waldeksz26 Zgłoś #41 Napisano 28 Sierpnia 2010 od wczoraj mam tryb skandynawski i halogeny przeciwmgielne na 50 %, włącznik jak jest ustawiony na auto to doświetlanie zakretów działa a po zmroku włanczaja sie xenony i wszystko jest normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #42 Napisano 28 Sierpnia 2010 od wczoraj mam tryb skandynawski i halogeny przeciwmgielne na 50 %, włącznik jak jest ustawiony na auto to doświetlanie zakretów działa a po zmroku włanczaja sie xenony i wszystko jest normalnie Przy bi-xenonie doświetlanie zakrętów za pomocą żarówki w lampie chodzi w każdym trybie ... przynajmniej u mnie tak jest , gdy doświetlanie realizowane jest przez światła przeciwmgielne [opcja od roku modelowego 2008] to chodzi ono tylko na nocnych światłach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #43 Napisano 28 Sierpnia 2010 a trybie skandynawskim doświetlanie zakrętów przez xenony działa zawsze.włącznik caly ustawiony na pozycji 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #44 Napisano 1 Września 2010 Możecie mi tu wbić scan z vaga gdzie odpalić światła amerykańskie na 60%. Znajomy ma vaga, ale robi metodą prób i błędów, więc wychodzi dużo jeżdżenia do niego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #45 Napisano 1 Września 2010 Możecie mi tu wbić scan z vaga gdzie odpalić światła amerykańskie na 60% Proszę tu masz instrukcje jak włączyć światła przeciwmgielne do jazdy dziennej w trybie amerykańskim [czerwona ramka] jak nie chcesz przeciwmgielnych to pomijasz krok drugi... 1.Zaznaczasz tryb amerykański 2.Zaznaczasz Swiatla przeciwgmielne jako swiatla do jazdy dziennej 3. Ustawiasz jasność [w %] W polu "DEC" wpisujesz wartość jaka Ciebie interesuje najlepiej co 10% np. 50,60 itp... i potwierdzasz Enterem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedal Zgłoś #46 Napisano 7 Września 2010 Czy ktoś próbował zrobić modyfikację świateł pozycyjnych do dziennych (reflektory bi+dośw)? Z tego co zauważyłem to audi ma to tak rozwiązane. Może jakieś mocniejsze żarówki lub led i modyfikacja świecenia (pozycje przykręcona moc, dzienne full)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ejne Zgłoś #47 Napisano 8 Września 2010 in audi there is 21W light bulbs. that ist daylight. that is in CC too. 21W bulb as daylight. you can do it as you asking with special modul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #48 Napisano 11 Września 2010 Włączyłem tryb amerykański. Jego realizację za pomocą świateł przeciwmgielnych pominąłem. Nie dało się jednak zmiejszyć intensywności świecenia. Miałem dostęp do vcds po polsku i było napisane, że dotyczy to przeciwmgielnych. Uruchomiłem więc przez nie i dało się zmniejszyć swiecenie na 60%. Kiedy wróciłem na mijania procenty też ustawiły się na pełną moc świecenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #49 Napisano 11 Września 2010 jak włączyć światła przeciwmgielne do jazdy dziennej A jak się to ma do przepisów ruch drogowego??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #50 Napisano 11 Września 2010 Cytat:Napisał n00 Zobacz post jak włączyć światła przeciwmgielne do jazdy dziennej A jak się to ma do przepisów ruch drogowego??? Kiepsko... Z całą pewnością lepiej jak HID'y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #51 Napisano 11 Września 2010 (edytowane) Nie dało się jednak zmiejszyć intensywności świecenia. Zależy to chyba od Bordnetz'a , robiłem jednego caddyca i tez się nie dało ustawić jasność dodatkowo wywalało bład a w innym chodziło bez problemu na mijania... A jak się to ma do przepisów ruch drogowego??? W świetle prawa to są światła przeciwmgielne a nie dzienne i nie maja homologacji wybitej na kloszu... ja z nich korzystam u siebie i nie miałem narzazie problemów z tego powodu Edytowane 11 Września 2010 przez n00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #52 Napisano 12 Września 2010 tez się nie dało ustawić jasność dodatkowo wywalało bład Dokładnie, też wyskakiwał mi błąd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonk Zgłoś #53 Napisano 12 Września 2010 what kind of module? could you give us a link perhaps, or any instructions on how it should be done? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #54 Napisano 13 Września 2010 A możecie napisać które żarówki świecą w trybie amerykańskim i skandynawskim? Dajmy na to ustawiam sobie dzienne realizowane za pomocą p-mgielnych i co? -świecą przednie pozycje? -świecą tylne pozycje? -świeci deska rozdzielcza? Bo jednak najlepiej by było jeździć w ten sposób, żeby świeciły same p-mgielne i tylne pozycje (nie ma co się rzucać w oczy, bo to jednak nie dzienne), bez deski. Da się tak ustawić w którymś trybie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #55 Napisano 13 Września 2010 W amerykanskim masz same przednie mijania lub przeciwmgielne i zupełnie nic więcej. W skandynawskim świeci wszystko jak przy mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #56 Napisano 13 Września 2010 W skandynawskim świeci wszystko jak przy mijania. tylko bez deski deska zapala się dopiero jak przęlączysz pokrętłem na pozycje lub mijania (chyba, że masz funkcje AUTO) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #57 Napisano 13 Września 2010 W skandynawskim świeci wszystko jak przy mijania. Czyli przednie pozycje w takim wypadku też? To akurat niedobrze, bo nie przypomina to fabrycznych dziennych, tylko wygląda jak zwykłą jazda na p-mgielnych ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #58 Napisano 13 Września 2010 Czyli przednie pozycje w takim wypadku też? Tak... mam nadzieje ze Michał się nie obrazi ze pożyczyłem jego zdjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #59 Napisano 14 Września 2010 Tak... mam nadzieje ze Michał się nie obrazi ze pożyczyłem jego zdjęcia hehe pewnie że się nie obrazi :kumple Ja miałem na trybie skandynawskim przez jakiś czas, ale podczas rutynowej kontroli spytałem policjanta czy można na takich "dziennych" jeździć to powiedział, że nie bardzo; nawet jak zmienię moc/intensywność (%) świecenia to nadal są to halogeny, a nie światła dzienne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #60 Napisano 15 Września 2010 Wiecie co, ja nie rozumiem po co tyle kombinować, ustawiłem Coming Home/Leaving Home na 20 sekund, i właczyłem swiatła na mijania, od miesiecy mam świety spokój, wsiadam do auta odpalam i jade, i nic mnie nie interesuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach