szybki Zgłoś #1 Napisano 16 Kwietnia 2018 Witam, W ciągu 2 tyg 2 razy zmieniałem baterię w kluczyku. Po 2 latach, a później po 2 tyg. Zapewne jest jakiś lewy pobór energii. Może ktoś wie jak rozwiązać problem. Czy tylko serwis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #2 Napisano 17 Kwietnia 2018 stawiam na dupniętą baterię kupiłeś w dobrym źródle, długa data ważności? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #3 Napisano 18 Kwietnia 2018 Wymien jeszcze raz a jak bedzie to samo to reklamuj kluczyk. Kolezanka tak miala w golfie i wymienili w ramach gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szybki Zgłoś #4 Napisano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) Wymieniłem samemu na świeża. Zobaczę czy problem będzie się powtarzał. Żeby cos pozostało z tematu sensownego to podrzucam najszybszy sposób otwarcia kluczyka. Instrukcja pokazuje co innego, ale ten też dobrze działa. Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez szybki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #5 Napisano 3 Czerwca 2018 Jaką baterie polecacie , jest to jakaś specjalna ? Bo u mnie od czasu do czasu pokazuje że nie znaleziono kluczyka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #6 Napisano 6 Czerwca 2018 ja kupiłem taką jaką miałem oryginalnie, czyli Panasonic bateria litowa CR2032. Wymianę dokonałem po 2,5roku. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orzel_wyladowal Zgłoś #7 Napisano 8 Stycznia 2020 Panowie, Czy ktoś rozbierał kluczyk, tak by przełożyć całą obudowę? Kupiłem jedna na Ali i mam problem ze zdjeciem metalowej obudowy, tak by niczego nie połamać i nie uszkodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1984 Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2020 (edytowane) Ja mam ciągle problem z jednym z kluczyków co 2 dni rozładowuje nowe baterie (energizer), odłożyłem go jako zapas nie mam pojęcia jak go naprawić- jakieś zwarcie musiało nastąpić po upadku i tak już zostało Co do otwarcia kluczyka to otwierasz obudowę tam gdzie bateria, następnie wyciągasz kluczyk, odkrecasz mała czarną śrubkę na dole, odrywasz naklejke VW w kółeczku i pod nią jest zatrzask podważasz go i cały wsad wychodzi. Edytowane 8 Stycznia 2020 przez rafus1984 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddie Zgłoś #9 Napisano 8 Stycznia 2020 Jeśli chodzi o baterie, to rzeczywiście jakość (producent) ma znaczenie. W poprzednim samochodzie wymieniałem na szybko kupioną CR2032 w markecie niemarkową (tylko takie mieli) i od razu padła. Potem dałem bodajże Maxell z Allegro (made in Japan) i wytrzymała dłużej. Dopiero zakup Sony dał spokój na kilka lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek. Zgłoś #10 Napisano 6 Maja 2021 Mam pytanie. Czy kluczyk nie rozkoduje się po wyjęciu baterii?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #11 Napisano 7 Maja 2021 nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RentoniX Zgłoś #12 Napisano 8 Maja 2021 Mam znajomego specjalistę (jeden z lepszych specjalistów od zamków wszelakiego rodzaju - w tym otwieraniu i zamykaniu samochodów, także za granicami PL, staż około 40 lat) u którego wymieniłem baterie w obu kluczykach. Bateria w nieużywanym kluczyku padła po 4 latach, w używanym działa bez zarzutu. Wspomógł mnie następującymi informacjami: 1. Kiedy masz keyless, pilot cały czas "pracuje" szukając samochodu, a dokładniej strefy wokół samochodu gdzie ma zadziałać - stąd zawsze bardziej drenuje baterię w pilocie. 2. Zalecił, by przy keyless wymieniać kluczyki co 6 miesięcy - znacznie wydłuża to czas działania baterii (jak korzystasz tylko z 1, drugi nieużywany szybciej się rozładuje) 3. Gdybym przesiał się na autko bez keyless - wymiana kluczyka co 1 rok, żeby równo się zużywały. Być może te informacje komuś pomogą w lepszej eksploatacji, ja się stosuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #13 Napisano 9 Maja 2021 22 godziny temu, RentoniX napisał: 1. Kiedy masz keyless, pilot cały czas "pracuje" szukając samochodu, a dokładniej strefy wokół samochodu gdzie ma zadziałać - stąd zawsze bardziej drenuje baterię w pilocie. z tym to pojechałeś po fantazji kluczyk niczego nie szuka po pierwsze kluczyk się aktywuje w chwili jak złapiesz za klamkę, i wtedy dopiero anteny kessy go aktywują jak jesteś w domu, to kluczyk jest jak każdy inny - nie naciskasz, nic się nie dzieje, nie ma otoczeniu RFID - nic się nie aktywuje inaczej jest w aucie - bo kessy go cały czas go wzbudza w czasie jazdy , i kluczyk musi odpowiadać ze jest w w zasięgu , i np. jak będzie miał słabą baterie to kessy to pokaże na liczniku ze bateria do wymiany ale poza autem jak piszesz ...nic kluczyk nie robi, jest sobie i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach