paolokos Zgłoś #961 Napisano 14 Maja 2016 (edytowane) kolego do 30 tys. km to Ci nawet klocki wymienia, to taka niepisana zasada:) mnie w B7 wymienili tarcze i klocki za free jak mial 25000 najechane bo cos bilo. Kolega pracuje w KIA w serwisie i oni tak podchodza do klienta, ze 30000 tys. km to samochod jeszcze nowka i wszystko biora na siebie. Nadmienie ze przy 9000 km w B8 wymienia mi opone, bo jest mala bojla po wewnetrznej stronie. Edytowane 14 Maja 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
obcy23 Zgłoś #962 Napisano 15 Maja 2016 Serwis unika kosztownych napraw ? Przecież dla serwisu każda naprawa którą pokryje gwarant to czysty biznes. Na Forum już był nie jeden wpis o kosztownej naprawie która jednakże nie wyeliminowała stukania, pukania czy też innego problemu :-) Diagnostyka to chyba najsłabszy element tego systemu... - koniecznie napisz czy serwis potwierdził i co dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalnursing Zgłoś #963 Napisano 16 Maja 2016 Panowie a czy ktoś z Was spotkał sięz hałasem metaliczny ? Dźwięk ale tylko w zakresie 1900-2100 obrotów, bez względu na prędkość czy bieg. Hałas dochodzi gdzieś z okolicy silnika. Przy zimnym silniku jest to mniej słyszalne . Byłem w Aso ale oczywiście nie znaleziono źródła hałasu. Ma/miał ktoś podobnie, przebieg 16 tys mil. A może ten silnik tak ma w tym zakresie obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #964 Napisano 16 Maja 2016 Jest akcja serwisowa na to, przynajmniej dla samochodow z kierownica po lewej stronie. Laczy sie opaska przewody z nagrzwnicy z czyms tam jeszcze bo to brzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #965 Napisano 16 Maja 2016 (edytowane) CAT Użyj jakiegos filcu na części którą podejrzewasz (w miejscach gdzie sie styka z innym elemetem) i testuj. Wówczas dojdziesz który to element wibruje i gebdruje buczenie i będzie łatwiej z ASO gadać. Edytowane 16 Maja 2016 przez Sensor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalnursing Zgłoś #966 Napisano 17 Maja 2016 dzięki Kriss555. dziś byłem w ASO, powiedziałem o nagrzewnicy, godzina czasu i po kłopocie, a jeszcze miesiąc temu oni w ogóle nie mogli zlokalizować hałasu.... Anglicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #967 Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) Czyli jak jakiś czas temu pisałem o drżeniu po lewej stronie (przed kierowca - za zegarami w komorze silnika) podczas np. Uruchamiania auta (start/stop) w korku - to mogą to być te przewody? PS byłem w ASO - brak jakiejkolwiek akcji serwisowej... umowiełem się jutro na 8:00 na jazdę z Mistrzem.... ale to jak z dentystą jutro dotrę do ASO i przestanie cokolwiek pukać stukać itp. Edytowane 18 Maja 2016 przez Prim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john315 Zgłoś #968 Napisano 18 Maja 2016 Piszecie o roznych stukach, a u mnie wystepuje jeszcze inny ich rodzaj. Silnik rozgrzany, obroty jalowe slychac ciche nieregularne stukniecia delikatnie odczuwalne na kierownicy - jak by ktos gumowym mlotkiem uderzyl w wachacz. Najlepiej to slychac gdy dojade do skrzyzowania i system start/stop wygasi rozgrzany silnik. Stuki znikaja okolo 2-4 minut po zatrzymaniu pojazdu. Nie wystepuja gdy silnik jest zimny. Nasilaja się w miarę jego nagrzania. Druga sprawa to dziś okazało się za nam za dużo oleju w silniku o pół litra - tyle sposcili. Przy czym 8 tys km wymieniali mi olej i wlali 5.7 l co wg nich jest ok, ale wydaje mi się ze wlali za duzo. Jak po wymianie oleju sprawdzilem poziom na na wystudzonym przekraczał max ale myslalem ze sprawdza się zaraz po zgaszeniu wtedy jest go mniej Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #969 Napisano 18 Maja 2016 z tego co zrozumialem, to przy 8 tys. wymieniales olej, ktorego wlali 5.7 litra a teraz okazalo sie, ze masz wiecej? zapytaj czy przy wymianie olej zostal spuszczony czy odessany. W dieslu jest zalecenie ze nalezy tylko spuszczac olej, nie wolno odsysac, moze w benzynie tez tak jest i troche zostalo w silniku, dlatego po dolaniu prawidlowej wartosci 5.7 l masz go wiecej. Pewnie plyn chlodniczy czy nieprawidlowe dopalanie DPF-a mozna wykluczyc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #970 Napisano 18 Maja 2016 jakby nie było to z relacji kolegi wyżej wynika, że oleju było za dużo skoro na zimnym silniku przekraczało max. No właśnie oleju nie sprawdza się zaraz po zgaszeniu, tylko po jakimś czasie aż co ma ściec ścieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #971 Napisano 19 Maja 2016 opisywałem juz ten problem.... miałem dokładnie tak samo... 4mm ponad max - ASO to nieporozumienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john315 Zgłoś #972 Napisano 19 Maja 2016 opisywałem już ten problem.... miałem dokładnie tak samo... 4mm ponad max - ASO to nieporozumienie. Nieporozumienie to mało powiedziane. Wymieniałem olej przy 13 tys, odessali olej wczoraj przy 21 tys. Opiekun przyznał w rozmowie że to ich błąd i za dużo wlali, i że nie powinno być już problemu ze zmieniającym się stanem oleju, ale w zleceniu serwisowym ograniczyli się do wpisania iż poziom oleju został skorygowany i należy obserwować. Olej spuszczali, w procedurze wymiany oleju jest info że należy zalać 5,2 l po czym sprawdzić i uzupełnić do MAX (5,7 l) Rozumiem że 5,7 l wchodzi gdy silnik jest całkowicie pozbawiony oleju, a wiadomo że przy wymianie to nie możliwe. Generalnie pozostałem ze słowem "przepraszamy". Na chromowane listwy oczywiście się "wypchali". Stwierdzili uszkodzenie mechaniczne od kamieni. I jak to dbać o swojego helmuta? "Janusz z garażu" nie może wymienić oleju w nowym aucie, a "profesjonalny" serwis tego nie potrafi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #973 Napisano 19 Maja 2016 ale czemu nie moze Ci Janusz oleju wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john315 Zgłoś #974 Napisano 19 Maja 2016 Gwarancja mobilności Poza tym w razie jakich kolwiek problemow z silnikiem powiedzą ze byl zły olej źle wymieniony. Choc pewnie i tak tak powiedzą Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #975 Napisano 19 Maja 2016 kola/opony zima lato tez w VW? Przeciez jak wymienisz sobie sam olej to skad niby VW ma sie tego dowiedziec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #976 Napisano 20 Maja 2016 Trzeba jeszcze skasować komunikaty o wymianie oleju... mi nie skasowali i teraz mi trąbi, że za 28 dni muszę wymienić olej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #977 Napisano 20 Maja 2016 trzeba skasowac, ale kolega wyzej napisal, ze wymienial na 13 tys. km, raczej nic nie trzeba kasowac, ponadto skasowanie tego to chyba jest prosta sprawa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john315 Zgłoś #978 Napisano 20 Maja 2016 Nie taka prosta jak by sie moglo wydawac. Tez dostalem auto ze zle ustawiona inspekcja oleju, zauważyłem to jednak nim wyjechalem z salonu wiec wzieli samchod na komputer ponownie i oddali po ponad godzinie. Tyle czasu zajela im zmiana oleju z 15 tys na long life 30 tys Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #979 Napisano 21 Maja 2016 Moja zona wlasnie wrocila z serwisu - plichta gdansk. Zasniedziale i prawie biale listwy chromowane to....'norma i wszystkie tak maja' jak pokazala im zdjecia chromow na naszym drugim aucie (5 letni fiat) to laskawie wzieli auto na serwis, porobili zdjecia i wysla odpowiedz na majla. ja odpowiedz juz znam - 'ten typ tak ma'. oczywiscie mozna zyc z jakimis pierdo-l-ami, ze czasami coz w zawieszeniu puknie, cos w srodku skrzypnie ale nie z tak beznadziejnie wygladajacymi listwami. cale szczescie, ze nie kupilem drozszej wersji paska. jeszcze 3,5 roku kredytu easy drive i mozna to 'cos' oddac i kupic z powrotem cos wloskiego - byle nic z grupy vag. raz wystarczy. a co do funcji REST to po 6 miesiacach od zgloszenia nieprawidlowego dzialania nadal nie ma latki na softa....zenada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabesto Zgłoś #980 Napisano 23 Maja 2016 Moja zona wlasnie wrocila z serwisu - plichta gdansk.Zasniedziale i prawie biale listwy chromowane to....'norma i wszystkie tak maja' . Marcin - listwy. o widzisz. Ja w B7 mialem taka akcje, ze pewnego dnia na listwach dookola okiem pojawily sie biale plamy. Najpierw tego nie zauwazylem, ale po kilku dniach jakos mi sie to zgralo, ze w tym czasie samochod byl w serwsie. generalnie na mojej myjni ekipa wiele razu staral sie to czysicic, bo to wyglada jak jakies wapno, czy czort wie co. Troche sie poprawilo, ale niestety tylko troche, przy sprzedazy nowy nabywca bardzo na to byl niezadowolony, co zmusilo mi to lekkiego opuszczenia na cenie. To teraz wychodzi, ze to fabryczny bubel??? I to znaczy ze w B8 tez to wyjdzie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach