Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

przejrzałem wszystkie strony i nie znalazłem odpowiedzi na swój przypadek ale do rzeczy. Winny jest na pewno zamek od strony kierowcy. Po otwarciu drzwi nie pali się lampka na ich dole i oświetlenie kabiny niby jak u wszystkich ale nie tak do końca. Otóż wszystko inne chodzi tak jak powinno. Drzwi otwierają się i zamykają wszystkie czy to z pilota czy z kluczyka, nic się samo nie otwiera wiec jest ok. Zamek został rozebrany, przeczyszczony i sprawdzony na obecność zimnych lutów ale ich nie stwierdziłem jednak mimo wszystko i tak zostało to poprawione :) mikrostyk działa bez zarzutu został przetestowany wciskałem go na podpiętym zamku i za każdym razem dawał sygnał otwarcia. Tak wiec jak widać wszystko powinno być ok no ale nie jest :/ i teraz sprawa wygląda tak, że złożyłem wszystko do kupy i jakiś czas działało oświetlanie. Pojeździłem trochę wróciłem do domu i klops znowu go nie ma. Jednak jak uderzyłem ręką w zamek pojawiło się> teraz raz otworze drzwi i jest ok drugim razem otworze i go nie ma wiec stukam w zamek i znowu jest. Czego to może być wina? a moduł komfortu jest suchy i kable tez w super kondycji. Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to jakby coś nie łączyło w samej kostce którą się wpina w zamek czyżby była zaśniedziała?wygląda mi na normalna czy może coś powoduje zwarcie? proszę o sugestię bo już mam dość rozbierania wszystkiego po X razy i brak pomysłow:/ Dziękuję za każdy pomysł i sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

przejrzałem wszystkie strony i nie znalazłem odpowiedzi na swój przypadek ale do rzeczy. Winny jest na pewno zamek od strony kierowcy. Po otwarciu drzwi nie pali się lampka na ich dole i oświetlenie kabiny niby jak u wszystkich ale nie tak do końca. Otóż wszystko inne chodzi tak jak powinno. Drzwi otwierają się i zamykają wszystkie czy to z pilota czy z kluczyka, nic się samo nie otwiera wiec jest ok. Zamek został rozebrany, przeczyszczony i sprawdzony na obecność zimnych lutów ale ich nie stwierdziłem jednak mimo wszystko i tak zostało to poprawione :) mikrostyk działa bez zarzutu został przetestowany wciskałem go na podpiętym zamku i za każdym razem dawał sygnał otwarcia. Tak wiec jak widać wszystko powinno być ok no ale nie jest :/ i teraz sprawa wygląda tak, że złożyłem wszystko do kupy i jakiś czas działało oświetlanie. Pojeździłem trochę wróciłem do domu i klops znowu go nie ma. Jednak jak uderzyłem ręką w zamek pojawiło się> teraz raz otworze drzwi i jest ok drugim razem otworze i go nie ma wiec stukam w zamek i znowu jest. Czego to może być wina? a moduł komfortu jest suchy i kable tez w super kondycji. Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to jakby coś nie łączyło w samej kostce którą się wpina w zamek czyżby była zaśniedziała?wygląda mi na normalna czy może coś powoduje zwarcie? proszę o sugestię bo już mam dość rozbierania wszystkiego po X razy i brak pomysłow:/ Dziękuję za każdy pomysł i sugestie

Może być już wyrobiony element zamka który naciska na mikrostyk, taki półksiężyc jakby który obracając się zwalnia lub naciska mikrostyk. Przyjrzyj mu się uważnie czy nie ma na nim widocznych ubytków lub uszkodzeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem w tym półksiężycu wyciera się rowek od mikrostyku i wtedy nie działa poprawnie. Naprawa praktycznie niemożliwa. Oglądałem to w zamku znajomego i brakło pomysłów co z tym zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziękowania Przemekgo_vw i Zyggy nie wpadłbym na to:) rozebrałem wszystko po raz już kolejny i wywaliłem mikrostyk diagnoza dokładnie taka jaką podaliście ten półksiężyc się zjechał a ten element zamka z tego co widzę jest nierozbierany więc niestety czeka mnie szukanie używki. Jakby nie mogli robić tego z trwalszego materiału. Zdziercy w ASO liczą za nówkę zamka tyle, że wole zatankować za te kasę autko do pełna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czasem w tym półksiężycu wyciera się rowek od mikrostyku i wtedy nie działa poprawnie. Naprawa praktycznie niemożliwa. Oglądałem to w zamku znajomego i brakło pomysłów co z tym zrobić.

Trzeba wstawić mikrostyk z blaszką/dźwigienką zamiast tego z guziczkiem. U siebie tak zrobiłem w jednych drzwiach, blaszkę tylko dociąłem żeby pasowała pod półksiężyc zamka i chodzi. Taki mikrostyk dostałem w lokalnej hurtowni elektrycznej. Zdjęcie poglądowe

q7gd.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czasem w tym półksiężycu wyciera się rowek od mikrostyku i wtedy nie działa poprawnie. Naprawa praktycznie niemożliwa. Oglądałem to w zamku znajomego i brakło pomysłów co z tym zrobić.

ja tez miałem rowek od mikro styku w zamku kierowcy zakleiłem poxipolem rowek i jest ok :)

 

Sprawdź o czym pisałem, później mów czy było czy nie.

Teraz jest, a lutowanie samego zamka nie za bardzo ma na to wpływ.

 

kable sprawdzone komfort sprawdzony sucho żadnych przetarć itp.

Winny jest zamek pasażera, po rozpięciu kostki przy nogach jest spokój, tak samo po wciśnięciu rygla w drzwiach. A jeszcze zapomniałem VAG nie wywala żadnego błędu.

 

Edit

Zamek zrobiony przyczyna był chyba lut od mikrostyka zapalania oświetlenia. Przelutowany i śmiga :)

Edytowane przez mati
rozwiazanie problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest jednak szansa na ocalenie to już mnie cieszy:) przetestuje patent z tym poxipolem mam akurat trochę w garażu :) żadnych problemów z autem a jeden złośliwy zamek mi dokucza ehh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuję jakiejś kumatej osoby która ogarnęła by w moim Pasku B5 centralny zamek + alarm + odmykanie szyb bo tylko sie otwierają po przytrzymaniu kluczyka w zamku a domykać się nie chcą bo wkładka jest uszkodzona(działa tylko w lewo).

Okolice Gostynin/Płock/Kutno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez tytułu.jpg

 

Co znajduje się pod tą osłoną? Przekaźniki? Bezpieczniki?

Model B5 2000 rok, 1.9 115 KM AJM

 

A jeszcze takie pytanie: będąc nowym na forum nie można zakładać własnych postów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co znajduje się pod tą osłoną?
dsc08679h.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam taki problem że mianowicie nie chodził mi w góle centralny, i elektryk zrobił go ale powiedział też że jest uszkodzony zamek od kierowcy. Problem polega na tym że bez modułu wszystko działa i zamyka ale jak tylko podepne moduł to jeśli zamkne i otworze to musze od razu otwierać drzwi bo inaczej otworzy się na chwile i zamknie znowu. Dzieje się tak tylko z tymi drzwiami, nie działa też podświetlenie i sygnał włączonych świateł. Powiedzcie mi czy mam może rozebrać zamek i w nim pogrzebać bo może wystąpiły jakieś zimne luty czy cuś. Ew podajcie link na allegro gdzie moge kupić tanio jakiś dobry zamiennik który nie zjebi* się po paru dniach. Samochód odebrałem dzisiaj wieczorem więc nie zgłębiłem jeszcze tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj temat o zimnych lutach lub kup na szrocie używany zamek. Zamienników nie polecam szybko padają i są słabej jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakby kupić taki zamek i przełożyć elektronike?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Potrzebuje pomocy z tym cholernym zamkiem prawy tył

Centralny otwiera wszystkie tylko nie pr.tył oświetlenie działa Vag nic nie pokazuje pojechałem do znajomego i podmienił mi na chwile swój zamek--nie działa,podmienił wiązkę elektryczną--nie działa, zostawiłem auto u elektr. samoch. rozebrał wnętrze i sprawdzał kable wszystko ok , dalej moduł komfortu czysty i suchy jak nowy wszystkie zimne luty na module ok kostka w słupku między drzwiami sprawna

Ręce mi juz opadają bardzo prosze o pomoc

Jeśli znacie kogoś na dolnym śląsku w okolicach Lubina Głogowa Legnicy to chętnie sie wybiore z kasą do niego

Wielkie dzięki za jakieś info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie...nadal się nie mogę uporać z zamkiem...czasem z kluczyka otworzą się wszystkie czasem aby kierowcy. z pilota wszystkie sie zamykają i oprócz strony kierowcy...dzisiaj do tego doszło to że nie działa domykanie szyb. po psiknięciu wd 40 coś drgnęło ale nie miałem czasu wszystkiego demontować-niedziela dzisiaj w końcu no i nie działa mi alarm i piszczyk od świateł mimo że działały jeszcze wczoraj. Deszcz nie padał w kałuży nie brodziłem.O co lotto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też mam dziwne problemy z centralnym zamkiem i oświetleniem wnętrza. Jest moment że wszystko działa bez problemów a często jest tak że zamykanie z kluczyka drzwi od strony kierowcy zamyka tylko mechanicznie drzwi kierowcy a resztę są otwarte , zamykając natomiast z kluczyka drzwi od strony pasażera powoduje zamknięcie wszystkich drzwi ale od strony kierowcy bolec nie pozostaje zamknięty tylko od razu się otwiera. Kilkukrotne szybkie zamykanie powoduję że po chwili bolec w drzwiach kierowcy też zostaje zamknięty. Przeważnie robię to tak że przy wysiadaniu zamykam drzwi przyciskiem na drzwiach zamykania centralnego co blokuje wszystkie drzwi oprócz od kierowcy a te zamykam z kluczyka mechanicznie. Co ciekawe jeśli centralny działa prawidłowo to oświetlenie też jeśli przestaje działać i działa jak opisałem wyżej to oświetlenie też nie działa.

Co do pilota to jak kupiłem samochód nie działał w końcu po jakimś czasie pojechałem do gościa co się tym zajmuje, wymienił baterię coś porobił przy kompie i pilot działał ale przez krótki czas. Niestety nie miałem kiedy podjechać i tak już zostało. Myślę że to wszytko może mieć jedną przyczynę tylko od czego zacząć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Mam dziwny problem z zamkiem, mianowicie standardowe, otwieram drzwi kierowcy i nic, brak świateł, brzeczka, oznaczenia na desce itp. Dodam, ze drzwi otwierały sie zarówno z pilota, jak i z kluczyka bez innych niepożądanych objawów.

Ponieważ sprawa zaczęła mnie juz irytować zakupiłem zamiennik zamka w drzwiach (koszt 170 zł), udałem sie do zaprzyjaźnionego mechanika, który wymienił mi zamek. Powyższe objawy zniknęły, chodzi cacy oprócz małego szczegółu, mianowicie otwieram drzwi z kluczyka, nie zdarzę nawet pociągnąć za klamkę a po sekundzie zjeżdżają wszystkie szyby w drzwiach do samego dołu. ..zonk.. Dodam tylko ze przy otwieraniu z pilota wszystko jest ok. Mechanik mówi ze to wina modułu komfortu. Cos mi sie wieżyc nie chce...

Macie jakieś pomysły, bo ja juz siły na to nie mam..... :dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Otóż mam problem z centralnym zamkiem w swoim B5. Od kilku dni walczę z zamkiem zamykającym sie na dwa tempa. Dzieje się tak tylko wówczas gdy zamykam drzwi z pilota. Gdy zamykam drzwi przyciskiem wszystkie zamki zamykają się idealnie. Problem ustaje, po odłączeniu jednego z modułów znajdujących się przy silniczku podnoszenia szyb. Podłączyłem VAGa i wykryło mi następujący błąd: Siłownik zamka centralnego prawy tył (F-222) oraz siłownik zamka centralnego lewy tył. Rozebrałem więc oba zamki, poprawiłem zimne luty, wymieniłem uszkodzone mikrowłączniki, problem jednak nie ustał, więc poprawiłem wszystkie możliwe przewody znajdujące sie w słupkach i te przy module komfortu. Problem jednak dalej nie ustał. Podmieniłem więc moduł komfortu, zmieniłem także moduł znajdujący się przy silniczku prawych tylnych drzwi, lecz problem nie odpuścił, wymieniłem nawet zamek znajdujący się w prawych tylnych drzwiach... Nadal zero efektów. Proszę o jakieś porady i sugestię. Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez suvoproste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem :( wczoraj chciałem otworzyć samochód z pilota (oryginalny centralny zamek, alarm immobilizer 2 kluczyki scyzoryki) naciskam na pilocie i nic czerwona dioda na pilocie mruga, bateria wymieniona miesiac temu, wszystko dzialalo. 2 pilot działa, lecz gdy np nacisne na tym zepsutym pilocie otwórz zamknij to ten drugi przestaje dzialac i dopiero po 10 minutach dziala ok. Dodam ze mam zepsuty zamek ( drzwi kierowcy ) moja wina chcialem naprawic zimne luty i musialem to zle zlozyc gdy otwieram manualnie albo zamykam samochód to działaja tylko drzwi kierowcy nie wyłącza mi alarmu. Problem polega na tym ze jeżeli siądzie mi ten drugi pilot, to otworze samochod manualnie ale nie wylaczy mi alarmu i jak wsadze kluczyki do stacyjki przekrece na zaplon to wlacza sie alarm. Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zakodować oba piloty VAGiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności