MAPET Zgłoś #41 Napisano 25 Września 2011 a no to widzisz to nie wiesz co defakto masz czy od passata czy od sedana czy od kombi czy od audi a6 moze... wiec ciezko gdybac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrew88 Zgłoś #42 Napisano 25 Września 2011 No tak, masz rację, tylko dodam jeszcze, że nie jeździłem na tym, może to jakoś siądzie jeszcze ? A jakie byśmy mi polecał sprężyny ? Te MTS sie sprawują ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #43 Napisano 25 Września 2011 zalezy jaki masz budzet mts na forum poczytaj moze uzytkownikow opinie moja moze byc skrzywiona ale bardzo duzo mtsa sie sprzedaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrew88 Zgłoś #44 Napisano 25 Września 2011 rozumiem A jakby sie okazało, że ten przód wszystko fajnie siedzi i bym sam tył chciał wymienić, jest taka opcja, czy raczej byś mi zalecił wymienić komplet springów, jednej firmy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #45 Napisano 25 Września 2011 dokladnie raczej ten sam producnet na obu osiach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plastik Zgłoś #46 Napisano 24 Października 2011 Witam, wymieniłem kit (sprężyny + amortyzatory) firmy Weitec zielone -40/-40 , wszystko pięknie chodzi , ale mam problem jedna strona z przodu stoi wyżej , źle to wygląda , dodam że wszystkie oznaczenia są takie same nic nie wylane itd. więc o co chodzi? słyszałem , coś o wachaczach żeby na ziemi je dokręcać wtedy go ściągnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #47 Napisano 24 Października 2011 a to nowy kit czy uzywany? wahacze sadze ze nie maja do tego nic bo one sie wczensiej wytluka ale nie spowoduja ze ci bedzie krzywo auto stalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plastik Zgłoś #48 Napisano 24 Października 2011 kit był używany ale kupiony od ziomka z a6 1.9 tdi ale wszystko było ok , mój passat jest również w sedanie jak te audi tylko 1.8 ADR , zawieszenie ma przejechane blisko 10 000km razem zakładałem je do audi jak i passata , mam tylko wrażenie że w a6 było niżej , może są złe sprężyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #49 Napisano 24 Października 2011 masz wyżej od strony kierowcy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #50 Napisano 24 Października 2011 no to audi cizsze jest i moze przez to a moze byc amorek padniety ktorys slabiej trzyma i nizej stoi poza tym audi seryjnie chyba nizej stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plastik Zgłoś #51 Napisano 24 Października 2011 tak mam wyżej od strony kierowcy, czyli jak dam nowe amorki to obie strony podniesie , to nie dobrze trzeba też pewnie springi wymienić ale -40 pod silnik 1.6 , 1.8 albo -60 1.8T , 2.3 dziwne dla mnie jest że amor tak szybko kopną sam go wyciągałem z pudełka zakładając do audi i wszystko jest suche i hula Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #52 Napisano 24 Października 2011 Są dwa rodzaje amorków np w ofercie KYB jedne maja 20cm trzpień , drugie dedykowane do sportowych sprężyn maja trzpień o długości 15Cm idealne do weiteca -45 numerek amorków to KYB341842 zwykłe i KYB341843 krótsze Dostępne są u nas w Lublinie w Intercarsie i w Auto Euro pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #53 Napisano 24 Października 2011 hehe fajna reklama tylko ciekawe jak to ma pomoc koledze z jego problemem... kazde sportowe mu sie nadadza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #54 Napisano 25 Października 2011 jak to ma pomoc koledze z jego problemem normalnie , kolega jest jak widze z lublina, bedzie chciał to ma numerki, pojedzie tu, czy tu i kupi na miejscu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #55 Napisano 25 Października 2011 aha sorki... bo ja zrozumialem u nas w sensie w sklepie u CIebie a nie na miescie tylko ze nie wiem czy on chce kupic .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plastik Zgłoś #56 Napisano 25 Października 2011 amorki sportowe to ja już mam tylko problem jest z wysokością, myślałem że ktoś miał podobny problem, 10 000km to żaden dystans na amorki, a problem jest od początku, gdy je założyłem czyli jakieś -4 000km , wszystkie numery takie same na sprężynach i na amorach , zero wycieków nawet żadnej ryski niema , no i tak mi zostaje chyba wymienić amory i sprężyny, więc będzie na przód gwint , narazie będę jeździł krzywo dzięki pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #57 Napisano 25 Października 2011 A ciekaw jestem jaka jest różnica?? Mierzyłeś może??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plastik Zgłoś #58 Napisano 25 Października 2011 z jednej strony ręki nie wsadzę a z lewej swobodnie 2-3 cm różnicy widać gołym okiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #59 Napisano 28 Grudnia 2011 Wynalazłem takie coś: http://moto.allegro.pl/zawieszenie-sportowe-passat-b3-vr6-kw-komplet-gti-i2007757027.html i mam pytanie czy zawieszenie podejdzie do B3 TD bo wiem że z vr coś nie bardzo pasuje, a te jakoś nie różni się od mojego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #60 Napisano 29 Grudnia 2011 powinno podejsc moze minimalnie mniej obnizyc przod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach