Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

ja znalazłem w Przemyślu dobrego mechanika, z dużym doświadczeniem, który wcześniej miał styczność z takimi sprawami.
cóż to za mechanik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy mógłby ktoś sprawdzić czy napęd pompy oleju w moim pasku jest na kołach zębatych czy na łańcuszku

VIN

WVWZZZ3CZ6P012027

 

Pozdro i z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy odgrzeję troche temat.

 

Mam taki problem w passacie B6 2,0 TDI 2005 rok

 

padł mi napęd pompy oleju. Wymienione zostało koło na wale koło na pompie łańcuszek i napinacz. Misa oczyszczona z opiłków których było bardzo dużo i po złożeniu wszystkiego na wolnych obrotach wszystko ok ale gdy się wkręci auto na ok 2 tys zapala sie kontrolka ciśnienia oleju. Gdy od razu puści się gaz kontrolka gaśnie. Jednak gdy potrzyma sie dłużej już pali się ciągle. Po uruchomieniu auta na nowo kontrolka znów gaśnie i całą akcją powtarza się w kółko.

 

Czym to może być spowodowane?

 

z góry dziękuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam Rafał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy odgrzeję troche temat.

 

Mam taki problem w passacie B6 2,0 TDI 2005 rok

 

padł mi napęd pompy oleju. Wymienione zostało koło na wale koło na pompie łańcuszek i napinacz. Misa oczyszczona z opiłków których było bardzo dużo i po złożeniu wszystkiego na wolnych obrotach wszystko ok ale gdy się wkręci auto na ok 2 tys zapala sie kontrolka ciśnienia oleju. Gdy od razu puści się gaz kontrolka gaśnie. Jednak gdy potrzyma sie dłużej już pali się ciągle. Po uruchomieniu auta na nowo kontrolka znów gaśnie i całą akcją powtarza się w kółko.

 

Czym to może być spowodowane?

 

z góry dziękuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam Rafał

 

 

Wymieniłeś koła zębate i łańcuszek ale nic nie napisałeś o wałku napędzającym pompę oleju. Wymieniłeś go?

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/40909-Pompa-oleju-zawodny-mechanizm-napedu?highlight=pompa+oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wałek i pompa sa zmienione na nowe jakies 3 miesiace tem cały mechanizm chodzi jak nalezy.

 

Czy tam jest jakis zawór przelewowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozostaje Ci laweta/holowanie do mechanika.. zapewne imbus został ten co był.

Przerabiałem temat u siebie, lepiej by Ci było podmienić całą pompę z silnika 1,9.. dużo lepiej auto chodzi i masz pewność że nic Ci się nie stanie przez najbliższe XXX lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie taki przypadek zawsze z rana odpalam i po kilkunastu metrach czerwona kontrolka cisnienia oleju potem przez kilka dni spokuj. Po jakims czasie znowu to samo udalem sie do mechanika cisnienie ok wymiana czujnika po 2 dniach problem powrocil nie wiem co jest grane moze ktos mial podobnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymianka filtra oleju....i cisza!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kiedy wymieniałeś olej żeby się zatkał filtr? Bo domyślam się, że wymieniając olej z urzędu wymieniasz też filtr oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie na tym oleju zrobilem 8.000km.Filtr nie byl az tak zalepiony syfem ze wogole nie spelnial swojej roli . Widocznie kiepskiej jakosci byl sam filtr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że faktycznie jakić bubel Ci się trafił. A pamiętasz jakiej firmy miałeś filtr? Ja osobiście od zawsze kupuję MAN albo Filtron(zależnie jaki akurat mają w sklepie) i szczerze powiedziawszy nigdy nie miałem podobnego problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To byl Filtron ale od zawsze ich uzywam i nie bylo problemu.Musial sie jakis felerny trafic .Teraz tez wlozylem Filtrona ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze, że problem został rozwiązany i wypada mieć nadzieję, że nic złego się nie stało i silnik nie ucierpiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno. Zauwazylem ze po wymiance tego filtra przestal juz klekotac z rana przy odpalaniu bo tak ze 2 sec lubil sobie terkotnąc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj przypadek jest taki:

passat z 2005r. 2.0 tdi. po odpaleniu wszystko ok. jak chwile pochodzi i przegazuje auto pojawia sie kontrolka oleju z komunikatem o wylaczeniu silnika. po podlaczeniu pod kompa wyskakuja 2 bledy, silnik pracuje ok

1.blad czujnika temperatury oleju

2. cisnienie oleju 2 za niskie

czy zaczac od wymiany czujnika oleju? Gdzie on sie znajduje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moj przypadek jest taki:

passat z 2005r. 2.0 tdi. po odpaleniu wszystko ok. jak chwile pochodzi i przegazuje auto pojawia sie kontrolka oleju z komunikatem o wylaczeniu silnika. po podlaczeniu pod kompa wyskakuja 2 bledy, silnik pracuje ok

1.blad czujnika temperatury oleju

2. cisnienie oleju 2 za niskie

czy zaczac od wymiany czujnika oleju? Gdzie on sie znajduje?

padł napęd pompy, to samo co u mnie było. czujnik nic nie da.

nie odpalaj go wcale, tylko laweta/hol i na warsztat bo wogle ciśnienia nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytając o calym tym imbusie i problemach jakie powoduje jego awaria, postanowilem sprawdzici wymienić mój. Mam na zegarze 140000 i postanowiłem, że rozsądnie będzie go sprawdzić. Po wymontowaniu nie wyglądał tak źle i pewnie by troche polatał ale teraz na jakiś czas mam go z głowy

6a1c8d1defb08dcacca8e1c28dda7bdc.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności