Skocz do zawartości

tomfrank

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomfrank

  • Urodziny 12.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    tom
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    uk

Samochód

  • Silnik
    B6 1.6 TDI-PD 105KM BM
  • Rok produkcji
    2010
  1. mechanik dokrecil, mowil ze to nie jego pierwszy passat z ta sruba, podobno to czesto spotykany problem z odkrecajaca sie sruba
  2. I sprawa załatwiona, trzeba śrubke dokręcic dobrym kluczem udarowym, i klima śmiga.
  3. Próbowałem dokręcic, ale śruba jakby nie łapała gwintu, ani w jedną ani w drugą. Ktoś mi podpowiedział że trzeba udarem kręcić... Ale mam tylko wkretarke
  4. Zauwazylem ze sruba w kompresorze jest nie dokrecona, i srodek sie nie kreci. Moze po dokreceniu kompresor ruszy...jak sie do niej dobrac bez podnosnika?
  5. Na wyłączonym silniku jest 3,2 bar. To wg. instrukcji tegoż zestawu doładowania jest bardzo dobre ciśnienie, ale każą sprawdzać na włączonym silniku co już jest za duże pressure. Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na włączony i wyłączony silnik?
  6. Podepne sie pod watek. Wiec klimatyzacja u mnie nie chlodzi, podlaczylem vcds i pokazuje ze kompresor sie kreci(08-Auto HVAC,Output test) cisnienie pokazuje 5,3 bar. Kupilem butle z zegarem do dopelnienienia, podlaczylem zegar na cienkim przewodzie klimy i wyszlo te 5,3 bar, czyli za duzo...instrukcja kaze nie dopelniac jak jest na czerwonym polu. Sprobowac dopelnic czy jak, jak by bylo pusto czy inna usterka to kompresor by sie nie zalaczyl chyba. passat b6 1.6 tdi CR 2010r climatronik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności