Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, radekrp90 napisał:

Skody są zbyt plastikowe w środku. Są duże, to fakt, mają wiele ciekawych rozwiązań ale to nadal Skoda, która jest sztucznie pogarszana podobnie jak Seat.

Ceny aut rosną - tak jak napisano wyżej, Peugeot 508 to kwintesencja tego trendu. Auto z praktycznego punktu widzenia gorsze, ciaśniejsze jest droższe niż poprzednik. Ale to przecież "auto premium"... takie to premium jak Passat Highline i Superb L&K ale co kto lubi.

Wracając do KIA - ja nie jeździłem niczym nowym od nich osobiście ale jedyny zarzut jaki dawał każdy kto ma styczność to spalanie. Sam nie wiem jednak co gorsze - litr-dwa więcej w spalaniu czy ciągłe problemy z niską jakością. Oczywiście do flot VW będzie pewnie lepsze, bo w krótkoterminowym rozrachunku do czasu zakończenia gwarancji zapewne wszystko będzie działać ale z punktu widzenia użytkownika prywatnego nie jest to już tak oczywiste.

O tym mówię, ceny aut wszystkich rosną, zwłaszcza marek "popularnych". 508 kosztuje tyle co 320 po rabacie a w środku BMW jest nawet większe.... 

Co do Skody, chętnie bym wziął, ale ten materiał w bagażniku w aucie za około 170 tys to jest jakiś skandal. Nawet sprzedawcy mówią że jakość plastików jest gorsza niż Passat. Coś w tym jest, z drugiej strony czekam na koniec roku i zobaczymy co zaczną śpiewać o rabatach w styczniu, bo na tą chwilę auta na pewno nie kupię, tymbardziej że roczną E-klasę można kupić w podobnej kwocie, z gwarancja do 2022, a różnica w racie nieodczuwalna, a to już premium jest. Żona się smieje, ale o ile w przypadku kupna suva i Touarega nie było problemu, tak w przypadku zakupu kombi to jest duży ból głowy. 

Nie chcę się kłócić co do Kii, bo Stinger wydaje się fajnym autem zwłaszcza V6, sporo radości. Ale już np. polityka co do sorento gdzie kamera cofania jest chyba tylko w najwyższej wersji i jakość materiałów jest mocno dyskusjna, to przy osiągach/spalaniu/ komforcie uważam że jest drogo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

mam podobny dylemat co po Passacie....ceny nowych VW w fajnej wersji są abstrakcyjne. Mój zakup w 2015r. to uczciwe 110tys brutto za Comfortline 2.0 TDI i uważam że to max. cena za ten samochód.

W cenie nowego Passata R line limited 240km można mieć coś takiego wiem bo odebraliśmy dziś nowego za 240tys brutto, przecena z 330 tys!!!

https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-s90-d5-skrzynia-automatyczna-wersja-r-design-demonstracyjny-ID6C4kiU.html#019e811abb

 

ps. W cenie PASSATA 190km czyli realnej dla mnie zabił mi klina samochód....o którym nie myślałem a chce auto teraz dla przyjemności...Jaguar XE :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passata tdi 190 ps dsg elegance variant mam wycenionego na 155 brutto

A avanta a6 tdi 163 ps   na 173 tys

W cenie audi  poprosilem doliczyc matrixy.

Wiem ze auto slabsze 

Ale czy wykonczenie auta  jest warte doplaty

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2litry tdi

Matrixy    dsg

Wiadomo bieda wersja

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, galux20 napisał:

2litry tdi

Matrixy    dsg

Wiadomo bieda wersja

 

 

Na bank bym wolał A6 od Passata

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też, nawet w biedzie. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo muszę ...

prywatnie sobie kupię Audi, na razie superb za młody jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, paolokos napisał:

To czemu jeździcie Passatami? 

Ja nie jeżdżę ;) A4 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, paolokos napisał:

To czemu jeździcie Passatami? 

U mnie odpowiedź prosta...Za drogo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po passacie będzie audi S3. Zapewne na wiosnę. Jeździłem takim przez weekend i jestem pod wrażeniem właściwości jezdnych. Nie chodzi tylko o moc bo nie jestem mistrzem prostej autostradowej. Raczej wolę ciasne zakręty na lokalnych drogach o nie najlepszej nawierzchni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę poważnie nad Stingerem na następny rok bardzo pozytywne wrażenie na mnie zrobił. Jeździłem też arteonem i moim zdaniem jak za tą cenę auto przeciętne. Szczególnie nie podobało mi się wyciszenie.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, paolokos napisał:

To czemu jeździcie Passatami? 

Miałem wiele VW nowych na przestrzeni prawie 20. Zaczeło się od nowego golfa IV TDI. Były passaty, golfy ,polo.

Kiedyś VW wyraźnie górował nad konkurencją m.in. jakością. Teraz to tylko wydmuszka. Jakości tyle co nic.. Marka "jedzie" na dawnej legendzie, powoli staczając się w tłum ogólnej mizerii. Jakość wnętrza B8 to kpina.

42 minuty temu, xellio napisał:

Ja myślę poważnie nad Stingerem na następny rok bardzo pozytywne wrażenie na mnie zrobił. Jeździłem też arteonem i moim zdaniem jak za tą cenę auto przeciętne. Szczególnie nie podobało mi się wyciszenie.  

Nawet się nie zastanawiaj i kupuj. Mam nowego Stingera GT 3,3 od miesiąca. Zrobiłem prawie 5 tyś km - super samochód. Miażdży passata pod każdym względem, szczególnie niestety pod względem jakości materiałów, montażu. Mam porównanie do arteona i powiem szczerze, że stinger jest zdecydowanie lepszy. Na minus jedynie mały bagażnik, ale nie ma dramatu. Jak jesteś zainteresowany większą ilością info to chętnie się podzielę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stinger mi się podobał w szczególności jego prowadzenie,układ kierowniczy moim zdaniem bardzo fajny, zawieszenie praktycznie nie słychać jego pracy czego nie można powiedzieć o Passacie czy arteonie. W środku również wygląda ciekawie i wydaje się być całkiem dobrze zrobiony jest to niewątpliwie bardzo dobra alternatywa dla VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bylismy dzis obejrzec a6 avanta

auto zacne.

jakosciowo i stylistycznie ten golas i tak lepiej wypada  niz passat w elegance.

z iloscią miejsca przegrywa z passkiem.

w audi martwie sie iloscią  miejsca na prawe kolano

jezdzilismy  tez camry

gdyby nie deska to camry wycina w pien passata.

naped camry to  rewelacja

nawet wycie skrzyni jest minimalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za to zamówiłem g21 330i. Radość z jazdy, jest nieporównywalna z passatem, wykończenie, materiały, system obsługi, head up. Jedynie trochę mniej miejsca, ale nie ma dramatu bo dwa foteliki wchodzą podobnie. Co ciekawe po rabatach BMW z takim samym wyposażeniem, wyszło taniej niż 2.0 tsi 272km. Także uważam nadal że VW przegiął z cenami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Ramib napisał:

Ja za to zamówiłem g21 330i. Radość z jazdy, jest nieporównywalna z passatem, wykończenie, materiały, system obsługi, head up. Jedynie trochę mniej miejsca, ale nie ma dramatu bo dwa foteliki wchodzą podobnie. Co ciekawe po rabatach BMW z takim samym wyposażeniem, wyszło taniej niż 2.0 tsi 272km. Także uważam nadal że VW przegiął z cenami.

Jaki rabat na to Bmw. Bo to nowość to chyba małe rabaty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, skoczek1213 napisał:

Jaki rabat na to Bmw. Bo to nowość to chyba małe rabaty?

wszystko zależy od wyposażenia dodatkowego. Myślę że średnio możesz przyjąć około 15 %. U mnie trochę więcej, z różnych względów. Jakkolwiek, wyposażeniowo jest tak samo jak B8, o ile nie lepiej a cena równa lub lepsza. W VW dawali maks 10% na auta które są już, a do produkcji nie są w stanie określić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.10.2019 o 21:39, xellio napisał:

Stinger mi się podobał w szczególności jego prowadzenie,układ kierowniczy moim zdaniem bardzo fajny, zawieszenie praktycznie nie słychać jego pracy czego nie można powiedzieć o Passacie czy arteonie. W środku również wygląda ciekawie i wydaje się być całkiem dobrze zrobiony jest to niewątpliwie bardzo dobra alternatywa dla VW

Polecam bardzo. Jeżeli ktoś się zastanawia nad alternatywą dla Passata to umówcie się na jazdę próbną i zweryfikujcie sami.

Jak pojeździcie 3,3 GT to założę się, że nawet nie obejrzycie się za VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności