GURAL Zgłoś #321 Napisano 1 Maja 2010 owszem, ale PDF, nie podświetla nawet domyślnych podzespołów, i w to piłemzobacz ten plik powyżej, a scrin. Pozdrawiam No i o tym, i ja pisałem ETKA drukuje do pliku pdf tylko i wyłącznie części które są w konkretnym aucie. I wydaje mi się ze jest to dobre, jak ktoś wie jak rozpoznać numery części do swojego auta to nie ma to większego znaczenia co zawiera plik, a jak nie wie jak znaleźć odpowiednią część, to taki wydruk jest jak najbardziej , moim zdaniem. ---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 22:50 ---------- Dobra, już chyba zaskoczyłem o co Ci chodzi. Dlatego ja jak wrzucam plik pdf, to podaje który numer porządkowy części interesuje pytającego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #322 Napisano 2 Maja 2010 czyli siedza u mnie albo pombki BA albo FX ??? auto jest z 2003 r . a pompki mi nie siadaja ale zamierzam je bardzo fajnie zchipowac a AL nadaja sie do tego najlepiej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #323 Napisano 2 Maja 2010 seryjnie masz dwa do wyboru: ... i chyba tak Panowie, było by lepiej podawać, bo w drukach "pedeefu" nie widać, który podchodzi "fabrycznie". pozdrawiam edit:/ ...ale, jeśli komp wywalił błąd wtrysku, to nie znaczy, że ma być wymieniony, przerabiałem to w silniku ASZ (golf) i obeszło się bez wymianki Pozdr Zauważ że części, które są na twoim screenie nie podświetlone na wydruku w ogóle nie ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #324 Napisano 2 Maja 2010 sorki ze zapytam poniewaz jestem zupelnym laikiem. czyli nie mozna zidentyfikowac na podstawie etki jakie mam pompki ??? zostaje tylko zdjecie pokrywy i luknicie na ori numery??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #325 Napisano 2 Maja 2010 Tomasz masz rysunek poglądowy od Jacka i rys. PDF od Ryszarda i tam jak byk jest napisane że do silnika AVF są dwa rodzaje pompek 038 130 073 BA 038 130 078 FX Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #326 Napisano 2 Maja 2010 ok czyli zostaje zdjecie pokrywyi wtedy bede pewny co dokladnie mam zaaplikowane. dzieki za pomoc. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #327 Napisano 2 Maja 2010 ok czyli zostaje zdjecie pokrywyi wtedy bede pewny co dokladnie mam zaaplikowane.dzieki za pomoc. Stawiam że założone masz pompki BA, pompki FX sprzedają w ASO na wymianę za stare/zużyte. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #328 Napisano 3 Maja 2010 pompki FX sprzedają w ASO na wymianę za stare/zużyte.a nie jest to tak, że oznaczenie X, to części tzw. "regenerowane" ?? Coś gdzieś takiego mi się obiło ... oczywiście to nie twierdzenie, ale podobna sytuacja jest przy wielu częściach, np. przepływka: w sumie to nadal ten sam komponent. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #329 Napisano 3 Maja 2010 a nie jest to tak, że oznaczenie X, to części tzw. "regenerowane" ?? Coś gdzieś takiego mi się obiło ... oczywiście to nie twierdzenie, ale podobna sytuacja jest przy wielu częściach, np. przepływka: w sumie to nadal ten sam komponent. Pozdrawiam Z tego co ja zauważyłem,np: na licznikach to nieraz pisze w Etce jak się dobiera części i tworzy zamówienie,że od jakiegoś tam czasu,daną część zastąpiono właśnie częścią z literką X:jasne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #330 Napisano 3 Maja 2010 a nie jest to tak, że oznaczenie X, to części tzw. "regenerowane" ?? Coś gdzieś takiego mi się obiło ... oczywiście to nie twierdzenie, ale podobna sytuacja jest przy wielu częściach, np. przepływka: Z tego co ja zauważyłem,np: na licznikach to nieraz pisze w Etce jak się dobiera części i tworzy zamówienie,że od jakiegoś tam czasu,daną część zastąpiono właśnie częścią z literką X Panowie, a nie zastanawialiście się co oznacza # przed numerem części? Dodam ze # występuje tylko przy numerach części zakończonych literką X. A teraz objaśniający cytat z ETKA; # - przed numerem części oryginalnej oznacza; część dostarczana na wymianę, dla której odpowiednia część stara musi zostać zwrócona. Nie wiem czy jest to część nowa, czy regenerowana, natomiast faktem jest ze cena tych części z numerem zakończonym X-em jest niższa, bo trzeba oddać stara na wymianę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #331 Napisano 3 Maja 2010 Nie wiem czy jest to część nowa, czy regenerowana, natomiast faktem jest ze cena tych części z numerem zakończonym X-em jest niższa, bo trzeba oddać stara na wymianę. Adam i tego się nie dowiesz, no chyba że u źródła. Bez tych wiadomości to tylko nasze domysły. Poza tym podane numery pompek przeze mnie mają zmienione nie tylko oznaczenia literowe z BA na FX ale i ostatnie cyfry. Tak że może być to zupełnie nowy produkt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heksogen Zgłoś #332 Napisano 5 Maja 2010 Panowie potrzebny jest mi nr ławy silnika amortyzatorów i sprężyn (przód i tyl) na trudne warunki drogowe WVWZZZ3BZ1E110704 dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #333 Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) Witam ,potrzebuje nr.zamka lewy kierowca.pozdrawiam i dzięki i czy ten będzie pasował http://www.allegro.pl/item990151179_zamek_drzwi_vw_passat_seat_leon_golf_iv_przod_lew.html Edytowane 6 Maja 2010 przez zaksiu1971 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #334 Napisano 6 Maja 2010 potrzebuje nr.zamka lewy kierowca. To zależy od numeru VIN, 3B1 837 015 A do numeru 3B-1-400000 3B1 837 015 AP od numeru 3B-2-000001 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #335 Napisano 6 Maja 2010 Wvwzzz3bz2e326223 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #336 Napisano 6 Maja 2010 Wvwzzz3bz2e326223 Czyli ten z końcówką numeru AP. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #337 Napisano 6 Maja 2010 OK,dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #338 Napisano 6 Maja 2010 Panowie potrzebny jest mi nr ławy silnikaamortyzatorów i sprężyn (przód i tyl) na trudne warunki drogowe WVWZZZ3BZ1E110704 Pytanko dodatkowe. Czy to ma być do auta z podpisu, czy do jakiegoś innego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heksogen Zgłoś #339 Napisano 6 Maja 2010 Sorry, this is not possible with your browser. Sorry, this is not possible with your browser. autko z podpisu, w vinie wkradl sie blad powinno byc: wvwzzz3bz1e107104 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #340 Napisano 6 Maja 2010 koledzy podrzućcie proszę pdf'a z rysunkiem całego kompletu sprzęgła dla AWXa WVWZZZ3BZ2E201823 co tam wchodzi w cały zestaw? dwumas,tarcza sprzegła, docisk i to łożysko? z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach