Skocz do zawartości

Kucyk83

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kucyk83

  • Urodziny 15.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam, koledzy potrzebuje namiar na dobrego mechanika bądź warsztat w okolicach Radomia, usterka jest taka ze słyszalne jest pukanie na zimnym silniku, ustaje po wcisnięciu sprzęgła, stawiam na dwumase (i czy będzie jeszcze na tym można polatać czy już kwalifikuje się do wymiany). Druga sprawa to ustawienie geometrii i zbieżności, ale żeby zrobione to było tak aby miało ręce i nogi :hug
  2. jaka może być cena montażu ? ile mechanik moze policzyć sobie z usługę wymiany? a moze ASO? sam pewnie dałbym sobie radę z przodem, gorzej tył części moje, chodzi o wymiane tarcz i klocków przód, samych klocków z tył oraz wymianę płynu hamulcowego passat B6 a może kogoś polecacie w okolicach Radomia :mniam
  3. od rana wertuje całe forum i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie o rozmiar tarcz do mojego paszczaka, mianowicie podczas poszukiwań znalazłem rozmiary 310 mm i 312 mm. chce kupić takie klocki ATE 13.0460-7184.2 i takie tarcze 24.0125-0158.1 a moze coś innego polecacie chodzi o tarcze na przód oczywiście, wiem ze to mozna sprawdzić po vinie, VIN WVWZZZ3CZ6P012027 jeśli ktoś mógłby pomóc byłbym bardzo wdzięczny
  4. mógłbym rowniez prosić i link do tego filtra :doh
  5. Witam, panowie mam zamiar wymienić swoje RDC300 na coś takiego http://www.erisin.com/erisin-es1278t-8-vw-passat-skoda-seat-tmc-car-dvd-player_p420.html Może się ktoś podzielić uwagami dotyczącymi tego radia i przebiegiem instalacji (problem z rozładowaniem akumulatora i kodowaniem getway) ? Od 2 dni siedzie i wertuje forum a odpowiedzi ciągle brak ...
  6. poinformował mnie mechanik ze szkoda kasy na nową pompe i resztę części, podobno pompy od 1.9 tdi są bezawaryjne ect ale chyba to będę musiał rozważyć wyjdzie wtedy coś ok 2000 PLN (doliczając olej i filtr) co do rozrządu, chodziło oczywiście o komplet i do tego jakiś dodatkowo pasek od alternatora... CargoHS w swoim Passacie też robiłeś tą "operacje"? jak tak to podzieliłbyś sie opinią jak autko lata :jupi
  7. koledzy umówiony jestem na operacje zrzucenia wałków wyrównoważających i wymianę na pompe z 1.9 TDI teraz rodzi się jeszcze pytanie czy wstawiać części używane czy oryginalne :ocochodzi operacja na starych częściach to koszt 1300 zł, na nowych 1800 zł do tego wymiana paska rozrządu 1100 zł (chyba sobie odpuszczę był wymieniany 9000 km wstecz) co sądzicie o cenie jak i tej "operacji" z tego co widze wątek trochę umarł a warto było by temat pociągnąć dla potomnych :respect
  8. posiadam też Passata b6 silnik BKP i wszystko wskazuje na to ze mam nieszczęsny napęd łańcuszkowy przelot prawie 150 tyś więc nogi mi się ugięły jak przeczytałem ten cały wątek :sciana w moim przypadku korzystniejsze chyba będzie zamontowanie pompy z 1.9 tdi i całej reszty z tym związanej... i teraz pytanie jaka cena całej usługi i czy ktoś w okolicach Radomia bądz Warszawy podjął by się tej roboty? możecie kogoś polecić ?
  9. czy mógłby ktoś sprawdzić czy napęd pompy oleju w moim pasku jest na kołach zębatych czy na łańcuszku VIN WVWZZZ3CZ6P012027 Pozdro i z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności