waski1 Zgłoś #581 Napisano 29 Maja 2016 olej jest dodawany do czynnika podczas nabijanie. nie pamiętam jaka jest zależność wiec niech się wypowie ten co ma maszynę do nabijania ale wielokrotnie nabijałem w roznych wozidlach i z tego co pamiętam to na 0.5kg czynnika dodaje się chyba 100ml oleju No ja mam maszynę ale się nie wypowiem co do ilości oleju do danego układu gdyż ludzie mają różne szkoły , doświadczenia i różne metody doboru ilości oleju w stosunku do układu AC. przez zawór cały czas przechodzi ów czynnik z olejem wiec musi być zaolejony. te zawory padają bo się zacierają z braku smarowania. dlatego tak często ludzie piszą ze czynnik jest a nie chłodzi a po wymianie zaworu wszystko ładnie dziala Przez wszystkie złączki i elementy przechodzi gaz z olejem i czy we wszystkich miejscach go widać ? Zawór ma być czysty i suchy. Jeżeli jest to olej z układu AC to zaraz kolega będzie miał pustą klimę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #582 Napisano 29 Maja 2016 zawór wewnątrz pompy musi być zaolejonya wzasadzie sama jego końcówka ok 1cm a jeśli ty mówisz o zaolejeniu przy samym segerze to wiadome ze uszczelniacze puściły i układ jest nieszczelny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #583 Napisano 29 Maja 2016 No ja odebrałem wypowiedź że jest z zewnątrz zaolejony. Jak się go wymontuje z kompresora to norma że jest olej na nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #584 Napisano 29 Maja 2016 no i dogadalismy się he he. teraz właśnie ...gdzie on jest zaolejony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #585 Napisano 29 Maja 2016 :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trabant601s Zgłoś #586 Napisano 2 Czerwca 2016 A ja mam inaczej panowie. Moja klima w Pasku b6 dziala tak. Mianowicie startuje po 40oC i przycisk Econ musi byc wylaczony. Jak wlacze Econ to przestaje chlodzic.... haha niezly orzech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #587 Napisano 2 Czerwca 2016 przycisk Econ musi byc wylaczony. Jak wlacze Econ to przestaje chlodzic.... Czyli wszystko w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #588 Napisano 2 Czerwca 2016 wszystko ok z tym econ a ze startuje późno to albo mało czynnika albo ów zawór się już zacina i puszcza dopiero jak wytworzyć się duże ciśnienie. u mnie tak właśnie było ze startowała późno po paru kilometrach. winny okazał się zawór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #589 Napisano 6 Czerwca 2016 Witam podepne sie pod temat,a mianowicie mam problem z climatronikiem w B6,a mianowicie gdy ustawie temp na 17c to po chwili zaczyna dmuchac normalnie zimne powietrze ale po jakieć nie całem minucie w ogóle nic nie dmucha w sumie dmucha ale gdzieś do srodka deski rozdzielczej nawet jak mam włączone żeby dmuchało tylko na przód,ale gdy włóczę przycisk ekon to zaczyna wiać normalnie ale wiadomo że nie chłodzi,po wyłączeniu econ to jakieś 30sek wieje normalnie a potem znowu ucieka gdzieś do środka deski powietrze, ktoś miał podobny problem albo wie jak go rozwiązać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz vw-2.0 Zgłoś #590 Napisano 8 Czerwca 2016 chyba nikt nie spotkał śię z podobnym problemem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #591 Napisano 8 Czerwca 2016 ja mam podobny problem, ale na climatic, i w trochę dłuższym czasie, tzn dmucha przez kilkadziesiąt minut, i przestaje, po wyłączeniu klimy po kilku minutach zaczyna lecieć powietrze. objawy jakby zamarzał parownik i nie puszczał powietrza na kabinę. prawdopodobnie jakiś zawór puszcza za dużo czynnika, albo układ powietrza jest niewydolny i nie nadąża dostarczać powietrza potrzebnego do oddania ciepła parownikowi i ten zamarza. jeżdżę z tym kilka lat, w ostatnim roku nie objawiło się. w tym też jeszcze nie było objawów. za to są problemy z biegami dmuchawy, 1 i 2 mają problem, tzn albo nie chodzą wcale, albo kiepsko dmuchają, na 3 i 4 chodzi normalnie. ale 3 i 4 to za szybko dla mnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
senior13 Zgłoś #592 Napisano 12 Czerwca 2016 Witam , co oznacza 1c9 na lewym wyswietlaczu ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #593 Napisano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Czy to prawda że w przypadku sprężarki Zexel cudów nie ma i czeka mnie wymiana, czyszczenie układu, osuszacza itd ? Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Czerwca 2016 przez hultai Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #594 Napisano 23 Czerwca 2016 Koledzy pomóżcie. Od kilku dni moja klima coś szalała, raz super chłodziła a po chwili leciało takie powietrze ciepławe jakb klima była wyłączona. Pomyślałęm że kończy mi się czynnik wiec pojechałem napełnić. Napełniłem i jednak dalej cos nie tak. niby super schłodziło auto ale po chwili znowu mimo zapalonego światełka climyraz leci mega zimne po chwili cieplejsze. co jest nie tak? nawiewy chodzą tylko powietrze z nich na zmiane zimne i ciepławe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #595 Napisano 24 Czerwca 2016 Witam problem z klima. Po kilku dniach uruchamiam auto i włączam klimatyzację. Nagle słychać z pod maski jak by wiertarka, odrazu wyłączyłem. Po chwili włączyłem go ponownie i znowu to samo. Klimatyzacja grzeje tylko ciepłe powietrze. Nie słychać nic by się załączalo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #596 Napisano 26 Czerwca 2016 Dzięki za pomoc i odpowiedź, na tym forum to idzie strasznie. Mało osób się tutaj angażuje w pomoc! Napisałem posta i nikt nie potrafi się wypowiedzieć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #597 Napisano 26 Czerwca 2016 (edytowane) i moja klima przestała działać,błędów żadnych nie ma.na kompie daje 6-6,4 bara ,byłem sprawdzić czynnik i jest tyle ile trzeba wiec sprawdzam nr. sprężarki i kupuje elektrozawór. Ciekawi mnie jedna sprawa zauważyłem że śrubka która jest na osi trochę wystaje więc biorę imbusa i próbuje dokręcić a tu lipa śruba obraca się chyba z całym wałkiem czy to normalne? Edytowane 26 Czerwca 2016 przez bubas16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #598 Napisano 26 Czerwca 2016 W jakie ustawienia wchodziłes by sprawdzić tę bary? Zaraz podobne komputer i też bym sprawdził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #599 Napisano 26 Czerwca 2016 śruba obraca się chyba z całym wałkiem czy to normalne? Nie. Urwane masz sprzęgło kompresora i klima nie ma prawa działać.Spisz typ i nr kompresora i w/g tych danych dokupić urwany element. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #600 Napisano 26 Czerwca 2016 nicqo ja podpiąłem się vasem i tam jest test elementów klimatyzacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach