Skocz do zawartości

orzel_wyladowal

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. świeżę trochę temat. Jak delikatnie ruszam po rozgrzaniu delikatnie zaczyna podszarpywac (jakby delikatna żabka). Mam 2.0 tdi manual CRLB 150km zrobiony na 190km. Wydaje mi się, że to dwumas lub sprzegło. Pytanie czy ktoś jakoś modyfikował dwumas / sprzęgło? Chodzi mi czy jest swn wzmocniać je z powodu podniesienia mocy i dynamicznej jazdy? I pytanie zasadnicze. Czy oplaca sie ratować obecne sprzegło /dwumas (bierze dobrze, dwumas nie stuka)? Czy wymieniać od razu i jesli tak to na jaki zestaw? Luk / Sahs czy ori? (i kto produkuje ori?) czy moze sprzeglo/dwumas pasuja od 190/240??
  2. hej, I jak doposażyłeś passka w podgrzewaną przednią szybę ? Mógłbyś pzybliżyc koszty / części potrzebne do podłączenia?
  3. odświeżę watek. Czy ktoś próbował okleić dolne listwy z CL/TR folia o kolorze chromu? tak by zrobić "HL"
  4. Potwierdzam, również zmodyfikowałem. Piszczenie na poprzecznych nierównościach ustało Auto twardsze i bardziej zwarte. Koszta szt w Porshe Połczynska 90 zł Wymiana poza ASO 60 zł strona
  5. @rodzyn889 Jak postępy prac? Jestem na podobnym etapie. Założyłem 18'' Darford, niestety auto wg mnie za wysoko stoi. Zamówiłem Eibaha i zastanawiam się nad dystansami. Przejrzałem forum i jedni radzą: przód 10 mm tył 15 mm lub przód 15mm tył 20 mm @rodzyn889Możesz wrzucić swoje foty z dystansami? Cos obciera? Jeśli ktoś ma swoje zdjęcia dla alufelg 18'', et44, 8'' szerokość, i macie dystanse (jakie na przodzie, jakie na tyle) Dajcie znać czy coś obciera i jak to się sprawuje, jak to wygada -->wrzućcie Zdjęcia
  6. @Jarod84ile płaciłeś i czy załącza się wraz z uruchomieniem silnika i czy nagrywa na postoju jak ktoś przejdzie przed autem?
  7. @fb3 apropo volvo, byles z tym w VIP Service, w radomiu? Tomeczek Wdowczyk by Ci to ogarnal albo doradzil co i jak. PS. w sumie moj passat dosc szybko sie nagrzewa i mam parciane siedzenia, wiec nie ma dramatow bez grzania, ale w Volvo sa skory i bez tego tylek marznie
  8. Panowie jest jeden mankament. Mozna zmieniać sobie dowolnie dokładki zderzaka, w zależności od wersji wyposażenia jaka się posiada. W HL lub RL nie ma problemu byle był chromowany/czarny pasek wszystko pasuje P&P ( niezależnie czy to dwa wydechy po jednej stronie, czy dyfuzory po obu) W Wersji TL lub CL niestety listewki są nidemontowalne, by mieć ładne podwójne (czy to prawdziwe czy fejkowe) dyfuzory po obu stronach, niestety trzeba zmatowić chromy i je pomalować w kolor. (obecnie mam na malowaniu tylny zderzak u lakiernika z dokładką od HL i jestem ciekaw jak to będzie wyglądać w bieli z dwoma chromowanymi dyfuzorami) Jak założę na auto, pochwale się forteczkami.
  9. Mam pytanie związane w jakimś sensie z filtrem DPF a w zasadzie ilością popiołu w nim się znajdującego. Ostatnio podnosilem moc ze 150 na około 190 km w 2.0 TDI. Podczas rozmowy poinformowano mnie, ze moc jaka można uzyskać z danego silnika zależny od zabicia filtra DPF, gdyż w zależności od jego stopnia zapchania, temperatura gazów w silnik musi być optymalna --> nie możne być zbyt wysoka, gdyż może doprowadzić to do uszkodzenia silnika. (nadtapianie tłoków o ile dobrze pamiętam). Teraz pytanie. Jeśli chip był zrobiony przy w miarę niezapchanym DPF (30g/80g) to czy w momencie gdy będzie około 70/80g, to czy temperatura gazów silnika nie będzie na tyle wysoka, aby mogła doprowadzić do uszkodzenia silnika?
  10. Ostatnio montowałem u siebie podgrzewane fotele w swoim pastuchu u Krystiana. Tak jak większość osób pisała, potrzeba: Modul komfortu obsługujący grzanie foteli --> 5Q0 937 086 BH obsługuje (w sumie jak się dowiedziałem to najbardziej rozbudowana wersja tego modułu) Poszycia foteli wraz z zaszytymi matami lub gotowe fotele z grzaniem Panel klimatyzacji (w zależności czy to climatronic czy manualna) dobiera się tak by wszystkie klawisze były takie same jak w starym panelu, z wyjątkiem przycisków podgrzewania foteli oczywiście wiązki foteli można zwrócić się do Eldar-a sprzedaje takowe za około 300 zł lub poszukać na allegro/ebay. kodowanie (chyba poprzez obd11).
  11. Hej, Postanowiłem zrobić tutorial jak rozebrać kluczyk/ wymienić obudowę kluczyka Smart Key w Passacie B8: 1. Wyciągnij grot kluczyka. 2.Włóż cienki śrubokręt i podważ klapkę po stronie kluczyka z logiem. 3. Włóż cienki nóż lub skalpel i przesuwaj w stronę loga "VW" kilka razy tak by oddzielić metalowy dekor od plastikowej części kluczyka. Powtórz kilka razy tak by oddzielić plastik. 4. Kolejno włóż cienki śrubokręt i podważ tak jak na rysunku. Kluczyk jest delikatnie podklejony z drugiej strony jak na rysunku poniżej, lecz powyższe kroki wystarcza by zdjąć metalowa część obudowy z logiem "VW", w przeciwnym wypadku możesz uszkodzić plastik obudowy. 5.By wyciągnąć moduł z przyciskami należy podważyć jednocześnie w trzech zaznaczonych miejscach. 6. Aby wyciągnąć metalowe ucho, należy odkręcić śrubkę, której brakuje na rysunku, lecz powinna być z prawej strony, kolejno przesunąć je i odchylić. Podczas składania należy podkleić delikatnie poxypolem metalową część ze znakiem "VW" by trzymała tak jak oryginał. Ps. Rozebrałem i złożyłem już tak dwa kluczyki
  12. Panowie, Czy ktoś rozbierał kluczyk, tak by przełożyć całą obudowę? Kupiłem jedna na Ali i mam problem ze zdjeciem metalowej obudowy, tak by niczego nie połamać i nie uszkodzić.
  13. Mam pytanie czy DM z wyswietlaczem (3G0919605D) jak poniezej bedzie dzialac na zasadzie p&p : z DM od nowszej wersji (5G6919605B): Widzialem kilka takich wyswietlaczy na allegro... ale na co zwrocic uwage by nie wtopic kasy i miec pewnosc, ze wyswietlacz zadziala? (slyszalem cos o ochronie komponentu etc) czy to dotyczy rowniez samych wyswietlaczy?
  14. Panowie mam dylemat. Mam Passata 2.0 tdi 150 km w wersji comfort line (niedlugo 190km), ktory wyglada tak. Bardzo nie podoba mi sie tylny zderzak, a w zasadzie jego dokladka... Opcja1: Zastanawiam sie nad zmiana na ta z wrsji 190 KM + koncowki chromowane od skody: (Comfortline w wersjach 190 km oryginalnie mialy taki dyfuzor) + wymiana tlumika o numerze: 3Q5253611AA. Tutaj pytanie czy ktos robil cos takiego? Opcja nr 2: dokladka imitujaca 2 rury z high line/r-line, przy jednoczesnym pozbyciu sie chromow i zamianie ich na bialy plastik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności