Skocz do zawartości

Ramib

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. czytanie ze zrozumieniem. Napisałem, ze poza osiągami wciąga nosem to raz. Po drugie cena 260-280 po rabacie tak jak podajesz cenę stingera po rabacie. Nie wiem po co w ogóle rozmawiamy na temat Touarega, ktory jest autem z innej klasy i jedyne co mu można zarzucić to znaczek Vw i ciulowa kierownice, poza tym to jest pełnoprawne premium. Czy się to komuś podoba czy nie. Stinger jest ładnym autem, zrobionym „po staremu” fajny motor, fajny napęd. Natomiast mówienie o niewiadomo jakiej jakości, nowoczesnej technologii jest nie prawda. Koreańczycy choć zrobili duzy skok to nadal do Niemców troche brakuje. Niech Ci się sprawuje jak najlepiej pozdrawiam
  2. Zapłaciłeś 225 tys za kie i twierdzisz ze cena touarega jest kpina? A to dobre sobie, bo za jakieś 260-280 tys miałbyś auto które ta kia poza osiągami wciąga nosem, wiec bym się tak nie rozpędzał. O spadku wartości stingera dowiemy się za 3 lata. W ogóle jak można porównać małe, lekko sportowe auto, do pelnowymiaroiwyego suva. i nie, nie jestem fanboyem Vw. Uważam ze cena passata jest horrendalna jeśli mówimy o mocnych wersjach, bo można kupić za to premium.
  3. wszystko zależy od wyposażenia dodatkowego. Myślę że średnio możesz przyjąć około 15 %. U mnie trochę więcej, z różnych względów. Jakkolwiek, wyposażeniowo jest tak samo jak B8, o ile nie lepiej a cena równa lub lepsza. W VW dawali maks 10% na auta które są już, a do produkcji nie są w stanie określić ?
  4. Ja za to zamówiłem g21 330i. Radość z jazdy, jest nieporównywalna z passatem, wykończenie, materiały, system obsługi, head up. Jedynie trochę mniej miejsca, ale nie ma dramatu bo dwa foteliki wchodzą podobnie. Co ciekawe po rabatach BMW z takim samym wyposażeniem, wyszło taniej niż 2.0 tsi 272km. Także uważam nadal że VW przegiął z cenami.
  5. jak wygląda zakup? leasing, grupa zawodowa, ileś aut? aż sam muszę się przejść, jak mi z 200 tys dadzą tyle procent to się zastanowie
  6. nie wiem jaki wiek dzieci, każdy musi dopasować do siebie, no ale u mnie już 3 latek jeździ przodem do kierunku jazdy. Więc nie ma problemu
  7. Ja słyszałem o adapterach do isofixa bodajże które przesuwają foteliki skrajne na boki, przez co środkowe miejsce się powiększa. Jak znajdę dam znać, bo sam mogę potrzebować. https://www.rodzinkowo.com.pl/107-rivemove-1-szt-adapter-do-fotelikow-isofix?cid= cos w ten desen
  8. O tym mówię, ceny aut wszystkich rosną, zwłaszcza marek "popularnych". 508 kosztuje tyle co 320 po rabacie a w środku BMW jest nawet większe.... Co do Skody, chętnie bym wziął, ale ten materiał w bagażniku w aucie za około 170 tys to jest jakiś skandal. Nawet sprzedawcy mówią że jakość plastików jest gorsza niż Passat. Coś w tym jest, z drugiej strony czekam na koniec roku i zobaczymy co zaczną śpiewać o rabatach w styczniu, bo na tą chwilę auta na pewno nie kupię, tymbardziej że roczną E-klasę można kupić w podobnej kwocie, z gwarancja do 2022, a różnica w racie nieodczuwalna, a to już premium jest. Żona się smieje, ale o ile w przypadku kupna suva i Touarega nie było problemu, tak w przypadku zakupu kombi to jest duży ból głowy. Nie chcę się kłócić co do Kii, bo Stinger wydaje się fajnym autem zwłaszcza V6, sporo radości. Ale już np. polityka co do sorento gdzie kamera cofania jest chyba tylko w najwyższej wersji i jakość materiałów jest mocno dyskusjna, to przy osiągach/spalaniu/ komforcie uważam że jest drogo.
  9. Do passata się zgodzę. Co do Touarega, możesz konkretnie zarzucić coś temu autu? Bo ja mam taki samochód w domu od 9 miesięcy, i kupiłbym go jeszcze raz. Konkurencja jest jeszcze droższa jak porównasz porównywalne wyposażenie i silniki. A na prawdę ciężko cokolwiek zarzucić, może poza wyglądem kierownicy, i plastikiem koło kolana. Jeśli chodzi o komfort, jazdę, wyciszenie, to nie dam sobie za duzo powiedzieć. Pastuch to pastuch typowe das auto. Sam mam takie i następne pewnie będzie tez tyle ze kombi. Wszystkie auta podrożały i nie ma co się oszukiwać, może passat troche więcej, ale mniejsza 508 tez kosztuje 200 tys. Co do stingera, zycze przyjemności. Auto ciekawe na pewno, ale mój tez trzeszczał w środku na jeździe weekendowej, kolegi z innego miasta to samo. Ponadto jest to auto nie praktyczne, ciężko porównać go do Arteona np. Bo z tylu nie ma miejsca, podobnie jak nie ma bagażnika. Ale stylistyka jak najbardziej na plus i wnętrza tez plus materiały. Aczkolwiek bym się klocil co do przepaści w porównaniu z Vw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności