r1u0d2y Zgłoś #1 Napisano 13 Czerwca 2016 Cześć, czy jest na forum użytkownik Passata z roku modelowego 2016 z kupioną opcją tempomatu aktywnego do 210km/h? Potrzebujemy z Wagenem przykładowe auto do sczytania kodowania. Info najlepiej na PW. Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2 Napisano 13 Czerwca 2016 Czy ma to jakiś związek z tym, że na motor-talk.de pojawiały się głosy, że od jakiegoś czasu montowane są tylko wersje 210 tempomatu, a te 160 jest jedynie blokadą elektroniczną? :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeffoo Zgłoś #3 Napisano 13 Czerwca 2016 Chętnie bym sie podpial pod temat przekodowania wersji 160 na 210. Brakuje czasem mozliwosci jazdy na tempomcie z prędkością powyżej 160 . Jeśli to jest do ogarnięcia to prosze o info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #4 Napisano 13 Czerwca 2016 A to nie jest tak, że przejście z 160 na 210 wymaga ingerencji również na płaszczyźnie hardware'owej, a nie tylko soft ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #5 Napisano 13 Czerwca 2016 A to nie jest tak, że przejście z 160 na 210 wymaga ingerencji również na płaszczyźnie hardware'owej, a nie tylko soft ? No właśnie od jakiegoś czasu chyba pakują wszędzie ten sam hardware bo w niemieckim konfiguratorze 210 jest w standardzie czy coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeffoo Zgłoś #6 Napisano 13 Czerwca 2016 No właśnie od jakiegoś czasu chyba pakują wszędzie ten sam hardware bo w niemieckim konfiguratorze 210 jest w standardzie czy coś takiego Na pewno w Niemczech ACC 210 nie był standardem od poczatku sprzedazy. Ja mam auto z marca 2015 i ACC jest do 160. Czy jest to kwestia hardware - nie wiem i chciałbym poznać stan faktyczny ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #7 Napisano 13 Czerwca 2016 (edytowane) panowie to tylko gdybanie ,musi być auto do odczytania i tyle, co posiada 210 :dobrze Golf 7 ma dwa różne radary !!! płaski do 160 i oczkowy do 210 Edytowane 13 Czerwca 2016 przez wagen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #8 Napisano 13 Czerwca 2016 Na pewno w Niemczech ACC 210 nie był standardem od poczatku sprzedazy. Ja mam auto z marca 2015 i ACC jest do 160. Czy jest to kwestia hardware - nie wiem i chciałbym poznać stan faktyczny ... Acc 210 jest standardem dopiero od MY 2017 I na bank różnica między 160 a 210 to tylko software Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antracyt Zgłoś #9 Napisano 13 Czerwca 2016 W jaki sposób odróżnić pod atrapą który czujnik jest zamontowany? Jeszcze jeden aspekt ACC jest ważny - czy da się ustawić parametry tak, żeby w chwili gdy radar nie działa (np zabrudzenie, oblodzenie) tempomat mógł działać bez funkcji adaptacji. Teraz zwyczajnie wyłącza się i trzeba sterować nożnie. Ogranicznik nie spełnia tej roli zupełnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemoncjo Zgłoś #10 Napisano 14 Czerwca 2016 mogę pomóc. mam acc do 210 i VCDS'a, którego kompletnie nie umiem używać . jak ktoś mi klarownie napisze co mam zrobić to postaram się pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #11 Napisano 14 Czerwca 2016 ja cię pokieruje online co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #12 Napisano 15 Czerwca 2016 Przegrzebałem niemieckie forum i faktycznie z niego wynika, że w Passacie B8 jest identyczny radar zarówno dla wersji ACC 160 km/h jak i 210 km/h. Czyli inaczej, niż np w Skodzie Octavii gdzie do 210 km/h jest wstawiany radar "oczkowy" LRR. Jest jednak problem z kodowaniem, z tego co wyczytałem nie da się tych 210 km/h ustawić przez VCDSa podobnie jak aktywuje się inne funkcje, ponieważ do włączenia tej opcji potrzebne jest wygenerowanie jakiegoś unikalnego klucza online, w serwisie VW, dla konkretnego numeru VIN auta... Nie wiem za bardzo o co w tym chodzi ale generalnie kilka osób wypowiadało się własnie w ten sposób, że na tę chwilę nie ma możliwości włączenia tego we własnym zakresie, gdyż ta funkcja jest w jakiś inny sposób programowana w sterownikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #13 Napisano 15 Czerwca 2016 Dokładnie chodzi o to, że zmiana na ACC 210 wymaga kodowania poprzez Vas Online http://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/informacje-serwisowe/diagnoza-vas-on-line0/diagnoza-vas-on-line.html I jeśli auto opuściło fabrykę np bez ACC 210 nie zostanie wygenerowany odpowiedni klucz odblokowujący po połączeniu z centralną bazą danych VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #14 Napisano 15 Czerwca 2016 Dzięki za wyjaśnienie, zatem wiemy już coraz więcej na ten temat. Pytanie teraz czy ASO w ogóle będzie w stanie to odblokować czy jednak nie ma żadnej szansy na zmianę kodowania skoro auto wyjechało z kodowaniem na 160 km/h? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #15 Napisano 15 Czerwca 2016 Myślę, że tak wymagane będzie pewnie stosowne uzasadnienie napisane do centrali no i dobra wola ASO bo z nimi to bywa różnie i najczęściej wolą odpowiedzieć "nie da się, niemożliwe, nic nie wiemy o tym " itd Z kolei jeśli będzie dobra wola to za darmo nie będzie i pytanie ile sobie za to policzą? W sumie idea kodowania online ma dobre założenia,wiemy przecież jak to było z kradzionymi rns 510, wystarczyło zczytać kod i na sprzedaż, temat rzeka, tylko dlaczego tym jest objęte ACC? Jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #16 Napisano 15 Czerwca 2016 Kodowane bajery i dodatki, które występują w cenniku jako płatne opcje służą do trzepania kasy przez producenta, a nie przez dealerów. Raczej producent nie będzie za bardzo zainteresowany udostępnianiem ASO takich danych. Tak było w moim przypadku. Zamówiłem auto z pakietem Drogowym, który miał mieć wszystko. Żadnego Plusa wówczas nie było. Co przyszło, to raczej wiadomo. Poprosiłem o odpłatną aktywację brakujących asystentów. Dealer za pośrednictwem centrali nie dał rady uzyskać od producenta żadnych danych do kodowania. Więc nieodebrałem auta niezgodnego z umową, zamówiłem drugie z nowego rocznika, w którym był już dostępny Drogowy Plus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #17 Napisano 15 Czerwca 2016 Kodowane bajery i dodatki, które występują w cenniku jako płatne opcje służą do trzepania kasy przez producenta, a nie przez dealerów. Raczej producent nie będzie za bardzo zainteresowany udostępnianiem ASO takich danych. Tak było w moim przypadku. Zamówiłem auto z pakietem Drogowym, który miał mieć wszystko. Żadnego Plusa wówczas nie było. Co przyszło, to raczej wiadomo. Poprosiłem o odpłatną aktywację brakujących asystentów. Dealer za pośrednictwem centrali nie dał rady uzyskać od producenta żadnych danych do kodowania. Więc nieodebrałem auta niezgodnego z umową, zamówiłem drugie z nowego rocznika, w którym był już dostępny Drogowy Plus. Więc na Twoim przykładzie już wiemy,że oficjalną drogą będzie to praktycznie niemożliwe, jedyna nadzieja że ktoś to w końcu rozgryzie i pazerność VAG zostanie tym samym ukarana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #18 Napisano 15 Czerwca 2016 Podałem jedynie mój przypadek z końcówki ubiegłego roku. Nie wiem jak jest teraz i czy tak samo będzie w przyszłości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #19 Napisano 15 Czerwca 2016 To czym tak naprawdę różni się pakiet drogowy od tego plus? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #20 Napisano 15 Czerwca 2016 Generalnie tym ze line assist dziala od 0 a nie dopiero od 60km/h i dodatkowo jak nie reagujesz na ostrzezenie pezejmij kierowanie to samochod sam stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach