Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

czy jest na forum użytkownik Passata z roku modelowego 2016 z kupioną opcją tempomatu aktywnego do 210km/h?

Potrzebujemy z Wagenem przykładowe auto do sczytania kodowania.

Info najlepiej na PW.

 

Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ma to jakiś związek z tym, że na motor-talk.de pojawiały się głosy, że od jakiegoś czasu montowane są tylko wersje 210 tempomatu, a te 160 jest jedynie blokadą elektroniczną? :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym sie podpial pod temat przekodowania wersji 160 na 210. Brakuje czasem mozliwosci jazdy na tempomcie z prędkością powyżej 160 .

 

Jeśli to jest do ogarnięcia to prosze o info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak, że przejście z 160 na 210 wymaga ingerencji również na płaszczyźnie hardware'owej, a nie tylko soft ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to nie jest tak, że przejście z 160 na 210 wymaga ingerencji również na płaszczyźnie hardware'owej, a nie tylko soft ?

 

No właśnie od jakiegoś czasu chyba pakują wszędzie ten sam hardware bo w niemieckim konfiguratorze 210 jest w standardzie czy coś takiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie od jakiegoś czasu chyba pakują wszędzie ten sam hardware bo w niemieckim konfiguratorze 210 jest w standardzie czy coś takiego

 

Na pewno w Niemczech ACC 210 nie był standardem od poczatku sprzedazy. Ja mam auto z marca 2015 i ACC jest do 160.

Czy jest to kwestia hardware - nie wiem i chciałbym poznać stan faktyczny ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie to tylko gdybanie ,musi być auto do odczytania i tyle, co posiada 210 :dobrze

Golf 7 ma dwa różne radary !!! płaski do 160 i oczkowy do 210

 

IMG_20160228_175941.jpg

5993854582.jpg

Edytowane przez wagen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na pewno w Niemczech ACC 210 nie był standardem od poczatku sprzedazy. Ja mam auto z marca 2015 i ACC jest do 160.

Czy jest to kwestia hardware - nie wiem i chciałbym poznać stan faktyczny ...

 

Acc 210 jest standardem dopiero od MY 2017

I na bank różnica między 160 a 210 to tylko software

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób odróżnić pod atrapą który czujnik jest zamontowany?

Jeszcze jeden aspekt ACC jest ważny - czy da się ustawić parametry tak, żeby w chwili gdy radar nie działa (np zabrudzenie, oblodzenie) tempomat mógł działać bez funkcji adaptacji. Teraz zwyczajnie wyłącza się i trzeba sterować nożnie. Ogranicznik nie spełnia tej roli zupełnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogę pomóc. mam acc do 210 i VCDS'a, którego kompletnie nie umiem używać ;). jak ktoś mi klarownie napisze co mam zrobić to postaram się pomóc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja cię pokieruje online co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegrzebałem niemieckie forum i faktycznie z niego wynika, że w Passacie B8 jest identyczny radar zarówno dla wersji ACC 160 km/h jak i 210 km/h. Czyli inaczej, niż np w Skodzie Octavii gdzie do 210 km/h jest wstawiany radar "oczkowy" LRR.

Jest jednak problem z kodowaniem, z tego co wyczytałem nie da się tych 210 km/h ustawić przez VCDSa podobnie jak aktywuje się inne funkcje, ponieważ do włączenia tej opcji potrzebne jest wygenerowanie jakiegoś unikalnego klucza online, w serwisie VW, dla konkretnego numeru VIN auta... Nie wiem za bardzo o co w tym chodzi ale generalnie kilka osób wypowiadało się własnie w ten sposób, że na tę chwilę nie ma możliwości włączenia tego we własnym zakresie, gdyż ta funkcja jest w jakiś inny sposób programowana w sterownikach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie chodzi o to, że zmiana na ACC 210 wymaga kodowania poprzez Vas Online

 

http://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/informacje-serwisowe/diagnoza-vas-on-line0/diagnoza-vas-on-line.html

 

I jeśli auto opuściło fabrykę np bez ACC 210 nie zostanie wygenerowany odpowiedni klucz odblokowujący po połączeniu z centralną bazą danych VAG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie, zatem wiemy już coraz więcej na ten temat. Pytanie teraz czy ASO w ogóle będzie w stanie to odblokować czy jednak nie ma żadnej szansy na zmianę kodowania skoro auto wyjechało z kodowaniem na 160 km/h?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że tak wymagane będzie pewnie stosowne uzasadnienie napisane do centrali no i dobra wola ASO bo z nimi to bywa różnie i najczęściej wolą odpowiedzieć "nie da się, niemożliwe, nic nie wiemy o tym " itd

Z kolei jeśli będzie dobra wola to za darmo nie będzie i pytanie ile sobie za to policzą?

W sumie idea kodowania online ma dobre założenia,wiemy przecież jak to było z kradzionymi rns 510, wystarczyło zczytać kod i na sprzedaż, temat rzeka, tylko dlaczego tym jest objęte ACC? Jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kodowane bajery i dodatki, które występują w cenniku jako płatne opcje służą do trzepania kasy przez producenta, a nie przez dealerów. Raczej producent nie będzie za bardzo zainteresowany udostępnianiem ASO takich danych. Tak było w moim przypadku. Zamówiłem auto z pakietem Drogowym, który miał mieć wszystko. Żadnego Plusa wówczas nie było. Co przyszło, to raczej wiadomo. Poprosiłem o odpłatną aktywację brakujących asystentów. Dealer za pośrednictwem centrali nie dał rady uzyskać od producenta żadnych danych do kodowania. Więc nieodebrałem auta niezgodnego z umową, zamówiłem drugie z nowego rocznika, w którym był już dostępny Drogowy Plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kodowane bajery i dodatki, które występują w cenniku jako płatne opcje służą do trzepania kasy przez producenta, a nie przez dealerów. Raczej producent nie będzie za bardzo zainteresowany udostępnianiem ASO takich danych. Tak było w moim przypadku. Zamówiłem auto z pakietem Drogowym, który miał mieć wszystko. Żadnego Plusa wówczas nie było. Co przyszło, to raczej wiadomo. Poprosiłem o odpłatną aktywację brakujących asystentów. Dealer za pośrednictwem centrali nie dał rady uzyskać od producenta żadnych danych do kodowania. Więc nieodebrałem auta niezgodnego z umową, zamówiłem drugie z nowego rocznika, w którym był już dostępny Drogowy Plus.

 

Więc na Twoim przykładzie już wiemy,że oficjalną drogą będzie to praktycznie niemożliwe, jedyna nadzieja że ktoś to w końcu rozgryzie i pazerność VAG zostanie tym samym ukarana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podałem jedynie mój przypadek z końcówki ubiegłego roku. Nie wiem jak jest teraz i czy tak samo będzie w przyszłości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czym tak naprawdę różni się pakiet drogowy od tego plus?

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie tym ze line assist dziala od 0 a nie dopiero od 60km/h i dodatkowo jak nie reagujesz na ostrzezenie pezejmij kierowanie to samochod sam stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności