Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Losec napisał:

Najtańszy obecnie oferowany w Polsce NOWY Tuareg (dane z otomoto) to cena 278 890 zł brutto - silnik 231 km diesel. Pewnie można coś negocjować, ale nie sądzę że do poziomu 225000. Jeżeli uważasz, że 231 km diesel osiągami wciąga nosem stingera GT3,3 V6 to się grubo mylisz. Przejrzyj sobie i porównaj dane techniczne, a najlepiej polecam jazdę testową i sprawdzenie co to potrafi. Oczywiście jest to inny typ samochodu niż SUV.

Reasumując moje wpisy pod tym tematem: Passem B8 jeździłem 4 lata i mogę powiedzieć , że ma swoje zalety i wady jak każdy samochodów. Niestety wady przeważają w ostatnich produktach z logo VW, a tworzona jest wokół tej marki jakaś dziwna legenda, która oślepia wiele osób. Oczekują ceny jak za auto premium, a dostarczają mocno przeciętny produkt z bardzo marną obsługą.

Kolegę paolokos omijam szerokim łukiem życząc miłego dnia, bo kopanie się z koniem nie ma sensu. Najważniejsze, że jest "szczególnie zadowolony". Powinieneś człowieku napisać do VW, może Ci jakiś budżet przyznają za walkę o dobre imię koncernu. Jeździj bezawaryjnie i ciesz się autem


czytanie ze zrozumieniem. Napisałem, ze poza osiągami wciąga nosem to raz. Po drugie cena 260-280 po rabacie tak jak podajesz cenę stingera po rabacie. Nie wiem po co w ogóle rozmawiamy na temat Touarega, ktory jest autem z innej klasy i jedyne co mu można zarzucić to znaczek Vw i ciulowa kierownice, poza tym to jest pełnoprawne premium. Czy się to komuś podoba czy nie. 
Stinger jest ładnym autem, zrobionym „po staremu” fajny motor, fajny napęd. Natomiast mówienie o niewiadomo jakiej jakości, nowoczesnej technologii jest nie prawda. Koreańczycy choć zrobili duzy skok to nadal do Niemców troche brakuje. Niech Ci się sprawuje jak najlepiej

pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Ramib napisał:

Kolegę paolokos omijam szerokim łukiem życząc miłego dnia, bo kopanie się z koniem nie ma sensu

Kolega nie musi jeździć po dziurawych drogach i śpiących policjantach a więc już ma mniej hałasu z tyłu i brak świerszczy w zawieszeniu?Mnie mój B8 strasznie momentami wkur... a są dni że jeździ mi się nim super, patrząc jednak na ceny to za 3letniego lifta w dieslu trzeba będzie dać ponad 100tyś a więc trzeba będzie rozważyć coś mniejszego i nowego z salonu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się zgadza, aczkolwiek zwracałem uwagę lata temu na forum, że zawias jest głośny, dla mnie nawet przod bardziej niż tył. Ja mam też 19 felgi nabite na 3 bary, to też nie pomaga, ale ja lubię ten typ zawieszenia. W Polsce faktycznie jest czasami ciężko, ale z drugiej strony ciężko porównywać Passaty z różnymi silnikami i wyposażeniem, bo jednak masy są różne. Co do świerszczy to gdzieś może się coś zdarzy, nie zwracam na to uwagi. Był problem z oknem dachowym, ale jest na to TPI, także teraz cisza. Moja żona w Audi A1 ma sportowe zawieszenie, kola 17 niski profil i też jest twardo, ale jak to wchodzi w zakręty ?. Jak założę 17 cali w zimie, guma trochę mieksza, ale dla mnie wtedy samochód jest trochę pływający, jednak wolę twardo. 

Edytowane przez paolokos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mnie ten Passat nie jednokrotnie irytuje za swoje niedoróbki, brzęczenie plastików, skrzepienie zawieszenia, etc. Ale są takie momenty, kiedy potrafi dostarczyć nie mało frajdy. Porównanie? proszę bardzo - autostrada - mój Passat Box 295 KM, Stinger 3.3 V6, prędkość 100-240, Stinger z przodu o maks 3 długości auta. Zdziwienie...moje bardzo duże, kierującego Stingerem, nie mniejsze.?

Edytowane przez danieljakimowicz1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, danieljakimowicz1978 napisał:

autostrada - mój Passat Box 295 KM, Stinger 3.3 V6, prędkość 100-240

No cóż jak widać debili nie brakuje również na forum ... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, mkpol napisał:

No cóż jak widać debili nie brakuje również na forum ... 

znam jeden kraj, w którym na autostradach nie ma ograniczeń prędkości, chciałbyś wiedzieć jak się ten kraj nazywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, danieljakimowicz1978 napisał:

znam jeden kraj, w którym na autostradach nie ma ograniczeń prędkości, chciałbyś wiedzieć jak się ten kraj nazywa?

Kolego jeśli masz na myśli Niemcy to tam też już od groma ograniczeń jest,no ale fakt jest jeszcze gdzie pojechać jak nie ma korków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tylko na niektórych odcinkach, zalecana jest prędkość 130 km/h. Kiedy dojdzie do wypadku przy prędkości ponad 130km/h z reguły orzekany jest współudział , chyba że, udowodni się, że wypadku nie dalo by się uniknąć nawet przy mniejszej prędkości co jest niestety raczej trudne. Takze uważać trzeba i trzeba też zdawać sobie sprawę z konsekwencji. Natomiast z innej beczki ja znam taki kraj gdzie w terenie zabudowanym nawet nie ma ograniczeń prędkości ???

Edytowane przez paolokos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, danieljakimowicz1978 napisał:

Drezno - Kassel raczej mały ruch, można korzystać z dużego zakresu pracy "przepustnicy"?

A38? Kiedyś bajka ale już dawno tam nie jechałem,pamiętam że był tam taki mały dołek gdzie było ograniczenie do 100 chyba. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mieszkam przy A95?, teraz są roboty drogowe, ale ruch znikomy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, danieljakimowicz1978 napisał:

znam jeden kraj,

Ja znam wiele. Ale to nie zmienia mojej oceny. Debilizm nr jeden - wyścigi na drodze publicznej, debilizm nr dwa - stwarzanie zagrożenia dla innych użyszkodników drogi, debilizm nr trzy - chwalenie się tym publicznie. Potrójna kumulacja. Gratulacje ... O jeżdżeniu -set km, żeby się pościgać "zgodnie z przepisami" to już tylko bonus, biorąc pod uwagę, że na legalne tory w PL jest bliżej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym co napisałeś, jeśli cokolwiek z tego co wymieniłeś ma rzeczywiście miejsce. Szkoda tylko , ze nadużywasz slowa "debilizm" przez co morał wypowiedzi staje się zbyt infantylny i "szeryfowski"

Ale wracając do tematu, całkiem przyjemnie jeździło mi się nowym Volvo S60 T5, tu bym widział poważnego kandydata na następce B8. Nie czytałem forum Volvo, czy trapią go podobne bolączki jakie ma Passat, wymieniana KIA Stinger. W pierwszym kontakcie sprawia wrażenie solidnego auta.

Edytowane przez mkpol
nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po Passacie będzie A4 Avant, nawet mam już wybrany kolor ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, danieljakimowicz1978 napisał:

jeśli cokolwiek z tego co wymieniłeś ma rzeczywiście miejsce

bez komentarza

Godzinę temu, danieljakimowicz1978 napisał:

nadużywasz slowa "debilizm"

Nazywanie kupy (żeby kogoś nie uraziło gówno ...) kwiatkiem, nie sprawi że zacznie pachnieć. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówione a6 

Choć zona b.xhciala arteona

 Byliśmy pewni ze  znowu zamówimy passata 

No ale  przy obecnych cenach  trzeba być wyznawcą  passata żeby tyle zapłacić

Wybieralismy między Camry  e klasą  i a6

Generalnie  jakby włożyć w passata zawieszenie a6  wyciszenie

I parę innych szczeg.

To passat wygrywa z a6

Choć po 3 latach  z b8 złego  słowa nie powiem.

W tej chwili a6 nie jest droższe od passata 10 tyś

Taka ciekawostka 

Bardzo mi się spodobał Merc e

Ale był drobny haczyk 

Silnik w 200 d      to 1.6 dci

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez galux20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś oglądałem wywiad z pewnym znanym youtuberem zajmującym się motoryzacją, który potwierdził że od nowego roku ceny aut idą do góry o około 15-25%??B8 posłuży mi jednak chyba na dłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo jakiego golasa porównujemy z jak doposażonym Passatem... więcej szczegółów, bo wiem że w Audi można ugrać spore rabaty (jak w większości marek "premium") ale bez przesady ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Staraliśmy się  żeby było 1do 1

Sprzedawca ktory nam zawsze  sprzedaje osobowe i dostawcze vw  na podstawie konfiguracji audi policzył passata. Różnica 10 tyś.

Opowiadał ze jego znajomy  liczył trocatroca i ø2 to 5 tyś różnicy  było.

Ja jestem  b.zadowolony z passata.

Raczej go zostawimy

Ma przejechanie 60 tyś km. Koszty serwisu vw były niskie. Podstawowa różnica to lepsze trzymanie się drogi a6.

Passat ma więcej miejsca w środku. 

Audi wzięliśmy w matrix hd

Duźa nawigacja 

Składane tylne oparcie

Doplacilismy za lepsze zagłówki

Większy zbiornik paliwa  i adblue

Koło zapasowe.

Nie wzięliśmy 4 strefowe klimy.

Wystarczą nam nawiewu w tunelu środkowym na tył 

Koła za dopłatą 18

Edytowane przez galux20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi powiedziano że Audi Perfect Lease już sam w sobie jest korzystny, że nie dają rabatów na auta do produkcji. Auta dostępne od ręki mają już uwzględniony rabat 12%, ale APL liczy się od ceny katalogowej a nie zrabatowanej. Przynajmniej tak jest dla klientów prywatnych a nie przedsiębiorców (rabat  uwzglednia się jeśli kupujesz za gotówkę lub kredytujesz). 

Fakt A4 allroad przed liftem za 250tys wychodził taniej na racie brutto w APL niż rata za passata tańszego o 100tys. Teraz ceny są wyższe bo "nowy model", więc lepiej poczekać. I dla klientów prywatnych nie ma GAPu, po pierwszym roku i tak jest wartość fakturowa.

Poczekam jak to na początku 2021 będzie wyglądać jak mi się będzie kończył EasyDrive :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności