Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeszczenie może być od uszczelek. Smarowanie u mnie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to trzeszczenie mnie dobija. Sa dni że jest cisza a w innych dniach raz trzeszczy podłokietnik przy gwałtownym przyśpieszaniu i jak jest zimno to na dziurach cos sie przez chwilę tlucze jakby z okolicy poduszki powietrznej pasażera. Wkurzające to jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spryskiwacze reflektorów powinny załączać się jednocześnie z spryskiwaczamj szyby przedniej? Jak tak to u mnie cos jest nie tak bo spryskiwacze szyby dzialaja a te od świateł juz nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spryskiwacze reflektorów powinny załączać się jednocześnie z spryskiwaczamj szyby przedniej? Jak tak to u mnie cos jest nie tak bo spryskiwacze szyby dzialaja a te od świateł juz nie

 

Załączają się co jakiś czas, czy ilość użyć spryskiwaczy szyby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Miał ktoś z Was usterkę przycisku/mechanizmu otwierania/zamykania szyb polegający na tym, że nie zawsze dociśniecie przycisku na drugi stopien nie zamyka i/lub otwiera automatycznie szybę? U nie dotyczy to okna kierowcy (może inne tylko jeszcze nie trafiłem).

Raz działa a raz nie i na 100% dociskam odpowiednio przycisk :-)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spryskiwacze reflektorów powinny załączać się jednocześnie z spryskiwaczamj szyby przedniej? Jak tak to u mnie cos jest nie tak bo spryskiwacze szyby dzialaja a te od świateł juz nie

 

Spryskiwacze działają tylko jak są włączone światła mijania. Za każdym pierwszym razem po odpaleniu, potem co 3 spryskanie szyby. Psikają dopiero jak skończą psikać te na szybe czołową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Narzekających na forum jest max kilkadziesiąt, a w naszym kraju sprzedały się tysiące tych aut. Zamierzam parę drobnostek zgłosić w serwisie ale całokształt jest bardzo dobry. Moje poprzednie nowe auto było ok 3,5x tańsze i mialem co do niego mniejsze wymagania chociaż stosunek ceny auta do zarobków przy zakupie był podobny. VW reklamuje się podwyższoną jakością, więc jej wymagam.

A co ma ilość narzekających na forum do ilości sprzedanych aut.

Miarodajna to chyba tylko ilość narzekających do ilości zarejestrowanych użytkowników B8 na forum.

Inna sprawa że u nas w kraju to się zwykle w necie ci niezadowoleni wypowiadają. Chwalić nie potrafimy :-(

 

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość zarejestrowanych szukało forum jak zaczęły się problemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Większość zarejestrowanych szukało forum jak zaczęły się problemy...

 

Dodałbym, że pewna część pojawiła się na forum po tym jak pojawiły się problemy a serwis rozłożył z bezradności ręce ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem auto z salonu i zauważyłem dopiero w domu, że szybki na zegarach jak i na środkowym wyświetlaczu są jakby zakurzone ale od wewnątrz. Miał ktoś coś takiego ? To tak jakby była tam para i po wyschnięciu zostały plamy. Pomijam fakt zaparowanych reflektorów i w nich wilgoci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odebrałem auto z salonu i zauważyłem dopiero w domu, że szybki na zegarach jak i na środkowym wyświetlaczu są jakby zakurzone ale od wewnątrz. Miał ktoś coś takiego ? To tak jakby była tam para i po wyschnięciu zostały plamy. Pomijam fakt zaparowanych reflektorów i w nich wilgoci.

 

W B6 i B7 to była zmora - szybki co chwile sie kurzyły ,trzeba było rozbierać zaślepki, czyścic szybki, przez co się okrutnie rysowały. Widzę że B8 trzyma poziom...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W B6 i B7 to była zmora - szybki co chwile sie kurzyły ,trzeba było rozbierać zaślepki, czyścic szybki, przez co się okrutnie rysowały. Widzę że B8 trzyma poziom...

 

Nic sie nie kurzy, koleś odebrał auto z fabryki i do tego jeszcze w zimę, więc miał mu prawo zaparować !!!.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam po internecie ale nigdzie czarno na białym nie znalazłem odpowiedzi, zatem zadaję to pytanie tutaj. Czy problem z nadmiernym zużywaniem oleju w silnikach 1.8 tsi został definitywnie rozwiązany? Z tego co się orientuję modyfikacja wadliwych pierścieni nastąpiła w 2011 roku. Czy ktoś z szanownych forumowiczów może ten fakt potwierdzić?

Zwracam się z prośbą do użytkowników tego silnika w B8, aby napisali, czy auta nie biorą im oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukam po internecie ale nigdzie czarno na białym nie znalazłem odpowiedzi, zatem zadaję to pytanie tutaj. Czy problem z nadmiernym zużywaniem oleju w silnikach 1.8 tsi został definitywnie rozwiązany? Z tego co się orientuję modyfikacja wadliwych pierścieni nastąpiła w 2011 roku. Czy ktoś z szanownych forumowiczów może ten fakt potwierdzić?

Zwracam się z prośbą do użytkowników tego silnika w B8, aby napisali, czy auta nie biorą im oleju.

 

Legenda mówi, że problem został rozwiązany ale podobno normy VW mówi o tym, że silnik może brać do 3l oleju na 10 czy 20 tys. km. Mam kolegę który musiał po 10 tys. dolać litr oleju. Auto produkcja marzec 2016. Mój też jest z marca 2016 ale jeszcze 10 tys. nie zrobiłem. Koledze po 10 tys. zapaliła się kontrolka, więc z czekam z niecierpliwością co będzie u mnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile przejechałeś? Na bagnecie widzisz jakiś spadek poziomu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ile przejechałeś? Na bagnecie widzisz jakiś spadek poziomu?

 

Trochę ponad 9 tys. więc do 10 nie jest daleko. Nie patrzyłem do tej pory ani razu na bagnet więc nie mam punktu odniesienia :) Jak się kontrolka zapali to doleję i tyle. Ja nie z tych co przed każdą jazdą wszystko sprawdzają. Po to są systemy w tym samochodzie za które zapłaciłem. Myślę, że też dużo zależy od stylu jazdy podczas docierania i jak się silnik ułoży bo są na tym forum osoby które mimo, że przejechały więcej km to nie dolewały oleju ani razu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę ponad 9 tys. więc do 10 nie jest daleko. Nie patrzyłem do tej pory ani razu na bagnet więc nie mam punktu odniesienia :) Jak się kontrolka zapali to doleję i tyle. Ja nie z tych co przed każdą jazdą wszystko sprawdzają. Po to są systemy w tym samochodzie za które zapłaciłem. Myślę, że też dużo zależy od stylu jazdy podczas docierania i jak się silnik ułoży bo są na tym forum osoby które mimo, że przejechały więcej km to nie dolewały oleju ani razu.

 

Podobnie u mnie, 14500 przejechane, póki co nic nie krzyczy w temacie oleju. Nawet jak ogarniałem Włochy zabrałem dolewkę, ale spokój był.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam kolegę który musiał po 10 tys. dolać litr oleju. Auto produkcja marzec 2016.

 

 

Kurczę, LITR po 10ooo km w nowym aucie... Nie wiesz, czy bardzo katował ten silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurczę, LITR po 10ooo km w nowym aucie... Nie wiesz, czy bardzo katował ten silnik?

 

Nigdy z nim nie jeździłem ale po jego temperamencie raczej wnoszę, że on z tych z ciężką nogą :) On mi zresztą mówił o tej normie VW, a jest z tych dobrze poinformowanych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20 000 do wymiany oleju ( zadnej dolewki).

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności