Kuczi Zgłoś #181 Napisano 17 Stycznia 2009 tylko od jakiegos "GOSCIA" z ALLGRO No to Cie jeszcze pomęczę A gościu z allegro nie może handlować oryginałami ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #182 Napisano 17 Stycznia 2009 tez Cie pomęcze wymiana co 60tys gdyz nie kupujecie orginalow a co widziałeś jaki pasek kupowałem ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #183 Napisano 17 Stycznia 2009 Dobra, to może inaczej Wymieniając rozrząd na oryginalnych częściach stosujemy sie do zaleceń producenta a wymieniając na części niewiadomego pochodzenia lub zamienniki rozrząd zmieniamy częściej. Chyba o to chodzi --- scalone --- Koniec i kropka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichybob Zgłoś #184 Napisano 17 Stycznia 2009 No to Cie jeszcze pomęczę A gościu z allegro nie może handlować oryginałami ? A masz gwarancje ze to orginal? no niby sa orginalne wybor kupna jest dobrowolny. Ale czy warto oszczedzic 100zl na rozrzad? ja oczywiscie wole doplacic "Wiem co mam i dojade do domu":D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #185 Napisano 17 Stycznia 2009 A ta prowokacja to tak specjalnie to co napisałem powyżej chyba rozwiewa wszystkie wątpliwości Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #186 Napisano 17 Stycznia 2009 Może niech wypowiedzą się tacy którzy wymieniali już pasek co 90 tys poza serwisem.. i ci którzy wymienili poza serwisem i nie dojechali do 90 tys. Są tacy? Też bym wolał robić wymianę co 90.. ale puki co nastawiam się na kolejną wymianę po 60-70 tys. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #187 Napisano 17 Stycznia 2009 Może niech wypowiedzą się tacy którzy wymieniali już pasek co 90 tys poza serwisem.. i ci którzy wymienili poza serwisem i nie dojechali do 90 tys. Są tacy? Też bym wolał robić wymianę co 90.. ale puki co nastawiam się na kolejną wymianę po 60-70 tys. Powinieneś napisać tacy, którzy zmieniali na oryginał lub zamiennik bo co ma ASO do tego ? Szyld ze znaczkiem vw/audi a na hali remontowej uczniowie 4-5 klasy technikum pod nadzorem "miszcza" ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #188 Napisano 17 Stycznia 2009 Panowie żeby rozwiać tę akademicką dyskusję. To jest scan strony dotyczącej okresowej obsługi naszych aut i jest między innymi co ile i w jakich silnikach wymienia się paski rozrządu. Uśrednianie do 60 tys. km. wszystkich aut jest tylko i wyłącznie wymysłem naszych mechaników. Nie jest określone nic na temat warunków drogowo pogodowych. Krzysiek widzę że jesteś z Norwegii i tam na warsztatach praktykuje się inne warunki niż w reszcie europy? Bo serwisant niemiecki nie przewiduje innych przebiegów. Dla uzupełnienia dodam że ja pospieszyłem się z wymianą paska ze względu na kupno auta i mimo wpisów w książce że był wymieniony przy 90 tys.km. następną wymianę zrobiłem przy 170 tys. czyli 10tys. wcześniej (wyjazd do Spały) jak bym poczekał to wymieniałbym dopiero teraz za 3tys. km. Dlatego nie poprawiajmy fabryki bo poco? no chyba że kogoś stać na częstsze wymiany (jego sprawa). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #189 Napisano 17 Stycznia 2009 Z książki "Sam naprawiam....." a odpowiedzi na moje wcześniejsze pytanie w tym temacie nie znalazłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #190 Napisano 17 Stycznia 2009 Następna wymiana za ok 60kkm lub 4 lata od dnia wymiany ? Sam sobie powyżej dajesz odpowiedź to o co chodzi? Chyba, że chodzi Ci o drugą część zdania (pogrubiłem), ale to chyba oczywiste, że nie od Dnia Babci. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #191 Napisano 17 Stycznia 2009 Więc nie wiem o co pytasz? Jeśli wpis masz Następna wymiana za ok 60kkm lub 4 lata od dnia wymiany ? co potwierdza opis w/w książce. Ty masz passka 3B i ciebie dotyczą powyższe wpisy. W autach po 2002 czyli 3BG to co podałem wyżej, bo jak napisał nasz były forumowicz Tu chodzi tylko o to, że w 2004r. zmieniono jeszcze konstrukcje paska rozrządu i ten nowy pozwala na dłuzszy przebieg. Zastosowanie w modelach 2002/2003 nowego typu paska też daje możliwość zmieny rozrządu przy 120kkm. HHA Czego ja nie ująłem w powyższej odpowiedzi i za to przepraszam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #192 Napisano 17 Stycznia 2009 (edytowane) Może inaczej : Czy wymiana po 4 latach ,a przejechanych 40kkm jest konieczna,udokumentowana przez producenta samochodu ? Czy może jest to dyktowane przez producenta paska ? Edytowane 17 Stycznia 2009 przez gregor23 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #193 Napisano 17 Stycznia 2009 Pewnie i tego i tego, skoro paski kupione w ASO różnią sie tylko logiem VW na wyrobie. Tak ja pisałem wyżej. Paski z ASO to też Gates i ContiTech, rolki produkowane w Rumunii czy na Słowacji. Jaceq dał skan akurat z książki serwisowej, wydanej pewnie przez producenta auta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #194 Napisano 17 Stycznia 2009 (edytowane) Powinieneś napisać tacy, którzy zmieniali na oryginał lub zamiennik bo co ma ASO do tego ? Szyld ze znaczkiem vw/audi a na hali remontowej uczniowie 4-5 klasy technikum pod nadzorem "miszcza" ? Wiesz co, mniejsza o szczegóły.. Po prostu niech wypowie się ktoś kto wymienił rozrząd poza serwisem latał na nim 90 tys. paski kupione w ASO różnią sie tylko logiem VW na wyrobie. Tylko kilka firm produkuje paski rozrządu, sytuacja taka sama jak z kołami dwumasowymi.. praktycznie każdy jaki kupisz będzie dobry. Kager nie produkuje pasków, bo to za skomplikowana rzecz, nawet żeby wypościć na rynek gówniany pasek, to chociaż liczba zębów musiałby się zgadzać, a to już by było za trudne dla tej firmy. Edytowane 17 Stycznia 2009 przez Slay literówka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #195 Napisano 17 Stycznia 2009 (edytowane) Jedyne co w tym temacie widzę to http://tiny.pl/v7ts "Żywotność" paska w benzynie jest inna od TDI ,jeśli "wierzyć" autorowi posta ? Ma ktoś link jak to jest faktycznie z żywotnością paska ? Producent nie podaje czasem na opakowaniu ? "ale to chyba oczywiste, że nie od Dnia Babci." ta odp była błyskawiczna ,a teraz cisza ??? Ma ktoś linki związane z tym tematem ,bo @Duży "nabrał wody w usta" ? Edytowane 18 Stycznia 2009 przez gregor23 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AVB Zgłoś #196 Napisano 18 Stycznia 2009 Pasek warto skontrolować wizualnie przed wcześniejsza wymianą ale nie wolno przekraczać 90 tyś kilometrów(TDI). Najważniejsze jednak, że rozrząd wymienia się kompletny a nie sam pasek. W skład zestawu wchodzi pasek, wszystkie rolki oraz pompa wodna i nie wolno sugerować sie tym że stara jest jeszcze dobra. Wierzcie mi że na wymianie samego paska nie jeden się już przejechał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #197 Napisano 18 Stycznia 2009 Gregor23 - proszę: 1,9 TDI AHU,AHH,AFN,AVG - wymienić pasek rozrządu co 90 000km 1,9TDI AJM,ATJ,AVB,AWX,AVF - wymienić paset rozrządu i rolkę napinacza co 90 000km. Silniki benzynowe poza 1,8 APT - wymienić pasek rozrządu co 120 000 km Silnik 1,8 APT - wymienić pasek rozrządu co 180 000 km. Biorąc pod uwagę silnik APT to żywotność paska jest na pewno o wiele dłuższa niż 4 lata. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafaelo1999 Zgłoś #198 Napisano 18 Stycznia 2009 moj passat jestz97 i ma orginalny przebieg -silnikteraz 81tys a jak go przed rokiem kupowalem mial 23 tys ....pompowtryski-131ps pozdrawiam pasekmusze juz wymieniac obowiazkowo; Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #199 Napisano 18 Stycznia 2009 Czy ktoś potrafi RZECZOWO odpowiedzieć ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #200 Napisano 18 Stycznia 2009 (edytowane) moj passat jestz97 i ma orginalny przebieg -silnikteraz 81tys a jak go przed rokiem kupowalem mial 23 tys ....pompowtryski-131ps AWX z 97'??? Kolego, popraw błąd w poście i profilu, albo nam wytłumacz, skąd ten silnik w tym aucie. Czy ktoś potrafi RZECZOWO odpowiedzieć ??? O matko, to już staje się męczące. Paski mają różne konstrukcje, ilości zębów itd. w związku z tym i wytrzymałość. Skoro producent auta zleca podwykonawcy wykonanie paska o danych parametrach, później pisze w instrukcji co ile ten pasek masz wymienić, to w czym problem? Edytowane 18 Stycznia 2009 przez Du?y Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach