truna Zgłoś #201 Napisano 30 Czerwca 2017 wypada przejsc na polsynetyk przy tym przebiegu? W żadnym wypadku nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #202 Napisano 30 Czerwca 2017 Nie ma przebiegu przy jakim warto przejść na półsyntetyk. Istnieje tylko taka możliwość, że naprawa "olejożłopa" jest nieekonomiczna i taniej jest lać co tankowanie litr oleju za 20 niż za 40 PLN. Innych powodów za laniem gorszego oleju nie widzę. I podobnie z laniem olejów typu 10W lub 15W... jeśli przewidziane jest lanie 5W30 lub 5W40 to taki trzeba lać i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #203 Napisano 30 Czerwca 2017 Kategorycznie NIE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #204 Napisano 2 Lipca 2017 Penrite enviro+ 5W30 w praktyce. Stała jazda na tempomacie 160km/h przez ok 100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #205 Napisano 2 Lipca 2017 Piękna sprawa taka temperatura :mlask. Masz porównanie z innymi olejami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejK Zgłoś #206 Napisano 2 Lipca 2017 Mi na Motulu temperatura nie skoczyla jeszcze powhzej 100 stopni raczej nie przekraczam 150km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #207 Napisano 3 Lipca 2017 Motul rok temu w niemal identycznych warunkach, na tej samej gęsie czyli a4 Wrocław - Gliwice 105 - 107 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #208 Napisano 3 Lipca 2017 Różnica nieduża ale plus dla Penrite:kciuczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #209 Napisano 3 Lipca 2017 W zeszłym roku miałem zalany do silnika Motul, jadąc A1 u mnie wyglądało to tak: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #210 Napisano 3 Lipca 2017 Penrite enviro+ 5W30 w praktyce. Stała jazda na tempomacie 160km/h przez ok 100km[ATTACH=CONFIG]153922[/ATTACH] Marek jakies sprawdzone miejsce zakupu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #211 Napisano 3 Lipca 2017 Marek jakies sprawdzone miejsce zakupu? No przecież Weso Różnica nieduża ale plus dla PenriteUwierz, że to jest przepaść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #212 Napisano 3 Lipca 2017 Przepaść może nie jest ale te kilka stopni mniej daje większy margines. Jak by ktoś szukał sprawdzonego źródła zakupu Penrite to zapraszam do mnie:hyhy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian24 Zgłoś #213 Napisano 30 Lipca 2017 O jest jakieś światełko w tunelu. Bo u mnie problem temperatury aktualny. Teraz mam motul specific i świeżo po wymianie trasa. Warunki ciezkie bo 32 stopnie i słoneczko. Przy prędkości 160 temp oscylowała 112-115. Jak go potrzymałem 180-200 to 120 stopni było momentalnie. Maksymalnie widziałem 123. Duzo za duzo. Teraz pytanie do was ktory penrite lejecie? Ba jest ten c-3 i bez tego. Nie widze czym sie różnią. Kolega na początku wątku stwierdził ze ten bez c-3 wydaje mu sie lepszy. PS. Marek zajeb.....y ten zegar :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shark44 Zgłoś #214 Napisano 14 Września 2017 Penrite enviro+ 5W30 w praktyce. Stała jazda na tempomacie 160km/h przez ok 100km[ATTACH=CONFIG]153922[/ATTACH] Marek który dokładnie model masz ? Bo widzę, że jest kilka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark69 Zgłoś #215 Napisano 14 Września 2017 O jest jakieś światełko w tunelu. Bo u mnie problem temperatury aktualny. Teraz mam motul specific i świeżo po wymianie trasa. Warunki ciezkie bo 32 stopnie i słoneczko. Przy prędkości 160 temp oscylowała 112-115. Jak go potrzymałem 180-200 to 120 stopni było momentalnie. Maksymalnie widziałem 123. Duzo za duzo. Teraz pytanie do was ktory penrite lejecie? Ba jest ten c-3 i bez tego. Nie widze czym sie różnią. Kolega na początku wątku stwierdził ze ten bez c-3 wydaje mu sie lepszy. PS. Marek zajeb.....y ten zegar :kciuki Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #216 Napisano 14 Września 2017 Marek który dokładnie model masz ? Bo widzę, że jest kilka ?Penrite enviro+ 5W30Różni się od c3 tym, że ma homologację VW i mniej związków siarki, ale to jest naprawdę minimalna różnica. PS. Marek zajeb.....y ten zegar dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark69 Zgłoś #217 Napisano 14 Września 2017 Jazda nocą autostrada,temp.17 stopni powietrza tempomat 160 km/h,odcinek 664km nie przekroczyło 100 stopni.Dwa razy wyskoczyło 106stopni,ale pewno Dpf wypalało Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek evo Zgłoś #218 Napisano 15 Września 2017 Do obniżenia temperatury oleju silnikowego polecam modyfikator tarcia Archoila AR9100 (jeszcze lepiej AR9200 ale wchodzi następca i jest w tej chwili niedostępny), który zmniejsza tarcie i obniża temperaturę na węzłach tarcia. Różnice może nie są spektakularne ale 2-3 (do nawet 5 stopni) przy jeździe autostradowej zwykle można wyłapać. Stare AR9200 potrafiło w skrajnym prztypadku obniżyć temperaturę oleju nawet o 10 stopni a to już przy mocniejszym upalaniu jest przepaść. Nowe ma być duuużo lepsze i w 100% kompatybilne z normami low/mid saps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dudus8 Zgłoś #219 Napisano 16 Września 2017 To mnie uspokoiles.Bo elmik nastraszył Robilem test przelewowy wtryskow w aso. Potwierdzili ze nowki. Zrobie logi. Witam serdecznie,Mam pytanko: Udało się dojść co jest powodem cykania? W moim B7 też od kilku dnia dokładnie tak samo cyka i nie wiem co to? Stało się tak kilka dni po wymianie oleju na Motul ale to chyba nie to..... Chociaż olej coś dziwnie rzadki jest..... Jak się rozgrzeje to jest okej..... Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaz Zgłoś #220 Napisano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Witam wszystkich, To mój pierwszy post. Do tej pory jeździłem BMW e36 325i (benzyna). Zmiana na Passata b7 2.0 TDI była nagła i wymuszona presją czasu. Mam nadzieję, że auto będzie sprawowało się równie dobrze jak poprzednie. Póki co dwa różne światy. Na początek bardzo bym prosił o podpowiedź jaki olej? TDI PD? TDI?A cóż to.. Czarna magia. Po prostu 504/507? Co z Dpf itp itd... Po przeczytaniu tematu skłaniam się ku Millers. Czy dobrze rozumiem, że powinienem kupić ten http://www.millersoils.co.uk/products/0/653 ? EE LongLife czy XF LongLife? VIN - WVWZZZ3CZCE029165 Typ - 3C Variant - ACCFFBX0 Version - FM6FM62Q025STP17MGSNVR2O Podałem numerki które może pomogą bo czuję się z nowym samochodem taki malutki w ogromnym świecie. Przesiadka z benzyny 1991r na diesla 2011... ehh PS. Możliwe, że nie mam adBlue? (nie ma ani po prawej w bagażniku ani w miejscu na kolo zapasowe. Pozdrawiam!! Edytowane 22 Stycznia 2018 przez Lukaz Cytuj By mkpol, 22 Stycznia 2018 Cześć. Zamiast pisać posta proponuję najpierw przeczytać ten temat. Jest cały poświęcony olejom i odpowiedź na twoje pytanie padła już wielkrotnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach