wilk0 Zgłoś #61 Napisano 28 Grudnia 2008 A może ktoś montował antene w pasku b6 na stałe mam na mysli antene sirio performer 5000 długość 200cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość godles83 Zgłoś #62 Napisano 3 Stycznia 2009 Ja niebawem,będę montowac bo bez CB to to niema jazdy,tylko najpierw muszę przerejestrowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pavlo Zgłoś #63 Napisano 19 Stycznia 2009 (edytowane) Matsil, teraz ja główkuje jak zamontować w swoim B6 radyjko. Również mam Presidenta tylko model niżej. U mnie ze względu na rodzaj siedzeń montaż pomiędzy tunel środkowy a siedzisko fotela nie wchodzi w grę. Siedzisko przy fotelach sportowych nie pozostawia w ogóle wolnego miejsca. Twój pomysł z montażem w podłokietniku bardzo mi się spodobał dlatego mam do Ciebie kolego kilka pytań uszczegóławiających poniżej. Mam radyjko president harry II zainstalowane w podłokietniku. Radyjko zamontowane na stałe? - jaki sposób montażu Czy tylko włożone do podłokietnika? - a co z kablami, nie odkształcają się jeśli radio na nich leży? Dużą zaletą tego miejsca jest: radia w ogóle nie widać, zasilanie z tylnego gniazda zapalniczki - blisko i nie trzeba jeździć z ciągle otwartą przednią popielniczką, gruszka na czas podróży leży w schowku pod żaluzją, kabel od anteny widać tylko na długości tunela środkowego pomiędzy tylnymi fotelami (20cm), reszta jest schowana pod tylnymi siedziskami. Jak z podłokietnika poprowadziłeś kabel zasilania i antenowy? Po wyjściu z samochodu gruszka ląduje w podłokietniku i nic nie wskazuje na to, że w aucie jest CB. Proste, tanie i bez najmniejszej ingerencji w auto, demontaż całej instalacji włącznie z anteną zajmuje 1 min. Jeszcze dzisiaj będę próbował jak to działa. O rezultatach i dam znać. Pozdrawiam, Pavlo Edytowane 19 Stycznia 2009 przez Pavlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #64 Napisano 20 Stycznia 2009 (edytowane) Matsil, teraz ja główkuje jak zamontować w swoim B6 radyjko. Również mam Presidenta tylko model niżej. U mnie ze względu na rodzaj siedzeń montaż pomiędzy tunel środkowy a siedzisko fotela nie wchodzi w grę. Siedzisko przy fotelach sportowych nie pozostawia w ogóle wolnego miejsca. Jak mniemam masz Johnego II. Nie dałeś się zwieść sprzedawcy. Harry II różni się tylko tym, że ma dodatkowo FM, który w polskich warunkach jest nie do wykorzystania. Też mam sportowe fotele, wiec znam ten ból . Radyjko zamontowane na stałe? - jaki sposób montażu Czy tylko włożone do podłokietnika? - a co z kablami, nie odkształcają się jeśli radio na nich leży? Radio jest włożone luzem. Akurat szerokość radia pasuje wewnętrzym wymiarom podłokietnika - jest na ścisk więc nic w środku się nie przemieszcza. Radio leży pod kątem ok. 45st. więc pod spodem jest sporo miejsca i nic się nie odkształca. Jak z podłokietnika poprowadziłeś kabel zasilania i antenowy? Zasilanie jest wpięte w gniazdo z tyłu podłokietnika zaś kabel antenowy poprowadzony jest obok tunelu środkowego po tylne siedzisko, dalej wciśnięty pomiędzy siedzisko i podłogę (wogóle go nie widać) i poprowadzony do bagażnika. W bagażniku pod dywanikiem do bocznej kieszeni a końcówkę przymocowałem paskiem elektrycznym nad zawiasem klapy - antena stoi centralnie na klapie. Kabel o długości 4m wystarcza prawie na styk. Jak nie zapomnę to wieczorem cyknę kilka fotek i wkleję dla pokazania ideii. Czasem cieżko jest to opisać . Aha, niedawno wymieniłem antenę na Sirio Turbo 1000. Dużą zaletą jest, ze bardzo łatwo się ja składa (łamie) - jednym ruchem i pozwala bez demontażu wjechać do garażu. Niestety już przy zakupie musiałem wymienić promiennik na dłuższy, okazuje się, że aby zestroić ją na klapie bagażnika okazała się ponad 10cm za krótka. Dla porównania na dachu była o 5 cm za długa . Za to teraz nawet na klapie jestem mile zaskoczony zasięgiem - dochodzi nawet do 20km z czego wcześniej się śmiałem i powtarzałem, ze to niemożliwe, a jednak... . Edytowane 20 Stycznia 2009 przez Matsil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Stos Zgłoś #65 Napisano 20 Stycznia 2009 ma dodatkowo FM, który w polskich warunkach jest nie do wykorzystania. Mylisz się, FM jest bardzo często wykorzystywany przez stacje bazowe (np. w Warszawie 32 FM) i przez kierowców jadących w konwojach lub w inny sposób przy niedużej odległości (do kilku km). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #66 Napisano 20 Stycznia 2009 Mylisz się, FM jest bardzo często wykorzystywany przez stacje bazowe (np. w Warszawie 32 FM) i przez kierowców jadących w konwojach lub w inny sposób przy niedużej odległości (do kilku km). Oczywiście masz rację, dla konwojów jest to świetna sprawa, podobnie jak się jedzie z kimś w dalszą podróż na 2 lub więcej samochodów - zapewnia czysty odbiór. Ale dla mnie jest to jak na razie zbędna funkcja za którą zapłaciłem 50zł więcej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #67 Napisano 20 Stycznia 2009 ja mam Johnsona II w podsufitce, i jak ustawisz mu ASC to juz nic nie musisz robic jak masz dobra antene. Tylko wolume ustawiasz. mam gdzies tez polska instrukcje, tam pisza zeby właczy takie 2 funkcje co odfiltrowuja zaklucenia od stacjonarnych CB itp ...poza tym radio bajka. wlasnie pracuje nad właczaniem po stacyjce bo juz wyglada to jak w ciezarówce ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #68 Napisano 20 Stycznia 2009 Zrobiłem kilka zdjęć. 1. A więc tak wygląda wszystko podczas jazdy, częściej żaluzja jest odsunięta a podłokietnik podniesiony do pierwszego ząbka: 2. Tak wydląda radio w podłokietniku podczas jazdy i ze schowanym mikrofonem - jak widać miejsca jest pod dostatkiem: 3. Tak wygląda podpięcie zasilania i wyście kabla anteny: 4. Kabel wchodzi w szczelinę pod tylnym siedziskiem i poprowadzony jest do bagażnika jak pokazują strzałki: 5. Kabel dalej w bagażniku - nie przeszkadza przy załądunku i wyładunku: 6. I antena na klapie: Zaletą takiego montażu jest dość szybki demontaż - wszystkie elementy można wyjąć z auta przez minutę. Po schowaniu mikrofonu do podłokietnika i anteny do bagażnika zestaw nie rzuca się też w oczy, widoczny jest tylko kawałek kabla antenowego i wtyczka zasilania. Wadą może być to, że aby dostroić radio trzeba otwierać podłokietnik oraz nie widać ciągle samego wyświetlacza. Mi to nie przeszkadza - reguluję rzadko a poziom sygnału mnie nie interesuje jeżeli i tak wszystko słyszę . ja mam Johnsona II w podsufitce, i jak ustawisz mu ASC to juz nic nie musisz robic jak masz dobra antene. Tylko wolume ustawiasz. mam gdzies tez polska instrukcje, tam pisza zeby właczy takie 2 funkcje co odfiltrowuja zaklucenia od stacjonarnych CB itp ...poza tym radio bajka. wlasnie pracuje nad właczaniem po stacyjce bo juz wyglada to jak w ciezarówce ...... W Johnsonie ASC działa już całkiem fajnie, niestety w Harrym i Johnym nie jest już tak pięknie - radio lubi trochę poszumieć. Ale to przecież klasa niżej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #69 Napisano 29 Stycznia 2009 Ja polecam Presidenta Walkera w którym ASC działa dobrze a jest tańszy od Johnsona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #70 Napisano 30 Stycznia 2009 moze teraz na weekend bede w domu to podesle wam zdjecia jak u mnie to wyglada. . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #71 Napisano 1 Lutego 2009 Ja polecam Presidenta Walkera w którym ASC działa dobrze a jest tańszy od Johnsona. Walker jest droższy od Johnnego, do tego większy i nie zmieści się do podłokietnika . A z tym ASC wcale nie jest tak dobrze. Szwagier miał to radio i nie był zachwycony z jego działania, dopiero po wymianie na Johnsona zauważył jak powinien działać ASC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syty1978 Zgłoś #72 Napisano 1 Lutego 2009 Faje są też TTi, bo mają niebieskie wyświetlacze i pasowały by do passacika TTI fajne radyjko jest tylko jedna bardzo uciążliwa sprawa podświetlenie razi jak jasna h... nie idzie tego oswietlenia ściemnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #73 Napisano 1 Lutego 2009 hm a myslal ktos moze nad zamontowaniem radyjka (np Johnny II / Harry II) w tym miejscu? Wywalić te wszystkie graty z korytka i moze wejdzie hm? Jezeli udaloby sie - to normalnie cos pieknego ... radyjko zamykane gruszke mozna odczepić i wkladać pod roletke(schowek) i tak to można jezdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #74 Napisano 2 Lutego 2009 Walker jest droższy od Johnnego, do tego większy i nie zmieści się do podłokietnika . A z tym ASC wcale nie jest tak dobrze. Szwagier miał to radio i nie był zachwycony z jego działania, dopiero po wymianie na Johnsona zauważył jak powinien działać ASC. Johnny jest tańszy od walkera ale ASC w johnnym nie jest dopracowane ale Johson jest droszy od walkera i wydaje mi się że ASC w nich są podobne posiadam oba te modele i nie widze różnicy Johson jest napewno ładniejszy ma wszystkie przyciski podswietlone i wyświetlacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #75 Napisano 13 Lutego 2009 Johson jest napewno ładniejszy ma wszystkie przyciski podswietlone i wyświetlacz. Zależy gdzie chcesz wozić radio, u mnie w przypadku podłokietnika Johnson nie wchodzi w grę bo jest za duży. Kiedy podłokietnik mam przymknięty podświetlenie przycisków jest mi średnio potrzebne. A czy ładniejszy? To odczucie subiektywne, osobiście średnio podoba mi się to pomarańczowe podświetlenie w kontraście z podświetleniem przyrządów passata . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #76 Napisano 14 Lutego 2009 Nie dawno wdziałem nowe radio Presidenta jest to JFK II myśle właśnie że to radio zastąpi niebawem mojego walkera w moim passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #77 Napisano 16 Lutego 2009 jak dostane autko to sprobuje wypatroszyc popielniczke i inne zbedne rzeczy i wstawic radyjko ... ciekawe czy sie uda. W Octavi II pasuje idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #78 Napisano 16 Lutego 2009 VALDI jak zrobisz to daj fotke na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #79 Napisano 17 Lutego 2009 a co sądzicie o radyjku Lafayette ERMES?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ORi Zgłoś #80 Napisano 17 Lutego 2009 VALDI daj znać czy Ci się uda, ja też myślałem nad wstawieniem radia w tym miejscu, gdzieś w necie widziałem "tuning" paska i w tym miejscu ktoś miał włożone zwykłe radio CD - jeżeli to się zmieściło to nieduże CB też powinno się zmieścić a czy ktoś z Was myślał nad przykręceniem anteny do relingów w variancie? czy to nie lepsze niż magnesówka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach