Maciu$ Zgłoś #21 Napisano 9 Grudnia 2009 Nie warto, sporo osób w golfie ma najtańsze gwinty i jakoś daje to radę, z tego co się orientuję do g1 pasuje P&P zawieszenie z któregoś Polo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek 81 Zgłoś #22 Napisano 16 Kwietnia 2010 panowie mam pytanie czy spręzyny H&R (-40mm) od paska 131km z tiptronikiem będą pasowały do mojego paska akn, proszę o szybką odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #23 Napisano 16 Kwietnia 2010 panowie mam pytanie czy spręzyny H&R (-40mm) od paska 131km z tiptronikiem będą pasowały do mojego paska akn, proszę o szybką odp Na tej aukcji są sprężyny H&R i jest napisane,że tylko do V6 tdi czyli niestety od 4 cylindrowego diesla nie będą pasowały do Ciebie. http://cgi.ebay.co.uk/H-R-lowering-springs-VW-Passat-3B-BG-Sedan-only-2-5-TDI_W0QQitemZ180489486251QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2a0602ffab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weryh Zgłoś #24 Napisano 17 Kwietnia 2010 @maciek 81 Nie podejdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek 81 Zgłoś #25 Napisano 19 Kwietnia 2010 podeszły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #26 Napisano 19 Kwietnia 2010 a ja mam takie pytanko , temat stary jak świat ale jeszcze raz czy opłaca się zakładać same sprężyny na seryjne amorki ... -40/-40 .. jakie są tego plusy a jakie minusy ... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #27 Napisano 19 Kwietnia 2010 czy opłaca się zakładać same sprężyny na seryjne amorki ... -40/-40 .. jakie są tego plusy a jakie minusy ... ?? nie opłaca - na hopkach auto za bardzo będzie leciało do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek 84 Zgłoś #28 Napisano 28 Kwietnia 2010 autko tylko idzie w dół ale sie nie usztywnia tak mocno bardziej płynie jak nie lubisz jeździc z twardym zawiasem to polecam ale amorki szybciej wysiadają jak coś to mam taki kit jak byś był zainteresowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #29 Napisano 28 Kwietnia 2010 wiesz z samego rysunku nic nie wywnioskuje ... jaka firma ? ile przejechane na nich ? jakie zużycie procentowe amorków ? ile na glebe siada? czy podejdą pod B5 3BG kombi .... ile kosztuje ? troszkę pytań jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek 84 Zgłoś #30 Napisano 29 Kwietnia 2010 rosa własnie w takim pasacie były firma suersport ile przejechane ,nie wiem dokładnie smigłao rok ale po niemczech a w polsce z 300km max i passat poszedł z ori zawieszką na sprzedanie zuzycie amorków można powiedziec ze zadne zadnych rys i wycieków springi jak nowe gleba mysle ze pasior siedział miedzy 4a6cm nieźle sie trzymał drogi a cena nie wiem ile moge za nie wołac ,czekam na propozycje tu wiecej foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #31 Napisano 24 Maja 2010 Mnie czeka wymiana zawieszenia i chciałbym dowiedzieć się co nie co. W planach mam obniżenie tak aby z kółkiem 16 cali (profil 45) wszystko ładnie się zgrało. Gwint chyba odpada, obawiam się że jest zbyt spartański na polskie dziurawe drogi. Dużo osób twierdzi, że sportowa sprężyna i seryjny amortyzator to nie najlepsze połączenie i pewnie mają racje. Ja chciałem się dowiedzieć o kit-y np: TA-Technix po -40mm na każdą oś czy będzie za wysoko czy za nisko? Jakie obniżenie proponujecie? Jak sprawują się takie sportowe zawiasy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #32 Napisano 8 Listopada 2010 Witam,mam pytanko passaat kombi ma hak i siedzi tyl prawdopodobnie od przyczepki,chociaz przeswit jest spory miedzy kolem a blotnikiem to jak popatrzec na niego to widac ewidetnie tyl opada.Teraz pytanie czy tylko sprezyny wystarczy wymienic?dodam ze z przodu jest tez bardzo przeswit.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #33 Napisano 14 Listopada 2010 za obnizenie odpowiadaj tylko sprezyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #34 Napisano 19 Listopada 2010 mam takie pytanko czy gwint z golfa 2 syncro bedzie pasował do b3 syncro ?? chodzi mi o sam tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_333 Zgłoś #35 Napisano 5 Marca 2011 witam, założyłem springi -35 MTS na seryjny amor, ale autem strasznie buja, tak jakby amory były wylane, a nie są czy jak zmienię także amory na te o skróconym skoku np. MTS to wszystko wróci do normy? narazie to efektem jest zmniejszone spalanie gdyż nie da się szybciej pojechac:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #36 Napisano 6 Marca 2011 amorki wg mnie do wymiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #37 Napisano 8 Maja 2011 a jakie założyć amorki na przód jak są sprężynki eibacha -35mm? tak żeby komfort zbytnio nie ucierpiał?? i zgrywało się z tylnymi ori amorami i sprężynami -30mm?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrew88 Zgłoś #38 Napisano 25 Września 2011 Witam, koledzy mam takie pytanie, założyłem czerwone sprężyny H&R 40/40 na seryjne amorki i przód siedzi idealnie, fajnie sie obniżył, a tył wydaje mi sie, że jest identycznie jak było, jak to możliwe ? To sie jeszcze może ułożyć taka sprężyna, czy od razu by siadł ? Czy raczej mam jakieś trefne te sprężyny na tył ? Z góry dzięki, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #39 Napisano 25 Września 2011 kupiles nowe? dedykowane do sedna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrew88 Zgłoś #40 Napisano 25 Września 2011 hehe długa historia z nimi była, znajomy je skąś wytrzasnął kiedyś i niby sprawdzał w katalogach po numerach, że podejdą do passka, więc kupiłem je od niego, a to było jakies 3 lata temu i tak sobie czekały aż sie przełamie i je założe a tu zonk, ale mysle ze będa jakies lewe te tylnie bo kumpel co mi je zakładał to mówił, że przednie tak fajnie sie wpasowały, a tylko coś tam luzu miały, tak jakby za mała średnica ich była. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach