Cronos Zgłoś #381 Napisano 7 Września 2015 1. Ustawić halogeny na światła dzienne możesz VCDSem. Podobnie jak siłę ich świecenia. Nazywa się to Tryb Amerykański i wyklucza się ze Skandynawskim. 2. Jak masz ustawione halogeny na światła dzienne i pokrętło w trybie AUTO, to w odpowiednim momencie czujnik włączy Ci światła mijania (i odwrotnie). Czułość tego czujnika można regulować VCDSem (podobno...ja do tej opcji nie mogę się dokopać). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #382 Napisano 8 Września 2015 Nazywa się to Tryb Amerykański i wyklucza się ze Skandynawskim.Marek coś nie bardzo. Ja mam u siebie włączony tryb skandynawski i amerykański i nic się nie wyklucza. Tryb amerykański powoduje tylko to że po zaciągnięciu ręcznego dzienne gasną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #383 Napisano 8 Września 2015 Owszem można zaznaczyć w VCDS obie opcje jednocześnie, ale jeśli masz Tryb Skandynawski to jest on jakby nadrzędny nad Amerykańskim. Wtedy będą Ci się zapalały światła mijania przód-tył bez oświetlenia wnętrza po włączeniu zapłonu. Dzienne jako halogeny Ci się nie zapalą, bo będziesz miał już automatycznie włączone światła mijania. Jeśli masz zaznaczony tylko Tryb Amerykański to wtedy oczywiście przy zaciąganiu ręcznego zgasną Ci halogeny (lub światła mijania z przodu - zależy jak masz ustawione). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #384 Napisano 8 Września 2015 No to mam coś pomieszane. Jak przełącznik mam na zero to świecą mi się tylko dzienne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #385 Napisano 8 Września 2015 Czyli amerykański na halogenach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #386 Napisano 8 Września 2015 Dokładnie to na DRL-ach z fabii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnowak5615 Zgłoś #387 Napisano 9 Września 2015 1. Ustawić halogeny na światła dzienne możesz VCDSem. Podobnie jak siłę ich świecenia. Nazywa się to Tryb Amerykański i wyklucza się ze Skandynawskim.2. Jak masz ustawione halogeny na światła dzienne i pokrętło w trybie AUTO, to w odpowiednim momencie czujnik włączy Ci światła mijania (i odwrotnie). Czułość tego czujnika można regulować VCDSem (podobno...ja do tej opcji nie mogę się dokopać). chciałbym aby: Czyli wyłaczyć tryb Skandynawski a włączyć USA? czy to juz oznacza że postojówki sie nie beda sweciły,będą same halogeny? Będę w posiadaniu kabla z VCD i chciałbym - ustawić halogeny na światła dzienne - 50 % mocy, nie działają wtedy postojowe ani z przodu ani z tyłu - czujnik zmierzchu załącza dopiero światła mijania, postojowe a halogeny działają tradycyjnie jako doświetlanie nie znam sie na tym dlatego proszę o szczegółowe informacje co gdzie i jak ustawić. Tak jak pisałem przydałoby się mały toutorial z tej dziedziny. Czytałem gdzieś że zmienia sie wartosci niektórych pozycji a nie chce poomacku ustawiać. proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #388 Napisano 17 Maja 2016 Czy w każdym B6 od 2005roku ktory posiada halogeny i zwykle lampy soczewkowe na H7 mozna przy zmianie na dzienne przy halogenach zmienic moc swiecenia ich procentowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #389 Napisano 17 Maja 2016 U mnie jest jakiś ubogi sterownik i nie ma takiej możliwości, ale bez zmniejszania mocy jest chyba lepiej gdyż lepiej te światełka widać z daleka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #390 Napisano 17 Maja 2016 U mnie jest jakiś ubogi sterownik i nie ma takiej możliwości, ale bez zmniejszania mocy jest chyba lepiej gdyż lepiej te światełka widać z daleka. i nie masz problemow z policja?..a powiedz,wiesz moze jakie mocne sa zarowki w halogenach?tak pytam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #391 Napisano 17 Maja 2016 Z policją miewam problemy gdyż często przekraczam prędkość a oni zazwyczaj gdzieś za rogiem się czają Nie wiem jaką mam moc żarówek, ale na pewno nie świecą zbyt jasno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #392 Napisano 17 Maja 2016 hehe....spoko,czyli dzienne na halogenach przechodza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kudllaty86 Zgłoś #393 Napisano 17 Maja 2016 Witam, mam pytanko czy ktoś z Poznania lub okolic chciałby poświęcić chwile czasu, by zakodować mi dzienne w halogenach(ewentualnie włączenie ciekawych funkcji opisanych na forum). Oczywiście nie za free. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #394 Napisano 17 Maja 2016 hehe....spoko,czyli dzienne na halogenach przechodza... Może dlatego że mają prędkość jako powód. Mnie jak łapali za prędkość, to niczego więcej nie szukali, ani o nic więcej się nie czepiali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #395 Napisano 17 Maja 2016 Cóż by mogli szukać, przecież wszelkie parametry są zgodne z normami, szukać to mogą u tych co zakładają te dzienne za 5zł z allegro i świeco gorzej niż psu jajca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #396 Napisano 17 Maja 2016 Co do sterowania czułością Czujnika zmierzchu ( światła ) w Centralnej eketryce ( bodajże blok 09 ) Coding macie listę rozwijaną, ja tam mam Bordnetz + deszcz + zmierzch ( po Germańsku oczywiście ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #397 Napisano 17 Maja 2016 chciałbym aby: Czyli wyłaczyć tryb Skandynawski a włączyć USA? czy to juz oznacza że postojówki sie nie beda sweciły,będą same halogeny? Będę w posiadaniu kabla z VCD i chciałbym - ustawić halogeny na światła dzienne - 50 % mocy, nie działają wtedy postojowe ani z przodu ani z tyłu - czujnik zmierzchu załącza dopiero światła mijania, postojowe a halogeny działają tradycyjnie jako doświetlanie nie znam sie na tym dlatego proszę o szczegółowe informacje co gdzie i jak ustawić. Tak jak pisałem przydałoby się mały toutorial z tej dziedziny. Czytałem gdzieś że zmienia sie wartosci niektórych pozycji a nie chce poomacku ustawiać. proszę o pomoc i co udało Ci się zadziałać w tym temacie? też tak bym chciał, ale bez doświetlania z halogenów bo to mam z ksenonów skrętnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomgrom Zgłoś #398 Napisano 13 Lutego 2017 Witam, Panowie przeczytałem to forum ale nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi czy da się zrobić tak aby mając włączony tryb skandynawski czy też amerykański światła włączały się dopiero gdy przełącznik będzie np. w pozycji tryb zmierzchu ale nie w pozycji 0 lub tak żeby światła włączały się dopiero po odpaleniu silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #399 Napisano 13 Lutego 2017 Da się ustawić tak, żeby włączały się dopiero po odblokowaniu hamulca postojowego-jeśli zależy Tobie, żeby nie świeciły podczas rozruchu silnika. Jest możliwość też ustawienia, żeby nie świeciły światła dzienne podczas ustawionego włącznika w pozycji zero, ale nie wiem, czy funkcja ta zależy o włącznika, czy Bordnetza-w B6 z 2006 w pozycji 0 światła dzienne mi działały, w B6 z 2010r w pozycji 0 nie świeciły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomgrom Zgłoś #400 Napisano 14 Lutego 2017 Dzięki za info, możliwe że przełącznik z 2010 jednak inaczej działa niż ten z 2006, chociaż pewnie Bordnerz też ma już więcej bajtów i tym samym więcej modyfikacji. A jeśli chodzi o ten hamulec postojowy kojarzysz w którym bajcie albo jak zatytułowany jest bit, który odpowiada za tą funkcję? Bo rozumiem, że skoro piszesz o możliwości ustawienia to poprzez długie kodowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach