Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Końcówka światła może być albo niebieska, fioletowa, żółta lub pomarańczowa, albo w jednej lampie taka, a w drugiej inna. To jest efekt rozszczepienia światła na krawędzi mechanicznej przesłony. Jedna od drugiej może się różnić o ułamek milimetra i już barwa się zmieni. Na drodze raczej w niczym to nie przeszkadza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

drugi raz wysiadły mi wszystkie systemy asystujące podczas jazdy. (9 błędów od ESP, auto holda poprzez wszystkie systemy asystuja Line, Side, rozpoznawanie znaków itp)

Po diagnostyce w ASO - problem w czujniku przyśpieszenia kątowego który zgłasza błąd, wywala ESP i całą resztę

 

Pierwszy krok po diagnozie to kalibracja, zrobili i zobaczymy czy wywali raz jeszcze

Jak nie pomoże, to do wymiany cały blok ABS (sprowadzany z Niemiec oczywiście)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@skoczek1213

Dwa auta wcześniej miałem Tourana Highline z 2011 - LED-y były tam takie jak w B7 - złożone z kilku/nastu lamp. I problem był podobny, w jednym reflektorze świeciło bardziej na niebiesko, w drugim na żółto. Odwiedziłem ASO i nie chcieli nic z tym zrobić - stwierdzili że reflektory były z różnych partii produkcyjnych i nie ma to znaczenia... Odpuściłem temat... Ciekawe co Tobie powiedzą?

Edytowane przez pdzieniew

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie permanentnie przy ujemnej temperaturze wyskakuje komunikat "sprawdź płyn chłodzący". Po kilku minutach pracy, po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika kontrolka gaśnie i problem się nie pojawia aż do ponownego wystudzenia silnika...

 

Irytujące to jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo się u mnie od paru dni zaczęło, tylko, że u mnie nic nie pomaga - po każdym uruchomieniu silnika wisi mi pomarańczowy trójkącik na desce rozdzielczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry za pytanie, ale poziom płynu sprawdzaliście? Bo w pierwszym przypadku sprawia wrażenie jakby był na granicy min i po rozgrzaniu i rozszerzeniu temperaturowym osiągał poziom właściwy, a w drugim przypadku, jakby stan był poniżej minimum i tu nawet rozgrzanie nie pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chyba dość oczywiste :) Po pierwszym komunikacie udało mi się dolać około 2 litrów - teraz już kropelki nie wcisnę

Uprzedzając dalsze - płyn zimowy też nie zamarzł działa wszystko jak powinno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to chyba dość oczywiste :) Po pierwszym komunikacie udało mi się dolać około 2 litrów - teraz już kropelki nie wcisnę

Uprzedzając dalsze - płyn zimowy też nie zamarzł działa wszystko jak powinno

Ale tak dla pewności... Mówisz o płynie chłodniczym prawda? Nie o płynie do spryskiwaczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ups :P

sorki nie doczytałem, że mac. pisał o chłodzącym - no to jednak mamy rożne komunikaty

u mnie każe dolewać PŁYNU DO SPRYSKIWACZY

Edytowane przez Jarod84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn do spryskiwaczy, to oryginał pomoże niestety. Nie wszystkie płyny dostępne dobrze współpracują z czujnikiem, przechodziłem to z kilkoma Klientami. Na oryginale działa, na stacjowo/marketowych nie zawsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale... dlaczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe. Byłem przekonany, że do zbiornika płynu do spryskiwaczy to i zwykłą wodę wlać można i nie powinno to robić samochodowi różnicy (pomijając to, że zamarznie w zimie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie fizyk, czy chemik ze mnie żaden.

 

Klienci ostatnio zgłaszają, że płyny z BP i Orlenów. Sprawdziliśmy i owe płyny zalepiają pręciki w czujniku i system wariuje, po przepłukaniu problem znika.

 

Miałem dwa tematy z tym związane, jeden z B7, drugi z B8. Po wypsikaniu starego i wlaniu oryginału wszystko wróciło do normy

Edytowane przez kosmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi na to, że nie ma tam pływaka tylko jest czujnik elektryczny, jakieś styki, które muszą zostać zwarte przez ciecz aby wysłać sygnał, że w zbiorniku jest płyn. Wynika z tego, że np. woda destylowana na przykład nie zadziała. W takim wypadku najlepiej chyba dodać trochę soku z cytryny aby stworzyć elektrolit o ładnym zapachu :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i żartem napisałeś, ale tak dokładnie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam wlewam wszystko co popadnie i nigdy nie bylo problemu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tego się trzymajmy, moich Klientów miałem słownie dwóch z tym problemem, także można powiedzieć, że marginalne przypadki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@skoczek1213

Dwa auta wcześniej miałem Tourana Highline z 2011 - LED-y były tam takie jak w B7 - złożone z kilku/nastu lamp. I problem był podobny, w jednym reflektorze świeciło bardziej na niebiesko, w drugim na żółto. Odwiedziłem ASO i nie chcieli nic z tym zrobić - stwierdzili że reflektory były z różnych partii produkcyjnych i nie ma to znaczenia... Odpuściłem temat... Ciekawe co Tobie powiedzą?

Mi serwis powiedział: tak ma być . Nawet włączyli nowego oassata i Była tez poświata niebieska. Żeby tylko jaj nie było na stacji diagnostycznej ze goście pozwiedza ze jest inna barwa swiayptla ;)

Ps ile takie ledy powinny wytrzymać lat ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temperatura weszła na + i już autko nie krzyczy, żeby dolać spryskiwacza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestała działać pamięć foteli. Nie działa automatyczne odsuwanie fotela kierowcy po otwarciu drzwi kierowcy, Fotel też się nie przysuwa do kierowcy jak wsiądę i zamknę drzwi. Po oddaniu na myjkę, gość wyciągał też gumowe dywaniki i odsuwał fotel kierowcy. Po tym incydencie nie działa pamięć kierowcy, totalny brak reakcji na przyciski 1 i 2 pamięć, Nie można też zaprogramować nowych pamięci poprzez wciśnięcie i przytrzymanie 3 sekund przycisku "SET". Natomiast regulacja jako taka elektryczna działa normalnie, brak tylko reakcji na pamięci. masaż też działa po naciśnięciu ostatniego przycisku.

---> Co się stało, może ktoś miał taki drobny problem i rozwiązał go sam ?

 

Panel sterowania wygląda tak:

Panel.jpg

Edytowane przez jopstons

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności