pita_1971 Zgłoś #81 Napisano 22 Kwietnia 2011 Halogeny generują inne snop światła. Przyciemnia się je po to, aby tylko świeciły i auto było widoczne. Minus tego rozwiązania jest taki, że skraca się żywotność żarówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #82 Napisano 3 Maja 2011 Robiłem już parę podejść do modyfikacji oswietlenia, nie da się modyfikować trybu skandynawskiego, przynajmniej u mnie, mam tryby amerykański, skandynawski i niemiecki, efekt dało wyłączanie czujnika zmierzchowego, ciekaw jestem jak koledzy dali sobie radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek3 Zgłoś #83 Napisano 15 Maja 2011 Próbował ktoś wymienić żarówki w halogenach na ledowe np. takie http://allegro.pl/zarowki-led-hb4-4smd-6w-xenon-do-jazdy-dziennej-i1599982905.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #84 Napisano 15 Maja 2011 Chyba nie ma czegoś takiego jak skandynawski + ameryka. Jest tak lub tak. W trybie północnoamerykanskim w dzień załączają sie tylko światła mijania zarówno w pozycji przełącznika 0 jak i Auto po zwolnieniu hamulca ręcznego. W przypadku auta wyposażonego w AutoHold wszystko odbywa sie automatycznie - bez ingerencji. W przypadku krótkotrwałego postoju - silnik włączony - światła są załączone. Gdy uzyjemy hamulcA ręcznego światła gasną. Tego zjawiska nie ma przy załaczonym AutoHold, gdyz ta funkcja uzywa hamulców na wszystkie koła. a co się stanie jak zgaszę auto bez hamulca ręcznego i potem odpalę auto to kiedy się światła zapala jak odpalę czy jak przekręcę zapłon ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #85 Napisano 15 Maja 2011 Próbował ktoś wymienić żarówki w halogenach na ledowe np. takiehttp://allegro.pl/zarowki-led-hb4-4s...599982905.html pewnie znowu beda mrygac albo wyswietli się bład przepalonej zarówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #86 Napisano 15 Maja 2011 co się stanie jak zgaszę auto bez hamulca ręcznego i potem odpalę auto to kiedy się światła zapala jak odpalę czy jak przekręcę zapłon ?? Jak włączysz zapłon, od razu zapalą się przednie lampy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #87 Napisano 17 Maja 2011 prezess7 A jest jakaś możliwość aby zapalały się po odpaleniu?, bo przecież xenon trochę się niszczy od rozrusznika.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #88 Napisano 17 Maja 2011 Ciekawy opis: "NASZE ŻARÓWKI NIE WYKAZUJĄ BŁĘDÓW NA KOMPUTERZE W AUTACH BEZ MAGISTRALI CAN-BUS." Czyli w autach z magistralą CAN-BUS będa wykazywac błędy... czyli sie nie nadają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #89 Napisano 17 Maja 2011 A jest jakaś możliwość aby zapalały się po odpaleniu?, bo przecież xenon trochę się niszczy od rozrusznika.... Jedyny mi znany sposób, to odpalanie auta na załączonym hamulcu postojowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #90 Napisano 17 Maja 2011 A waszym zdaniem odpalanie auta na włączonym xenonie jest to zdrowe dla ich żywotności ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #91 Napisano 17 Maja 2011 Nie znam sie na xenonach, ale żeby ich nie męczyć możesz włączyć tryb amerykański realizowany poprzez światła przeciwmgielne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #92 Napisano 19 Maja 2011 A niech mi ktoś wyjaśni, jaki wpływ na żywotność palnika wyładowczego może mieć odpalanie samochodu z włączonymi światłami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoktorPio Zgłoś #93 Napisano 20 Maja 2011 Witam koledzy mam pytanko czy przy pomocy takiego programu vag k+can commander full 1.4 i oczywiście dedykowanego do tego programu taniego kabelka :ok czy będę miał możliwość włączenia skandynawskiego trybu świateł ? Jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić bo program jest w wersji angielskojęzycznej i trochę mało zrozumiały, a nie chciał bym coś sknocić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #94 Napisano 20 Maja 2011 Tak można zrobić , trzeba wejść w długie kodowanie bordnetz (sterownik świateł) i zaznaczyć odpowiedni bit . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoktorPio Zgłoś #95 Napisano 20 Maja 2011 No właśnie ale trzeba wiedzieć który to BIT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #96 Napisano 20 Maja 2011 Poszukaj bity mają opisy jak nie to daj znać to znajdę u siebie i napiszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #97 Napisano 20 Maja 2011 Ja mam dzienne na xenonach, włącznik ustawiony na AUTO i nic nie mryga przy rozruchu auta. Akku dobre, bo jak bys miał padło to balas t mogl by wyłaczyc palink w przypadku niskiego napiecia i załaczyc po chwili. Jak wszystko jest ok to nie ma problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoktorPio Zgłoś #98 Napisano 25 Maja 2011 Koledzy podpowiedzcie mi co jest nie tak ? Chciałem w swoim pasku załączyć tryb Amerykański + Skandynawski. Dodam na początek ze w moim aucie nie mam włącznika świateł z funkcją AUTO jest to prosty włącznik z pozycja zero postojowe i drogowe + przeciwmgielne P i T. Druga sprawa mam lampy Biksenonowe a doświetlanie zakrętów jest realizowane za pomocą przednich lamp przeciwmgielnych. Funkcja doświetlania działa jak jest zmrok/ ciemno jak jest widno to nie działa doświetlanie wniosek z tego że posiadam czujnik zmierzchu który działa ! Chodzi o to ze dziś włączyłem sobie tryb Amerykański + Skandynawski na światłach mijania i podczas próby okazało się że lampy przednie się zapalają jak spuszczę z ręcznego, włącznik świateł w pozycji 0 a tylne niestety się nie świecą ? Następnie zakryłem czujnik zmierzchowy i niestety nic się nie dzieje nie załączają się tylne lampy i nie podświetlają się zegary . Więc wyłączyłem tryb Skandynawski i pozostawiłem Amerykański i światła działały jak powyżej. Tak wiec zrobiłem zmianę i wyłączyłem tryb Amerykański a włączyłem tryb Skandynawski. Sytuacja była taka że po załączeniu zapłonu (włącznik świateł w pozycji 0 ) zapalają sie lampy przednie i tylne, zegary sie nie podświetlały i po zasłonieniu czujnika tez sie nie podświetliły ? Moje pytanko czy wina tego że tryb Amerykański i skandynawski nie działają prawidłowo jest spowodowany brakiem włącznika z pozycja AUTO czy może jest to wina nieodhaczenia jakiegoś bitu odpowiadającego za czujni zmierzchowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #99 Napisano 25 Maja 2011 Chodzi o to ze dziś włączyłem sobie tryb Amerykański + Skandynawski na światłach mijania i podczas próby okazało się że lampy przednie się zapalają jak spuszczę z ręcznego, włącznik świateł w pozycji 0 a tylne niestety się nie świecą ? Następnie zakryłem czujnik zmierzchowy i niestety nic się nie dzieje nie załączają się tylne lampy i nie podświetlają się zegary . Więc wyłączyłem tryb Skandynawski i pozostawiłem Amerykański i światła działały jak powyżej. Tak wiec zrobiłem zmianę i wyłączyłem tryb Amerykański a włączyłem tryb Skandynawski. Sytuacja była taka że po załączeniu zapłonu (włącznik świateł w pozycji 0 ) zapalają sie lampy przednie i tylne, zegary sie nie podświetlały i po zasłonieniu czujnika tez sie nie podświetliły ? Z tego co piszesz wynika że tryby amerykański jaki i skandynawski działają poprawnie. Tak ma być - w pozycji 0 na włączniku - w ameryce tylko przód, w skandynawskim przód i tył bez deski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoktorPio Zgłoś #100 Napisano 26 Maja 2011 Z tego co piszesz wynika że tryby amerykański jaki i skandynawski działają poprawnie.Tak ma być - w pozycji 0 na włączniku - w ameryce tylko przód, w skandynawskim przód i tył bez deski. No tak tylko czemu czujnik zmierzchu w trybie amerykańskim nie załącza tylnych lamp a w trybie skandynawskim podświetlenia zegarów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach