Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

troszkę aparat za ostro lampą strzela ale może będzie widoczny, na dniach postaram się podskoczyć do fotografa aby profesjonalnie to zrobił

 

tez po regeneracji...(sorki za jakość zdjęć...)

1084852210.jpeg

DSCN1859.jpg

Edytowane przez FUTURUM serwis pomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na czym polega regeneracja? Widzę wymieniony materiał wokół gniazda....

Skoro zabierak będzie o takim samym rozmiarze co 'twardsze' gniazdo to czy on nie wyrobi się jeszcze szybciej? Trzeba chyba zmienić (na twardszy) i zabierak, albo zwiększyć otwór (przekrój) jak i sam zabierak.

 

Dobrze myślę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robię gniazdo pod oryginalny zabierak z serwisu vw. nie dokonałem twardości zabieraka więc nie mogę podać parametrów..postaram się odpisać jak najszybciej i podać dane materiału z którego robiona jest regeneracja oraz zabierak...do dnia dzisiejszego we wszystkich zregenerowanych wałkach nic się nie dzieje a gniazdo nie wyrobiło się po 60 tyś.

(dla sprawdzenia ponownie zdemontowany został cały moduł u jednego z klientów)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
robię gniazdo pod oryginalny zabierak z serwisu vw. nie dokonałem twardości zabieraka więc nie mogę podać parametrów..postaram się odpisać jak najszybciej i podać dane materiału z którego robiona jest regeneracja oraz zabierak...do dnia dzisiejszego we wszystkich zregenerowanych wałkach nic się nie dzieje a gniazdo nie wyrobiło się po 60 tyś.

 

Porozmawiajmy o szczegółach za 110tyś. bo tyle miałem przejechane jak wymieniałem u siebie a zużycie w normie.

 

Jak łączysz z całością wałka wstawkę, co z naprężeniami, jaką metodą, jaki materiał.

 

Na coś takiego bym się nie zdecydował zbyt wiele pytań i wątpliwości a cena pewnie się nie zmieniła 800:doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek,

 

ja mam przejechane ponad 160 tyś i za kilka będę zmieniał olej. Pewnie trzeba bedzie zajrzeć do miski i wymienić zabierak a może i to gniazdo.

Mógłbys od A do Z opisac na czym to polega i ta regeneracja?

Wałek wymienia się na miejscu a to gniazdo to jak? Co trzeba wymontowa i ile czekać?

Jak to robisz i jaki zabierak potem się montuje?

Opisz to w szczegółach - pewnie inni też są zainteresowani...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to zapłać 4200zł....wszyscy są zadowoleni...

 

Przeczytaj mój wcześniejszy post a dowiesz się ile zapłaciłem:kwiatek

 

A pytania oczywiście pozostaną bez odpowiedzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STANI. nie wiem z kim piszę,gdyż na forum można różne nicki przyjmować-z okolic Warszawy robiłem ostatnio 4 wałki i nie wiem z kim mam teraz doczynienia ..szkoda że świat dwulicowych ludzi wychował..rozmawiając przez telefon z wszystkimi którym robiłem to gniazdo byli normalni..jakie napręzenia masz na myśli??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie napręzenia masz na myśli

 

Mój robiłem sam więc nie ma obaw o dwulicowość z mojej strony.

Piszesz tak jak nasi politycy (oni to mówią) "Wiem kto, ale nie powiem"

Napisz szczegółowo jak jest wykonywana ta regeneracja

1. na fotkach niewiele widać (wyłącz lampę i zrób zdjęcia przy dobrym świetle dziennym)

2. opisz jak to wykonujesz

3. jaki materiał

4. kto to testował i skąd pewność, że za kilkadziesiąt tyśięcy nie będzie tego samego problemu

5. nie dziw się, że ludzie są nieufni (zbyt wielu jest naciągaczy)

 

Nie obrażaj się na mnie tylko przekonaj mnie i innych, że oferujesz coś dobrego a wszyscy :kumple będziemy zadowoleni.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damy rade sie dowiedzieć krok po kroku jak to wymienić i ile to kosztuje..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.zmt.mt.put.poznan.pl/staff/WPtaszynski/Programowanie%20OSN%20II/15_Drazarka_programowanie.pdf

 

to jest link do maszyny na której pracujemy..koszt 40 tyś zł..cena za regenerację 800 zł

 

---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:45 ----------

 

nie dziwcie sie że nie chcę Wam krok po kroku opisać regegeneracji wałka gdyż to jest moja praca(nie będę podsuwał pomysłu na zarabianie na życie)chyba mnie rozumiecie!!!pozdrawiam i życzę miłej współpracy...nie mam zamiaru nikogo naciągać-chcę tylko pomóc!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Damy rade sie dowiedzieć krok po kroku jak to wymienić i ile to kosztuje..?

 

Napisz co cię interesuje jaki wariant jeśli "zrób sam" to chętnie pomogę, a ceny masz tutaj

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=894068#post894068

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piszecie o samej wymianie zabieraka-zbadajcie gniazdo w wałku wyrównoważającym!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam passata z 2005 roku, 140 KM.

Wgrałem ostatnio program i mam 170 KM.

Jakieś 2 tygodnie po wgraniu nowego programu , rano ruszając spod bloku pojawiła się kontrolka Oil Pressure visit workshop. Przejechałem jeszcze kawałek i wyłączyłem auto. Po sholowaniu do serwisu stwierdzili uszkodzenie turbiny. Wymienili na regenerowaną, do tego wymienili rozrząd i wszystkie filtry oraz olej. Auto odebrałem w ostatni czwartek. Dziś wybrałem się w trase i po chwili na autostradzie znów ten sam komunikat o ciśnieniu oleju. Auto wróciło do warsztatu. Znów turbina.

 

Panowie nie mają pojęcia co i jak. Teraz jest opcja żeby wymienić pompę oleju. Turbinę naprawią w ramach reklamacji.

 

Nie wiem co dalej robić - oni twierdzą żeby wgrać z powrotem program 140 km - czy to może mieć wpływ na te awarie ? Z góry dzięki za pomoc

 

PS

 

Między tymi zdarzeniami przedwczoraj strzelił przegub... fajnie nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego-nie wymieniaj pompy oleju-ona jest jest sprawna.zadzwoń do mnie to Ci wytłumaczę o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin_gumis

Witam. 4 dni temu zamontowałem wałek od P.Tomasza. Gniazdo wałka zregenerowane pewrfekcyjnie-żadych śladów naprawy. Jak dotąd nic się nie dzieje a kontrolka oleju znikneła przy odpaleniu. Ja jestem zadowolony(zaoszczędziłem 4100zł-taką cenę wołają w Szczecinie w serwisie)-oby auto jeździło bo już nie mam sił na warsztat....

Pozdrawiam p. Tomka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś mi sprawdzić jaki ja mam napęd pompy VIN WVWZZZ3CZ6E091688 i jakie miałem akcje serwisowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego-zajedź do serwisu lub zainstaluj "etkę"-tam wszystkiego się dowiesz..ale "akcja serwisowa jedynie w serwisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wygląda wyrobione gniazdo w wałku wyrównoważającym(brak sześciokątku) orz wytarty zabierak

DSCN3765.jpg

DSCN3764.jpg

DSCN3757.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności