Skocz do zawartości

antracyt

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O antracyt

  • Urodziny 01.04.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2011
  1. antracyt

    Car net

    Żałosna jest ta strona i portal kierowcy - widać, że robione przez Niemców. Strona główna: http://volkswagen-carnet.com/pl/pl/start.html ale jak z niej trafić do swojego samochodu...? Strona użytkownika: https://www.volkswagen-car-net.com/portal/user/... W pierwszym przypadku chodzi pewnie o karnet na pasata. Ból i żal.
  2. antracyt

    ACC do 210

    W jaki sposób odróżnić pod atrapą który czujnik jest zamontowany? Jeszcze jeden aspekt ACC jest ważny - czy da się ustawić parametry tak, żeby w chwili gdy radar nie działa (np zabrudzenie, oblodzenie) tempomat mógł działać bez funkcji adaptacji. Teraz zwyczajnie wyłącza się i trzeba sterować nożnie. Ogranicznik nie spełnia tej roli zupełnie.
  3. antracyt

    Car net

    Czy ktoś próbował skopiować kontakty z Blackberry Q20 (clasik) do samochodu. Mnie się nie udało, może trzeba jakimś zaklęciem... np jak w Seksmisji?
  4. Koledzy, w kwestii kodowania funkcji, która wydaje mi się dużo bardziej dostępna - jest w Czechach, w Holandii i innych krajach a u nas nie ma - przy aucie z LA i ACC żeby uruchomić funkcję Emergency assist - która w zasadzie "prawie jest", bo samochód sam utrzymuje pas, sam utrzymuje prędkość lub hamuje gdy potrzeba a jedynie co brakuje to żeby nie przestawał kierować po po próbie przebudzenia kierowcy a zwolnił, wyhamował i uruchomił awaryjne. Czy możliwe jest uruchomienie tej funkcji? Wiecie jak to uruchomić? Chętnie podjadę jeśli nie będzie za drogo Druga sprawa - czy możliwe jest, żeby w chwili, gdy radar jest zapaćkany np śniegiem, żeby ACC działał jak zwykły tempomat, a nie w cholerę się całkiem wyłączał. Czy takie obejście też jest możliwe?
  5. Co odo funkcji utrzymywania pasa (LA) to łapie czasem po prawej krawężniki lub krawędź bez namalowanego pasa i nawet steruje. Uruchamia się od 65, ale w dół schodzi do około 62 (na budziku, więc w praktyce do 60. Z kolei przy szybkiej jeździe (tak gdzieś około 200) przeszkadza i lepiej wyłączyć bo wtrąca się i nieprzyjemnie "buja" samochodem - czyli wrażenie jest takie, że samochód nie trzyma kierunku.
  6. antracyt

    Car net

    "Przekartkowałem" temat CAR NET w poszukiwaniu doświadczeń z systemem Car-net jednak wszystko co znajduję to: 1. jak podłączyć telefon, 2. jak podłączyć wi-fi, 3. jak zrobić żeby oglądać telewizję w czasie jazdy (sic!) 4. czy działają "apki" z telefonu czy to wszystko? Czy nikt nie interesował się usługami "zarządzania samochodem" Car-net? Jeśli przeoczyłem to przepraszam. Czy jest to dostępne w Polsce? Mam na myśli: Raport o stanie pojazdu, E-remote Czyli usługi, które pozwalają zdalnie korzystać z funkcji samochodu a nie z telefonu w samochodzie. Jeśli dobrze rozumiem opis usług to możliwe powinno być kontrolowanie na bieżąco stanu i pozycji auta oraz zdalne zarządzanie wybranymi funkcjami. Jak dotąd znalazłem, że jeden kolega planuje swoje wyjazdy na komputerze i wrzuca do samochodu. To działa w serwisie, ale co z pozostałymi funkcjami? U mnie raport o stanie pojazdu jest nieaktywny.
  7. Wątpię - na stronie aktualizacji czytałem coś na kształt "jeśli pobierzesz aktualizacje w pakietach (mniejsze pliki do instalowania w aucie) mapa nie będzie pracowała, jeśli któregoś zabraknie" (Important : all the individual segments have to be downloaded to use the map. The map data won't work if a segment is missing), spakowana aktualizacja łącznie zajmuje 21,7 GB. Na szczęście wersja w moim systemie jest świeższa niż ta aktualizacja, a aktualizować można 2x w roku! Ciekawostka: W tej mojej "aktualnej" wersji nie ma naniesionych kilku zmian dróg, jakie miały miejsce w pierwszej połowie roku, podczas gdy Here Maps w Nokii ma te zmiany od dawna! O ostatnio oddanych odcinkach nie ma co w ogóle wspominać.
  8. Dzięki za podpowiedź. Tak właśnie postanowiłem spróbować i przygotowuję jedną kartę na próbę. Trzeba będzie kupić kilka kart po 16-32GB, poukładać utwory, a do jukeboxa wrzucać co najwyżej sieczkę bez znaczenia. Jednak moim zdaniem, podobnie jak w przypadku spalania, wolkswagen wprowadza klientów w błąd podając informację o pojemności dysku 64GB.
  9. Więc sam sobie odpowiem - faktycznie pozostaje 10 GB miejsca. Po wgraniu plików miałem okazję porównać "management jukebox" oraz możliwości wyboru w tym systemie z RNS510 z B7 i jestem gorzej niż zawiedziony - możliwe, że jeszcze nie odkryłem w jaki sposób poruszać się po dysku na zasadzie wyboru folderów, ale to co dotąd znalazłem to lista albumów, wykonawców oraz inne kryteria, natomiast w żaden sposób nie mogę znaleźć struktury katalogów. W RNS510 wszystko było ładnie widoczne - albumy w katalogach, tutaj groch z kapustą, nad którą w związku z różnymi danymi przypisanymi do plików - system nie jest w stanie zapanować - ja akurat nie słucham jedynie piosenek ale też nagrań innego rodzaju, które właśnie takich "metadanych" nie zawierają. Kicha, że przypomnę o ~8GB mniejszej pamięci niż w B7!
  10. Dzień dobry, Mam pytanie o wielkość pamięci dostępnej na dysku "jukebox" Discover Media Pro. W opisie systemu gdzieś podczas zamawiania było, że jest ~60GB, natomiast to, co pokazuje wyświetlacz to jakieś 10,5GB. Czy w Waszych systemach jest tak samo? 50GB zużyte na nawigację i inne dane systemowe?!
  11. Pewnie w ramach oszczędzania energii system wyłącza też wskazania zegara.
  12. To żeglowanie mnie ciekawi. Zobaczymy jak bedzie w praktyce, jednak nie jest tak, że jeżdżę zawsze eko albo spoko albo ostro. Wszystko zależy od dnia, godziny i kilometra i może się okazać, że tryb eko nie bedzie dla mnie, jeśli będzie wpływał na inne parametry jazdy. Właśnie patrzyłem na wygląd kokpitu i tryb sportowy w tej skrzyni jest w jednej pozycji z D, czy to jakiś myk? Co do "niebezpiecznej sprawy" to "przeżeglowałem" już grube setki kilometrów i nie widzę zagrożeń .
  13. Dziękuję. Poza trybem eko pozostaje jedynie "wyrzucenie" lewarka w N, co nie powinno w tej sytuacji być problemem.
  14. Witam wszystkich ponownie. Zdaje się, że zadawałem w tym wątku pytanie o to, czy skrzynia w b8 pozwala na jazdę "na luzie", ale nie moge odnaleźć ani tego pytania, ani tym bardziej odpowiedzi, więc zadaje raz jeszcze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności