Arnal_tp Zgłoś #2501 Napisano 9 Sierpnia 2017 Mam prawie 60 tyś i pierwsza żółta kontrolka EPC. Auto przeszło w tryb awaryjny: dodawanie gazu nie dawało efektu. Po wyłączeniu/włączeniu silnika problem ustał. Instrukcja niewiele wyjaśnia. Ktoś ma jakieś doświadczenie z świecącym EPC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #2502 Napisano 9 Sierpnia 2017 Mam prawie 60 tyś i pierwsza żółta kontrolka EPC. Auto przeszło w tryb awaryjny: dodawanie gazu nie dawało efektu. Po wyłączeniu/włączeniu silnika problem ustał. Instrukcja niewiele wyjaśnia. Ktoś ma jakieś doświadczenie z świecącym EPC? Musisz podjechać do ASO lub jakiegoś warsztatu i odczytać błędy silnika wtedy będzie wiadomo co jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dean Zgłoś #2503 Napisano 10 Sierpnia 2017 Koledzy, wam też tak buja autem jak jedziecie wolno (w korku) na 2 biegu? 1.8 TSI, skrzynia automat 7-biegowa. Czasami czuję to też na biegu 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markarn Zgłoś #2504 Napisano 10 Sierpnia 2017 W moim bitdi przy jeździe na profilu sport zauważyłem że po jakimś czasie dsg sama przełącza się z trybu s na tryb d. Czy ktoś z kolegów miał do czynienia z takim zjawiskiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #2505 Napisano 10 Sierpnia 2017 Nigdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2506 Napisano 10 Sierpnia 2017 Asystenci są fajni ale nie wszyscy. Osobiście korzystam (światła, samoparkowacz i side assist) ale w żadnym aucie nie mam tego auto-hamowania, które szczerze mnie przeraża. I jak widać na Twoim przykładzie może się to skończyć tragicznie. Ostatnio auto-hamowanie uratowało mnie z rodziną od poważnego wypadku. jechałem autostradą 170km/h na tempomacie w nocy i nagle jakieś cegły leżały na drodze to szybko zacząłem omijać i nagle na środku drogi stało na awaryjnych. jeszcze nie zdążyłem zareagować a samochód już depną po hamulcach. Zatrzymałem się dosłownie pół metra za samochodem przede mną, pierwszy raz doceniłem mojego passata bo świetnie zareagował na tą sytuację bo o ten ułamek sekundy w którym zahamował asystent hamowania uchronił mnie przed wypadkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2507 Napisano 11 Sierpnia 2017 latasz 170 z rodziną ? gratuluję ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2508 Napisano 11 Sierpnia 2017 Tak z ciekawości zapytam, a co to za różnica z rodziną czy bez; z dzieckiem czy bez??? Rozwala mnie szczerze mówiąc to jak toś mówi, że z dzieckiem/rodziną jedzie wolno, a dopiero sam daje upust ułańskiej fantazji. Bo takie myślenie oznacza - moja rodzina/dziecko jest ważna, ale jak jadę sam to już podejmuję ryzyko tego, że mogę przywalić innej rodzinie jadącej rozsądnie. I nie oceniam tu samej prędkości, tylko podejście do tematu. I tu odwołuje się do zjawiska, a nie ciebie konkretnie, bo to dość powszechne podejście do sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2509 Napisano 11 Sierpnia 2017 Bezpieczniej jest nowym Passatem przy 170 niż 20 letnim Fiatem Uno przy 100... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #2510 Napisano 11 Sierpnia 2017 W obu przypadkach jest pozamiatane:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordjoker Zgłoś #2511 Napisano 11 Sierpnia 2017 Mam to samo mimo że mam dopiero 1300 km przebiegu, ale jest jeszcze wskazanie długookresowe które zresetowałem przy tankowaniu i mi wystarczy. A i carnet mi się wiesza i połączenie netu z nim to masakra. Trzeba resetować (w sensie wylogować się zupełnie i ponownie zalogować z tym kodem ze strony). Minusem jest że nie wskazuje na bieżąco korków, ale jak się przekonałem i tak skuteczność pokazywania jest mizerna - nie wiem z czego on pobiera te dane bo jeśli wyłącznie od innych VW z carnetem to musi być porządna kicha na drodze żeby pokazał. Z takimi duperelami jechał do aso nie będę ale każdemu wedle potrzeb U mnie to samo po pierwszej wizycie w ASO. Pol roku dziualalo prawidlowo, po wymianie oleju kilka tygodni temu gdzie panowie zresetowali seriwis (prosilem zeby tego nie robili bo olej wymienialem ponadprogramowo) nastepnie przywrocili wskazania na te przed zrestetowania. I teraz co 300-500 km resetuje mi sie wskazanie "od zatankowania"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #2512 Napisano 11 Sierpnia 2017 jechałem autostradą 170km/h na tempomacie w nocy i nagle jakieś cegły leżały na drodze to szybko zacząłem omijać Ja Was proszę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2513 Napisano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) latasz 170 z rodziną ? gratuluję ... nie mam dzieci, brat, szwagierka i żona. i 170km/h w środku nocy na autostradzie to wcale nie jest dużo jeżeli na to warunki pozwalają, jadąc w trasę 2600km te 30km/h robi mi wielką różnicę na tylu kilometrach i nie mów mi czy to rozsądne czy nie bo to moja sprawa jak jeżdżę a poza autostradami na pewno jeżdżę dużo bezpieczniej jak większość kierowców bo staram się nie przekraczać specjalnie prędkości. skoro duże prędkości na autostadach są takie niebezpieczne to dlaczego w niemczech nie wprowadzą stałych ograniczeń. Większość niemiec jadę z prędkością dużo ponad 180km/h i jeszcze mnie często mrygają że blokuje pas a ty mi mówisz że 170 to za dużo Ja Was proszę... nie rozumiem co chcesz powiedzieć, bo jakbyś widział co leżało na drodze i jakie porozwalane auta na pasie awaryjnym co chwilę to sam byś tak napisał. jak się zatrzymałem to jedno auto było z pękniętą przednią szybą, drugie rozwalony zderzak i pęknięta felga i jeszcze pełno aut Tak z ciekawości zapytam, a co to za różnica z rodziną czy bez; z dzieckiem czy bez??? Rozwala mnie szczerze mówiąc to jak toś mówi, że z dzieckiem/rodziną jedzie wolno, a dopiero sam daje upust ułańskiej fantazji. Bo takie myślenie oznacza - moja rodzina/dziecko jest ważna, ale jak jadę sam to już podejmuję ryzyko tego, że mogę przywalić innej rodzinie jadącej rozsądnie. I nie oceniam tu samej prędkości, tylko podejście do tematu. I tu odwołuje się do zjawiska, a nie ciebie konkretnie, bo to dość powszechne podejście do sprawy. i z Tobą się zgadzam, bo co za różnica czy jadę z rodziną czy bez jak mogę komuś innemu wyrządzić krzywdę Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez goalabek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #2514 Napisano 11 Sierpnia 2017 Większość niemiec jadę z prędkością dużo ponad 180km/h i jeszcze mnie często mrygają że blokuje pas a ty mi mówisz że 170 to za dużo Nie można porównywać niemieckich autostrad do polskich bo to zupełnie inne warunki jazdy: więcej pasów w jedną stronę, zjazdy i wjazdy wielokrotnie dłuższe , tam ludzie autostradami jeżdżą codziennie a u nas wielu kierowców raz w roku . Jeszcze kwestia stanu aut tam a tu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2515 Napisano 11 Sierpnia 2017 Może i tam ludzie lepiej jeżdżą po autostradach i są przyzwyczajeni do dużych prędkości ale jeśli chodzi o jakość dróg to mamy jedne z najlepszych autostrad na świecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #2516 Napisano 12 Sierpnia 2017 (edytowane) jechałem autostradą 170km/h na tempomacie w nocy i nagle jakieś cegły leżały na drodze to szybko zacząłem omijać i nagle na środku drogi stał Dlatego zapieprzanie w nocy po autostradzie to szczyt głupoty, nie ważne jak ma się super dobre ledy sredy to zasięg widoczności jest za mały na reakcję. Druga przyczyna to proszenie się o kłopoty przez wymuszenie z prawego pasa, cięzko się ocenia prędkość samochodu w lusterku w nocy. Może i tam ludzie lepiej jeżdżą po autostradach i są przyzwyczajeni do dużych prędkości ale jeśli chodzi o jakość dróg to mamy jedne z najlepszych autostrad na świecie. Klasykiem, autostrady super tylko ludzie k***. Na naszych autostradach czuje się jak na filmikach z rosji, zapierd** i jestem królem, spieprzaj bo lecę. Siedzenie na zderzaku to też coś bez czego żyć się nie da. Edytowane 12 Sierpnia 2017 przez dziki_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2517 Napisano 12 Sierpnia 2017 co jak co ale autostrady mamy bardzo dobre i nic nam nie brakuje do niemieckich autostrad, może jedynie na zjazdach lepiej to w niemczech wygląda, a co do kultury jazdy to w niemczech nie jest lepiej bo oni dopiero na dupę siadają i jeszcze dobrze nie zjedziesz z pasa a oni już wyprzedzają, tak samo ryją się przed maskę i w moich odczuciach nasi sąsiedzi bardziej "cwaniakują" na drogach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dean Zgłoś #2518 Napisano 12 Sierpnia 2017 Panowie, trochę off-topic robicie. Lepiej mi powiedzcie dlaczego jak jadę wolno (w korku) to mi samochodem buja do przodu i do tyłu. Zazwyczaj na 2 lub 3 biegu. Strasznie to uciążliwe. Przejechane 48tkm, 1.8 tsi, DSG7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #2519 Napisano 13 Sierpnia 2017 Przeczytałem sporo stron w tym temacie i z wieloma usterkami się nie spotkałem w swoim aucie. Na szczescie spryskiwacz całym pasy też chodzą normalnie, komputer teź pokazuje spalanie od zapłonu i od tankowania. Najbardziej jednak denerwuje mnie ten trzeszczący plastik (czarny) na słupku. W zasadzie to jak jestem na zewnątrz auta i dotyk ten od kierowcy to trzeszczy, ten od pasażera nie. Za to jak jadę po nierównościach to takie trzaski słyszę od strony pasażera. Drugą sprawą jest nagłośnienie- tutaj odczuwalny jest rezonans po plastikach. Czy w ASO na to zwrócą uwagę, coś z tym zrobią ? Wcześniej jeździłem Mazdą 6 z systemem Bose i musiałem jedynie zwrócić uwagę czy w drzwiach nie mam jakichś lużnych przedmiotów bo po plastikach nic nie trzeszczało. - - - - - aktualizacja - - - - - Przy okazji zapytam. Mam B8 2.0 Tdi BM 190 z DSG. Nie ukrywam że to pierwszy automat którym mam okazję jeździć już dłuższy czas. Zastanawia mnie czasami sytuacja kiedy wchodzę w większy zakręt i samochód był na 6 biegu. Przy zakręcie zwalniałem, jednak po wyjściu z zakrętu chcąc dodać gazu skrzynia przez chwile stoi w miejscu. Po naduszeniu na gaz nie ma większej reakcji -przyśpieszenia. Po chwili jednak potrafi zrzucić na 4 bieg i nieco szarpnąć. Zastanawia mnie to bo lubię płynną jazdę. Taka sytuacja nie występuje kiedy dość dynamicznie jazdę i skrzynia co pewną chwilę pracuje (zmienia biegi). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2520 Napisano 14 Sierpnia 2017 Każdy automat ma jakieś opóźnienie w reakcji ale dość łatwo się do tego przyzwyczaić. DSG to i tak jedne z szybszych skrzyń... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach