakuje to niemal na pewno padł zawór w sprężarce. Trochę się nad tym zastanawiałem i jeśli zawór jest padnięty to można odczytać w VCDsie: Compressor load w okolicach 3Nm, Refrigerant pressure w oklicach 7 do 10 bar (po odpaleniu silnika wzrasta nieznacznie do ok 2 bar lub nie zmienia się). Sama wymiana zaworu trwa jakieś 10 minut (wcześniej trzeba odessać czynnik). Potrzebne są jedynie kątowe szczypce do pierścieni segera, a sam zawór na allegro kosztuje około 100 zł.
  2. Witam. Co prawda temat jest stary, ale ja rozwiązałem go na swój sposób. Mianowicie wykonałem sobie takie oto dystanse Dystanse są wykonane z aluminium o wysokości 2cm. Montaż jest dosyć prosty (około 1 do 2 godz) i mamy autko o 2 cm wyższe, znaczy przód autka. Wygląda to mniej więcej tak Brak szurania chlapaczami i przycierania osłoną silnika bezcenne Jak na razie auto przejechało z tą modyfikacją 1 tys km i wszystko działa jak należy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności