Skocz do zawartości
Gość jędrek

Pasek rozrządu - co ile wymieniać?

Rekomendowane odpowiedzi

Uważam, że nie był wymieniany bo ja jeszcze nie widziałem napinacza hydr. w opłakanym stanie po normalnym przebiegu pomiędzy wymianami.

 

HHA

 

 

Kiedy wymienia się napinacz hydrauliczny?

 

Rolka napinająca to jest element tego napinacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem druga wymienę (pierwsza po 84.000 robil niemiaszek) zmiescilem sie w 90.000. Okaząło sie że rozrząd OK polatałby jeszcze ponoc, ALE dociskacz (w mojej wersji silnikowej) hydrauliczny już się moczył, rolki z pasków wyły. Takkże jak nie jedno to drugie pada:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w nowych autach pierwsza wymiana po 120 tys nastepne co 90 tys smieszne jest to jak mechanicy mówia ze co 60tys chyba ze robiony na chinskich czesciach.a jesli ktos duzo jezdzi to polecam wymienic dolne kolo na wale okolo 80zl w serwisie i górne na wałku rozrzadu i wtedy jezdzimy kolejne 120 tys ze spokojna głowa.ty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o tych kołach nic niewyczytałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dzikikocik

a co myslicie o takich czesciach ,no bo cena taka mozna by powiedziec atrakcyjna , ale nie wiem nic o tych markach "Zestaw składa się ze wzmacnianego paska GATES (5223XS) oraz z napinacza i rolki prowadzącej renomowanej niemieckiej firmy LUK-Aftermarket Service!!!"

 

http://www.allegro.pl/item546101165_rozrzad_vw_1_9_d_td_tdi_audi_seat_ford.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w nowych autach pierwsza wymiana po 120 tys nastepne co 90 tys smieszne jest to jak mechanicy mówia ze co 60tys chyba ze robiony na chinskich czesciach.a jesli ktos duzo jezdzi to polecam wymienic dolne kolo na wale okolo 80zl w serwisie i górne na wałku rozrzadu i wtedy jezdzimy kolejne 120 tys ze spokojna głowa.ty

 

 

A co to znaczy duzo jezdzi???

Przebieg to przebieg 90 tys i koniec

 

a co myslicie o takich czesciach ,no bo cena taka mozna by powiedziec atrakcyjna , ale nie wiem nic o tych markach "Zestaw składa się ze wzmacnianego paska GATES (5223XS) oraz z napinacza i rolki prowadzącej renomowanej niemieckiej firmy LUK-Aftermarket Service!!!"

 

http://www.allegro.pl/item546101165_rozrzad_vw_1_9_d_td_tdi_audi_seat_ford.html

 

Tu masz goscia (u niego bralem juz 2kpl i jego polecam) http://www.allegro.pl/show_user.php?search=danielloss

a tu masz watek na forum o cenach rozrzadu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=88&highlight=ceny+rorz%B1du

Edytowane przez midqard

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dzikikocik

i jak rozróżnic czy napinacz jest hydrauliczny czy mechaniczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i jak rozróżnic czy napinacz jest hydrauliczny czy mechaniczny

 

w Twoim aucie (opis z boku) masz napinacz mechaniczny

 

aukcja ze zdjeciem napinacza mech. : http://www.allegro.pl/item539949653_rozrzad_kpl_vw_audi_seat_pompowtryski_tdi_od_ss.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dzikikocik

dzieki midqard,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 3B10

W tym aucie VW każe wymieniać rozrząd co 90 tys. km.

Ja nie przekraczałbym 80 tys. km.

Komplet to pasek i dwie rolki. Koszt kompletu u mnie to 237zł

 

http://www.rozrzad.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mało się tutaj co prawda udzielam ale chciałem się zapytać, czy któryś z kolegów wie czy napinacz hydrauliczny też muszę wymienić razem z paskiem i rolkami napinającymi? Ma przejechane 171tys. km. Na drzwiach ma naklejkę POWER GRIP z napisanym przebiegiem 80tys. mil ale nie jest tam napisane co było wymieniane przy tym przebiegu więc dla pewności chcę wymienić cały rozrząd i pompę wody żeby mieć spokój na długi czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mało się tutaj co prawda udzielam ale chciałem się zapytać, czy któryś z kolegów wie czy napinacz hydrauliczny też muszę wymienić razem z paskiem i rolkami napinającymi? Ma przejechane 171tys. km. Na drzwiach ma naklejkę POWER GRIP z napisanym przebiegiem 80tys. mil ale nie jest tam napisane co było wymieniane przy tym przebiegu więc dla pewności chcę wymienić cały rozrząd i pompę wody żeby mieć spokój na długi czas.

 

zawsze wymienia się napinacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zawsze wymienia się napinacz

znaczy masz na myśli rolkę napinającą i jej napinacz hydrauliczny razem, tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znaczy masz na myśli rolkę napinającą i jej napinacz hydrauliczny razem, tak?

 

Dokładnie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja mam Passata 1.9 TDI AVB 100KM PD 2005 r. i w książce jest 80 000 mil bo mieszkam w Szkocji czyli to jakieś 128 000 co wy na to? A nie ktorzy na tym forum chcą wymieniać co 90 000km bo tak mówi książka serwisowa.Te same samochody i silniki a przebiegi tak rozbieżne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

ja mam Passata 1.9 TDI AVB 100KM PD 2005 r. i w książce jest 80 000 mil bo mieszkam w Szkocji czyli to jakieś 128 000 co wy na to? A nie ktorzy na tym forum chcą wymieniać co 90 000km bo tak mówi książka serwisowa.Te same samochody i silniki a przebiegi tak rozbieżne .

AVB (mod. >>2003 ) wymiana paska rozrządu 90 000 km; wymiana napinacza 90 000 km.

AVB (mod. 2004-2005) wymiana paska rozrządu 120 000 km; wymiana napinacza 240 000 km.;)

Edytowane przez JurekW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy a ktoś orientuje się jak jest rozrząs lub paskek rozrządu po niemiecku?? Bo mam historie i chcialem zobaczyc czy napewno byl wymieniony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AVB (mod. >>2003 ) wymiana paska rozrządu 90 000 km; wymiana napinacza 90 000 km.

AVB (mod. 2004-2005) wymiana paska rozrządu 120 000 km; wymiana napinacza 240 000 km.;)

 

hmm, a tak z ciekawości zapytam ja mam rocznikowo model avb z 2003, ale opuścił fabryke w listopadzie i po kodzie vin wychodzi samochód modelowo 2004, więc mnie dotyczą informacje techniczne dla rocznika 2003 czy 2004?

 

Wiem, że w fabrykach samochodów rok produkcyjny nie zaczyna się w styczniu tylko jakoś we wrześniu, ale jak to sie ma do tego co ma samochód w środku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, rozrząd po niemiecku to - Zahnriemen, tylko takiej nazwy się używa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm, a tak z ciekawości zapytam ja mam rocznikowo model avb z 2003, ale opuścił fabryke w listopadzie i po kodzie vin wychodzi samochód modelowo 2004, więc mnie dotyczą informacje techniczne dla rocznika 2003 czy 2004?

 

Wiem, że w fabrykach samochodów rok produkcyjny nie zaczyna się w styczniu tylko jakoś we wrześniu, ale jak to sie ma do tego co ma samochód w środku?

 

Jeśli w VIN masz MY 2004 (3B-4-xxxxxx), to dotyczy Twojego AVB (mod. 2004-2005) - wymiana paska rozrządu 120 000 km; wymiana napinacza 240 000 km..;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności