Skocz do zawartości

RentoniX

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oświęcim

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 162 kW (CXDA)
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. RentoniX

    [B8] Kamera cofania

    Mam ten sam problem od tego tygodnia. Większość czasu kamerka działa poprawnie, ale już kilka razy się zdarzyło to co u ciebie: paski, jakby zakłócenia, przyciemnienie, ledwo widać auto z tyłu. Na drugi dzień odpalenie z rana, cofanie, znów wszystko w normie. Innym razem w środku dnia znów ten problem, kilka minut później przy parkowaniu tyłem obraz normalny. Jakieś pomysły?
  2. Zachęcony długą i bezawaryjną jazdą na Continental Conti PremiumContact 5 (skończyły się po prawie 7 latach) zdecydowałem się wymienić na Continental Conti PremiumContact 7 215/55/r17 98W XL FR (zadecydowały wysokie rankingi w testach, nagrody, świeżość opony, nowa mieszanka RedChilli oraz bezproblemowa jazda na 2 generacje wcześniejszych). Pierwsze 300 km i megapozytywne wrażenia - ustały strzały przy ostrym ruszaniu, mniej odczuwalne nierówności w trybie Comfort, skończyły się hałasy przy ostrych zakrętach oraz leżących policjantach. Co prawda cena nie należy do niskich, ale już po 300km czuje, że było warto i żałuję że nie zrobiłem tego wcześniej. Pod uwagę brałem jeszcze PilotSport 5, ale sentyment zadecydował. Oponki serdecznie polecam.
  3. W domu JBL oraz B&W, więc kiedy szukałem samochodu to targetowałem w Dynaudio na wyposażeniu. Niestety nie mam porównania z fabrycznym audio (nie testowałem) oraz nie mam wygłuszonego samochodu (jedynie szyby dźwiękoszczelne przód). Do około 50-60% głośności (zależy od rodzaju muzyki) dźwięk jest na bardzo dobry, oczywiście pod warunkiem wywalenia wszystkich "cyfrowych ulepszaczy" typu Surround + odpowiednie ustawienie korektora + selekcja audio, czyli dobór świetnych jakościowo mp3 / FLAC (z naciskiem na to drugie). Dobrze też wyciszyć Suba, który przy elektronicznej łupie dość dobrze i powyżej 60% głośności budzi jakieś szmery z tyłu - prawdopodobnie fotelik dziecka i coś w tylnych drzwiach . Do tego poziomu głośności, a to moim skromnym zdaniem bardzo głośno, Dynaudio sprawdza się jak najbardziej. Oczywiście scena samochodu jest bardzo trudna i na pewno należałoby wyciszyć samochód. Jak na odkupienie od poprzedniego właściciela wbudowanego Dynaudio jestem bardzo zadowolony. Gdybym miał dokładać do nowego samochodu z salonu, pewnie bym się zastanawiał przy tej cenie.
  4. Może mi się trafiła jakaś fartowna sztuka, u mnie 3 tygodnie temu trasa do Buska (autostrada 150/170) + pomniejsze drogi - pokazało średnią 7.2, a przed nowym taryfikatorem trasa do Dźwiżyna na wariata w 5h30m 730 km (średnia 170+) to pokazał średnią 8.4. Średnia z 1500 km (głupie random resety) obecnie 8.4, przy czym 60/40 miasto i duże korki. Ogólnie myślałem, że będzie palił powyżej 10 i miło się zaskoczyłem, w lecie z 8.4 spada do 7.8-8 l.
  5. Dostałem w spadku po 1 właścicielu roczne Viking WinTech 215/55R17 98 V. Jakaś podmarka Continentala, cena około 350 PLN/szt - po 1 sezonie zimowym oceniam je bardzo dobrze - na śniegu bardzo dobrze, pośniegowe błoto też OK, podobnie na mokrym. Niby opory E, ale spalanie wzrosło minimalnie (jak to w zimie). Droga porozwalana do pracy, więc polski Dziurajsik Park przeżywają też elegancko.
  6. RentoniX

    Rozładowany kluczyk

    Mam znajomego specjalistę (jeden z lepszych specjalistów od zamków wszelakiego rodzaju - w tym otwieraniu i zamykaniu samochodów, także za granicami PL, staż około 40 lat) u którego wymieniłem baterie w obu kluczykach. Bateria w nieużywanym kluczyku padła po 4 latach, w używanym działa bez zarzutu. Wspomógł mnie następującymi informacjami: 1. Kiedy masz keyless, pilot cały czas "pracuje" szukając samochodu, a dokładniej strefy wokół samochodu gdzie ma zadziałać - stąd zawsze bardziej drenuje baterię w pilocie. 2. Zalecił, by przy keyless wymieniać kluczyki co 6 miesięcy - znacznie wydłuża to czas działania baterii (jak korzystasz tylko z 1, drugi nieużywany szybciej się rozładuje) 3. Gdybym przesiał się na autko bez keyless - wymiana kluczyka co 1 rok, żeby równo się zużywały. Być może te informacje komuś pomogą w lepszej eksploatacji, ja się stosuję.
  7. Próbowałem u znajomego na Dunlopach 17' (Passek 1.8 TSI) - uczucie jakbym jechał Żukiem... Podobnie jak ty, stwierdziłem że zostaje przy Continental ContiPremiumContact 5 (215/55 r17 94 W). Dla mnie perfekcja na suchym i mokrym, pozwalają na wiele. Skończą się obecne, pójdę w nie ponownie (albo spróbuje continental ContiPremiumContact 6 ??? ?).
  8. Trzyma dobrze, u mnie 17 cali razem z felgą. Aczkolwiek, kiedy przyszedł czas wymieniać awaryjnie koło w trudnych warunkach udało mi się tak pociągnąć, że mocowanie pękło (to jakiś rodzaj plastiku, czy tego typu wynalazek). Przy kolejnej wymianie w ASO koszt 70 PLN (na Ali można pewnie taniej), ale wymieniłem. Mimo pęknięcia ani koło, ani sub nie wydawały zbędnych dźwięków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności