czmiel_t Zgłoś #521 Napisano 26 Stycznia 2017 nie moja kieszeń więc nie zachodze w głowe ale nie bardzo rozumię sensu robienia moda w sterowniku silniku za ponad tysia a po czterech miesiącach jechania do aso aby go wyczyścili, gdzie tu sens gdzie logika..... Tym skutkuje nieużywanie znaków przestankowych Ja jadę w piątek. Hamownie zrobiłem kilka miesięcy temu. Proponują 100zł w bonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #522 Napisano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Tym skutkuje nieużywanie znaków przestankowych Ja jadę w piątek. Hamownie zrobiłem kilka miesięcy temu. Proponują 100zł w bonie. Nie o to chodziło przedmówcy. Chodziło o to,że kilka miesięcy wcześniej robił program za ponad 1000 PLN. Edytowane 26 Stycznia 2017 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #523 Napisano 27 Stycznia 2017 Akcje serwisowe dotyczące mojego 2.0 w/g info z VW : 23Q2 oraz 23R7. Jednego się mogę domyślać,bo wielu z kolegów już było na aktualizacji oprogramowania silnika, a drugi czego dotyczy może ktoś wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #524 Napisano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Akcje serwisowe dotyczące mojego 2.0 w/g info z VW : 23Q2 oraz 23R7. Jednego się mogę domyślać,bo wielu z kolegów już było na aktualizacji oprogramowania silnika, a drugi czego dotyczy może ktoś wie? http://info.volkswagen.com/pl/pl/home?tab=check-own-car tu możesz sprawdzić - - - - - aktualizacja - - - - - od początku odkąd posiadam te auto borykałem się z tym że nie mógł się wypompować powyżej 2300 była pełna moc. a z logów wynika że prędzej się teraz zbiera!!! przy 2000obr ma już 2250mbar. kiedyś pompował do 2550mbar. po tuningu 2601mbar a teraz 2519mbar. log 11 przed akcją http://vaglog.pl/log-011_1Ncw7.html log 11 po akcji servisowej http://vaglog.pl/log-011_fh0mvB.html to jest plus. a jest jeszcze minus śledziłam zawsze zapełnianie filtra dpf wychodziło 2% 350km a teraz szok !!!! DPF przed akcją DPF po akcji kilka kilometrów później i numery się zmieniły programu i to takie mam spostrzeżenia zaobserwowane w dzisiejszym dniu. - - - - - aktualizacja - - - - - Nie o to chodziło przedmówcy. Chodziło o to,że kilka miesięcy wcześniej robił program za ponad 1000 PLN. co się nie robi dla ciekawości ale umówiłem się już z tunerem na poprawienie osiągów Edytowane 27 Stycznia 2017 przez matek--1 zdjęcie było nie pod tym opisem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #525 Napisano 27 Stycznia 2017 http://info.volkswagen.com/pl/pl/home?tab=check-own-car tu możesz sprawdzić - - - - - aktualizacja - - - - - Dzięki za odpowiedź,tą stronkę znam, ale niestety nie pomogłeś w wyjaśnieniu oznaczeń akcji serwisowych które podałem - 23Q2 oraz 23R7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rodzyn889 Zgłoś #526 Napisano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Ja 200 dostalem na dzien dobry... ciekawe jak teraz by bylo...w poniedzialek obadam sprawe dostałeś voucher na 200zł czy dostałeś voucer na 100zł jak kazdy pojedyńczy klient i 100zł słownie na usługi? za jedną akcje auto dostaje 100zł na voucher i więcej takich do 1 auta nie może dealer roliczyć, więc bierze w koszty firmowe bo vw mu też nie odda A co do akcji, do każdego kodu silnika są różne kody aktywacji. W Cbbbakcja zdejmuje 50nM mocy, potwierdzone - auto jedzie słabiej. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez rodzyn889 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #527 Napisano 28 Stycznia 2017 W Cbbbakcja zdejmuje 50nM mocy, potwierdzone - auto jedzie słabiej. Potwierdzone hamownią przed akcją i po? Tutaj kolega matek-1 pisze, że według niego auto po akcji jedzie lepiej.. od początku odkąd posiadam te auto borykałem się z tym że nie mógł się wypompować powyżej 2300 była pełna moc. a z logów wynika że prędzej się teraz zbiera!!! przy 2000obr ma już 2250mbar. kiedyś pompował do 2550mbar. po tuningu 2601mbar a teraz 2519mbar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #528 Napisano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie, nie ten dział, ale czy Wy nie zauważyliście jeszcze że 2.0 cr vag nik nie loguje i nikt tych logów nie ocenia. przeciez te logi można sobie o kant d... rozbić, niemal za kazdym razem i na kazdym biegu pokazuje zupełnie co innego. robiac logi w temp 10st 20st i 30st i wychodzi że turbina pompuje zupełnie inaczej, to samo sie tyczy biegów, na 3 co inego na 4 innego a na 5 jeszcze co innego. raz pokazuje na 3 że napompowany jest juz przy 1900obr a na 4 ze dopiero przy 2200 szukałem swego czasu info o tych logach i nikt praktycznie tego nie loguje nikt tego nie ocenia. PD na potęge CR wogóle Przez takie własnie paterzenie czemu raz jest napompowany a raz nie , niepotrzebnie wymienilem sprawne turbo u siebie. naszczescie wiele nie stracilem , koszt uszczelek bo robilem to sobie sam a swoją pewna sprawną sprzedałem za tysia. a logując auto dla porównania przed i po wymianie pokazuje praktycznie to samo podsumowując jezeli logujecie swoje auta przed akcja i po to nie wiele sie dowiecie czy akcja cacy czy beee. jeżeli juz robicie te logi to zróbcie je rano w poludnie i wieczorem raz na biegu 3 raz na 4 przez powiedzmy 3 dni i porównajcie sobie wszystkie te wyniki dopiero stwierdzajcie czy pompuje lepiej czy nie po akcji serwisowej. chociaż uwazam ze te logi i tak beda niewiarygodne względem logów robionych w PD Edytowane 28 Stycznia 2017 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #529 Napisano 28 Stycznia 2017 Potwierdzone hamownią przed akcją i po? Tutaj kolega matek-1 pisze, że według niego auto po akcji jedzie lepiej.. będę jechał na hamownie to na pewno wszystkim się podzielę. teraz auto dużo szybciej się wypompowywuje turbo dziura nie jest już tak odczuwalna. miałem teraz wypalanie dpf pierwsze po akcji i było już po 420km. bardzo szybko. kiedyś 1000km ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #530 Napisano 28 Stycznia 2017 będę jechał na hamownie to na pewno wszystkim się podzielę. teraz auto dużo szybciej się wypompowywuje turbo dziura nie jest już tak odczuwalna. miałem teraz wypalanie dpf pierwsze po akcji i było już po 420km. bardzo szybko. kiedyś 1000km ! A robiłeś podobną trasę? Po 1000 km to dpf wypala jak jestem w trasie a jak jeżdżę po mieście to wówczas po 300-400 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dooomin17 Zgłoś #531 Napisano 28 Stycznia 2017 (edytowane) No to ja powiem tak: wstawiłem auto do ASO na wymianę płynu hamulcowego, zostałem poinformowany że autu przysługują 2 akcje serwisowe (dodam ze auto Niemieckie, sprowadzone do BE, na Belgijskich numerach, a w Polsce serwis-więc nie ważne skąd auto akcje przeprowadzą tam gdzie się pierwszy raz wjedzie do ASO), najgorsze że musiałem tego samego dnia zdecydować czy maja wgrywać nowe oprogramowanie czy nie, jeżeli bym odmówił to już bym nie mógł nigdy skorzystać z tej akcji. Dziwne, ale zdecydowałem się na skorzystanie z tej akcji. Wgrali nowego softa, i powiem że spalanie raczej wzrosło, co do mocy to nie widzę różnicy, na pewno auto każe jeździć na niższych biegach,(mam na myśli ten wskaźnik co powiadamia kiedy zmieniać biegi) kiedyś mogłem śmiało jechać 50km/h na 4 a teraz pokazuje aby zmienić na niższy, 3 bieg. tak samo przy ruszaniu, kiedyś przy ciagłej jeździe np w korku ok 20km/h kazał jechać na 2 biegu a teraz jak zmienie na 2 to auto sugeruje aby jechać na 1 biegu. Przy innych prędkościach też się pozmieniało. Ktoś kto zwracał wcześniej na to uwagę na pewno po wgraniu softa zauważy różnicę. pozdrawiam aa no i voucher na 100zł otrzymałem do wykorzystania do końca roku. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez dooomin17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #532 Napisano 28 Stycznia 2017 A robiłeś podobną trasę? Po 1000 km to dpf wypala jak jestem w trasie a jak jeżdżę po mieście to wówczas po 300-400 km. w tarasie byłem w Olsztynie i pod Kwidzyniem. spokojna jazda z rodzicami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #533 Napisano 28 Stycznia 2017 Po interwencji w program,wiem że zwiększyło się spalanie,a co za tym idzie również na wyższych obrotach mam lepszy power:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #534 Napisano 28 Stycznia 2017 widze że masz ten mega oszczędny silnik to ile ci palił? i ile teraz pali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #535 Napisano 28 Stycznia 2017 Wcześniej przy rozpędzaniu auta miałem niższe wartości,teraz jest to x2:D Musiałbym sprawdzić na hamowni odczyty,bo teraz jakby na wyższych obrotach jest kozak i paliwo idzie w górę Na razie sprawdzam to na kompie,ale zobaczę jak to się ma przy tankowaniu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mart123 Zgłoś #536 Napisano 30 Stycznia 2017 W gdańsku nie dali bonu na 100 PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
YarpenZ Zgłoś #537 Napisano 30 Stycznia 2017 Panowie (i ew. Panie Widzę że generalnie wszyscy zasadniczo zgadzacie się na modyfikację. Nie przeglądałem całego wątku - ale co sądzicie o akcji stopvw.pl (wyszukiwarka forumowa nie znajduje niczego) - czyli możliwości pozwu zbiorowego i uzyskania 30 000 PLN? Zadałem im na stronie kilka pytań - ale je ocenzurowali (nie pojawiły się). - skąd kwota akurat 30 000 - skoro problem dotyczy wielu modeli w różnym wieku? - jak podstawa do odszkodowania dla właściciela - skoro poszkodowani tym procederem są wszyscy ludzie (zmuszani do oddychania zanieczyszczonym powietrzem - w sumie gdyby jakiś urząd kazał żebym ja zapłacił karę za jazdę takim autem - mógłbym się ubiegać o odszkodowanie - na tyle na ile wyczytałem to poddanie samochodu "naprawie" w ASO - zamyka drogę to tego "niby odszkodowania" (pisze tak ironicznie bo mam wątpliwości o co tu chodzi, a jak nie wiadomo o co chodzi... itd.) - ciekawe są też warunki finansowe - jak się samemu pokryje koszty rzeczoznawcy ("kilka tysięcy") to kancelaria chce 20% ew. odszkodowania - jeśli chce się całość zabawy scedować na Kancelarię - to biorą 50% odszkodowania... Co Wy na to? PS: jeśli jest gdzieś dyskusja na ten temat to proszę o linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #538 Napisano 30 Stycznia 2017 W gdańsku nie dali bonu na 100 PLN Dziwne. W sumie to podejście VW Polska do użytkowników ich aut w Polsce jest "śmieszne i dziwne", dlaczego jesteśmy tak traktowani. Nawet te 100 czy 200PLN to jakaś jałmużna. Czy nie powinno być tak jak choćby w USA? Powinny byś przyznawane stałe rabaty na serwis, zakup nowego auta itd. A nie akcja "naprawy" i na odczepnego 100 lub 200PLN! To przecież 25EURO! SZOK! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #539 Napisano 30 Stycznia 2017 W gdańsku nie dali bonu na 100 PLN Nie dali kasy,ale przegląd zrobili za darmo,tylko nie wiem po co jak miałem wszystko ok:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raxis Zgłoś #540 Napisano 30 Stycznia 2017 a ja zamierzam odmówić gdy zostanę wezwany na aktualizację softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach