Skocz do zawartości

anrzej30

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O anrzej30

  • Urodziny 27.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ŁOWICZ

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM DSG
  • Rok produkcji
    2013
  1. Kolego tu nie ma co pomagac tylko trzeba kase szykowac na uszczelke pod głowica.to dopiero poczatek objawów.jak przyjda mrozy wtedy zobaczysz ubytek płynu dopiero .przerabialem to dokładnie rok temu. ---------- Post added at 01:05 ---------- Previous post was at 01:01 ---------- prawidłowo sczelny i sprawny układ odpowietrza sie sam .
  2. Przy wymianie wałka pamietaj o porzadnych szklankach popychaczy nic innego nie kładz jak INA koszt w intercarsie ze zniżkami 70zł za sztuke a bez zniżek coś kolo 100zł jak włożysz jakies kapcie to zrobisz 2 tysiace i znowu bedzie wszystko do wymiany wiem bo sam zaoszczedziłem zimny nie chcial palic a po przejechaniu 600km i zdjeciu pokrywy wałka nie było a w szklankach byly prawie dziury
  3. Może tylko Ci sie wydaje ze to jest z 4 cylindra .sprawdz koło 2 masowe jak masz 250 tys, jak ma luz to tez potrafi walic i to ostro i przenosi to na cale auto a do tego dochodza wibracje.Szklanek nie wymieniałeś przypadkiem ???? ---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:39 ---------- Wykluczając szklanki musialeś wyjmować wałek mam rozumieć bo inaczej nie da rady ich wykluczyć ,może byc któras pęknieta.Jeszcze w tym modelu potrafi peknąć spreżyna na pompowtyskiwaczu i wtedy tez słychac pukanie .ale z tego co piszesz to obstawiam koło 2 masowe.chyba że wymieniłeś szklanki i założyłes jakies tanią podróbke . nie od tego modelu.
  4. Łopatki pewnie zapieczone w turbinie sprawdz czy dzialaja
  5. Panowie grzanie świec po kilka razy doprowadza je do zgonu,a pózniej jest zdziwienie ze po roku padaja i na przyszła zime trzeba zakładac nowe.
  6. Mechaniką w vw jakby zabrał else to odrazu ida do domu bo nawet klocków bez instrukcji nie potrafia wymienic. ---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:35 ---------- bo najpierw powstaja mikroszczeliny którymi powietrze przedostaje sie z cylindrów do układu chłodzenia w bardzo małym stopniu co powoduje bulgotanie i zapowietrzanie sie tego układu.Dopiero pa jakimś czasie powstaja inne objawy jak ubytek płynu i to tez jest na poczatku w bardzo małych ilościach.
  7. Bulgotanie to poczatek końca uszczelki pod głowica przerabialem to ,przez pół roku bulgotało u mnie nic nie ubywało ,az wkońcu zaczeło ubywać płynu .Po wymianie uszczelki jak ręka odjął,cisza pod maska żadnego bulgotania.
  8. Nie no właśnie o tym pisze nie powinno spaść masz walniety termostat i dlatego temperatura sie wacha ,a do tego dłużej sie rozgrzewa.koszt nowego około 50 zł
  9. Nie normalne ,wymień termostat,u mnie po 4 km jest 90 stopni
  10. Witam wszystkich jestem tu nowy mam passat 1.9 tdi silnik avb rok 02 mianowicie mam taki problem z moim paskiem kupilem go z uszkodzona glowicw przeskoczony byl rozrzad sytuacja wyglada tak ze zakupilem glowice tez z avb z pompowtryskiwaczami zdjelem stara tloki ok tuleje bez zadnych rys nic wszystko ok zalozylem nowa glowice rozrzad ustawiony na znaki idealnie wszytsko sie zgadza nowy pasek nowe turbo zawor egr wyczyszczony czujnik polozenia walu nowy polozenia walka tez wymieniony na tablicy licznikow nic nieporzadanego nieswieci swiece grzeja idealnie pod vag podlaczam pokazuje ze niema bledow wszystko zrobilem jak nalezy wymieniony olej wymienione wszystkie filtry zaworek zwrotny trzyma weze posprawdzane nic niecieknie jedyna zecz ktora zostala to stara vacu pompa a objaw jest taki ze prubuje go zapalic to tak jakby zaskakuje prubuje zaplic kopci ale niechce zaskoczyc i wejsc na obroty za nic moze ma ktos pomysl co moze byc przyczyna moze ta vacu pompa jest walnieta ma luz na kruccu do weza co na serwo idzie moze nobo juz niewiem co moze byc przyczyna immo chyba niema tu nic niewiem. Witam wymieniałeś gumki pompowtryskiwaczy ustawiałes odpowiednio skok pompowtryskiwacza??????
  11. ten bak to studnia bez dna?? Ja też taki chce:D
  12. nieodpowiednie szklanki sa wyższe co powoduje podparcie zaworów problem z odpalaniem rannym i kupa gryzącego dymu .taki numer szklanek jak napisałem jest odpowiedni chociaż z wygladu wszystkie sa identyczne .zapytaj mechanika jakie Ci założyl?cena też jest inna bo 67zł za sztuke to jest cena w inercarsie po zniszkach a w serwisie 117zł ale to jest to samo dokładnie . A I SZKLANKA W TDI POMPOWTRYSKI NOWA UGINA SIE RĘKA OKOLO 1mm POZORNIE WYGLADA TO TAK JAKBY BYŁA WYKLEPANA ALE ONE MAJA TAK FABRYCZNIE
  13. W łowiczu nie mają pojęcia o tych silnikach żaden mechanik .Jak zapytasz o regulacje albo ustawienie pompowtrysków to oczy wywalaja na wierzch.To sa dobre silniki dopóki ich sie nie rozbierze po rozebraniu może byc kilka niespodzianek jak np.uszkodzone gniazda pompowtryskiwaczy które eliminuja głowice.Ja robiłem to z bratem mechanikiem który ma warsztat samochodowy pod łowiczem .
  14. Wymieniałem teraz uszczelke z rozrzadem nowym 1600zł cześci .Nie mam pojecia ile biora za robote .Pewnie to zależy od profesjonalizmu warsztatu jaki to robi. ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:33 ---------- MARCIN Jak jesteś z Warszawy podjedz do DIAKTRONIKA do Janek oni sa perfekcyjni w tym co robia.
  15. Witam .dokładnie jest tak jak pisze kolega Nikodem.grubość uszczelki zakłada sie taka sama .Ci znawcy co wypowiedzieli sie ze zakłada sie grubsza niech napisza jaką by założyli jak była by najgrubsza w oryginale z 3 dziurami.... i co wtedy panowie moze trzeba załozyc 2 usczelki????Usczelka jest dobierana do wysokości tłoka a głowica w tdi jest plaska i po planowaniu nie zmienia sie komora spalania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności