Skocz do zawartości

Tomek.

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI ACT 150KM
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam.Czy robił ktoś przegląd w ASO z tym silnikiem po 180000?? Co wchodzi w skład przeglądu i co ma być wymieniane??
  2. Witam . U mnie też szarpie przy ruszaniu. Ktoś podpowiedział mi że to mogą być poduszki pod silnikiem lub skrzynią, ale po sprawdzeniu u mechanika poduszki są ok. Trzeba szukać dalej...
  3. A podasz jaka jest ta dobra cena??
  4. Witam. Mam pytanie. Dzwoniłem do dwóch serwisów vw w tym do tego w którym był do tej pory serwisowany i nie potrafili mi odpowiedzieć kiedy trzeba wymienić rozrząd. W jednym serwisie pani odpowiedziała że mają zalecenia wymiany po 160 tyś, ale w moim samochodzie nie jest w stanie stwierdzić kiedy trzeba to zrobić i musiał by obejrzeć to mechanik, w drugim serwisie pani stwierdziła że mam łańcuch i mogę jeździć dopóki nie zacznę słyszeć odgłosów z niego płynących. Z tego co czytałem ten model silnika jest na pasku. Jeżeli nie wiedzą tego w Vw, to może ktoś z forum ma podobne autko i coś podpowie. Pozdrawiam. Przebieg 145 tyś Vw passat b8 MOT 4-cylinder SI engine 1.4 l TSI, 110 kW Dane samochodu Marka:VRok modelowy:2018Typ handlowy:3G53EX Kod literowy silnika:CZEAKod literowy skrzyni biegów:RSR Nr identyfikacyjny samochodu:WVWZZZ3CZJP012240Opis:PASSAT Wag.
  5. Tomek.

    Rozładowany kluczyk

    Mam pytanie. Czy kluczyk nie rozkoduje się po wyjęciu baterii??
  6. A masz może fotki jak oklejałeś??
  7. 8:30 min gość mówi o tym jak hamuje tempomat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności