mabesto Zgłoś #121 Napisano 20 Grudnia 2016 (edytowane) W VW w Easy Drive rabaty działają, Proszę nie wprowadzać w błąd. Owszem nie jest to takie oczywiste, ale są. Przerabiałem ten temat. w Audio owszem nie ma wtedy rabatu. Rabat rzędu 20%? na samochód który zamawiasz do produkcji? Jak kupisz 5 i więcej sztuk. Rabaty teraz są na samochody już będące na stanie. I to są rabaty pod warunkiem, że bierzesz wersję z pakietem serwisowym i takimi typowymi handlowymi pseudo korzyściami. Na wersję bazową nie będzie rabatu. Za to 20% owszem - można trafić ale na niesprzedawalne sztuki z placu. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez mabesto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #122 Napisano 20 Grudnia 2016 Nigdzie nie napisałem że 20% jest na auto do produkcji tylko na 2016r z placu. Nie ma znaczenia czy był rabat w easy drive czy nie. Znaczenie ma to że w tym przypadku pozostało 151k do spłaty, a licząc 13% rabatu na auto do produkcji ta konfiguracja wychodzi 143k jako fabrycznie nowy samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #123 Napisano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Czy wiecie jaka jest wartość wykupu samochodu pod 36 miesiącach w VW Leasing EasyDrive Passat i np. Audi Prefect Lease np. A4, A5 lub A6 ? Wyliczenia dla leasingu na 36 m-cy: Opłaty to dla A4, A5 lub A6 kosztującego 200.000 PLN brutto to 0% wpłaty i rata miesięczna 2.000 PLN netto = 2.460 PLN brutto (wg opisu spłata wyłącznie utraty wartości samochodu) i chyba w tej cenie też jest pakiet ubezpieczeń, OC,AC, NNW i Assistance. Roczny limit 30 tys. km. Razem opłaty 88.560 PLN brutto przez 3 lata. Dla A4 pierwsza wpłata to 5% więc suma wpłat będzie większa o 10.000 PLN (netto lub brutto). Dla Passata za 200.000 PLN brutto to 0% wpłaty i rata miesięczna 2.847 PLN netto = 3.502 PLN brutto + pakiet ubezpieczeń, OC,AC, NNW i Assistance na pierwszy rok "już za 2,99%". Roczny limit 20 tys. km. Razem opłaty 126.065 PLN brutto przez 3 lata. Edytowane 30 Grudnia 2016 przez d7d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabesto Zgłoś #124 Napisano 8 Stycznia 2017 co do poziomów opłat to VW jest przeciętny. Ale i wygodny. Na starcie. Problem zaczyna się, gdy coś od nich potrzebujesz. W tej kwestii bardzo się zawiodłem na VW leasing. BMW w tej kwestii ma znakomity dział wsparcia i nie abym chciał im robić reklamę, wspierają klienta na każdym etapie. W VW musisz radzić sobie samodzielnie i każda sprawa to mam wrażenie jest kłopotem. Idealny klient to taki który płaci i niczego nie oczekuje. Ale aby być obiktywnym - VW leasing nie ma ultra złych ofert. Są przeciętni. Pisałem już wiele razy - warto tylko sobie bardzo, bardzo, bardzo dobrze policzyć co się opłaca - easy drive? Czyli płacisz w w zasadzie nic nie masz? Tak - jesli samochod będzie wołem roboczym. Ale wtedy pojawia się ograniczenie przebiegowe - VW ma bardzo niekorzystne warunki, bardzo przycinają dopuszczalny przebieg. Jak przewalisz - boli. 50 gr za km. Blisko stawek Ubera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evoolve Zgłoś #125 Napisano 24 Lutego 2017 Na wstępie przepraszam, że piszę tutaj ale nie widzę odpowiedniego wątku. Będę brał auto w leasing (wpłata własna 20%, okres 3 lub 5 lat, 1% wykup na osobę prywatną). Oferta w tej chwili w VW to 104,4% uwzględniając RTI dla 3 lat i 109,3% dla 5 lat leasingu uwzględniając RTI (oczywiście RTI na 3 lata). Nie znam jeszcze kosztów ubezpieczenia w VW. Czy znacie jakieś lepsze oferty, które możecie polecić? Kolejna sprawa to czy uważacie, że to głupota ryzykować szkodę całkowitą lub kradzież w przypadku leasingu na 5 lat? Finansowo stać mnie aby leasing spłacić w ciągu 3 lat, tylko sprawa wygląda tak, że autem chciałem pojeździć co najmniej 5 lat, a średnio mi się chce przez 2 lata bujać z kilometrówką przy kosztach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deadswine Zgłoś #126 Napisano 24 Lutego 2017 To wszystko zależy ile jeździsz, ja w 3 lata zrobię tylko 30-40 tysięcy więc auto będzie naprawdę sporo warte. Ty możesz zrobić w tym czasie i 300 tysięcy. W alfie zaoferowali mi leasing na 5 lat wynoszący 118% + koszty RTI. Więc te 109% nie wygląda źle Jak przy moim przebiegu brałbym RTI na 5 lat jak to możliwe. Zwłaszcza że w wielkiej polsce sporo vw kradną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #127 Napisano 24 Lutego 2017 Zanim wziąłem leasing w VW (też około 109% na 5 lat i 20% wpłaty) to orientowałem się jak koszt wygląda w innych bankach to wychodziło bardzo podobnie, więc ta oferta alfy to chyba jakiś żart, jak chcesz alfę to po prostu weź leasing w innym miejscu :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #128 Napisano 25 Lutego 2017 Nikt wg aktualnych przepisów nie sprzeda ci na osobę fizyczną auta w po leasingu. Zawsze to będzie firma . Te wałki skończyły się. Jesli handlowiec Ci to obiecuje to po 3 latach zapomni iż to mówił Auto wykupuje ten co spłacał raty.Każdy inny przypadek to wykup za cenę rynkową. Wykupowałem ostatnio 2 auta i mam temat sprawdzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evoolve Zgłoś #129 Napisano 25 Lutego 2017 Nikt wg aktualnych przepisów nie sprzeda ci na osobę fizyczną auta w po leasingu.Zawsze to będzie firma . Te wałki skończyły się. Jesli handlowiec Ci to obiecuje to po 3 latach zapomni iż to mówił Auto wykupuje ten co spłacał raty.Każdy inny przypadek to wykup za cenę rynkową. Wykupowałem ostatnio 2 auta i mam temat sprawdzony. Hmm ale nawet w FAQ na stronie VW jest napisane, że jest taka możliwość, jeżeli mamy do czynienia z jednoosobową działalnością gospodarczą. Miałeś leasing w VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazio1946 Zgłoś #130 Napisano 25 Lutego 2017 Jeżeli masz jednoosobową działalność to wykupisz na osobę prywatną - dopytywałem o to kupując mojego paska. Leasing VW W przypadku spółki obojętnie jakiej to wykupuje się na firmę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tmaverick Zgłoś #131 Napisano 26 Lutego 2017 Październik 2016, Leasing Easy Buy, 4 lata, wkład własny 40% (nie ma chyba jednak wpływu na wysokość oprocentowania), z uwzględnieniem RTI - 105.86%. Pełne ubezpieczenie (pakiet Optimum, Allianz) - 3.1%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #132 Napisano 15 Października 2017 Hej! Zanim zamówiłem Passata miałem zamówione do produkcji audi S3 sportback w czerwonym tango red na prawie full wypasie. Auto brałem w perfect lease. W konfig wyszło Ok 255 tys , rata to 2550 netto. Na 3 lata i 90 tys przebiegu. Bez ubezpieczenia ale za to zaoferowali mi komplet opon zimowych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egzo Zgłoś #133 Napisano 6 Marca 2018 Czołem! podbijam temat - kto z Was przerabiał już oddawanie auta z easy drive i wzięcie nastepnego? jak to wygląda? ostatniego dnia umowy jadę do serwisu, oddaję im auto (pewnie obejrzy je rzeczoznawca?) i koniec? ile wcześniej można zacząć rozmowę o następnym aucie? pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #134 Napisano 9 Marca 2018 No tak to powinno wyglądać, ale domyślam się, że to jak szczegółowo rzeczoznawca będzie oglądał Twoje auto może także zależeć od tego czy zdecydujesz się na następne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #135 Napisano 6 Maja 2018 (edytowane) Dnia 6.03.2018 o 20:14, egzo napisał: Czołem! podbijam temat - kto z Was przerabiał już oddawanie auta z easy drive i wzięcie nastepnego? jak to wygląda? ostatniego dnia umowy jadę do serwisu, oddaję im auto (pewnie obejrzy je rzeczoznawca?) i koniec? ile wcześniej można zacząć rozmowę o następnym aucie? pozdro! Ja mam kredyt Easy Drive (osoba prywatna) i na początku myślałem że zapłacę ostatnia ratę jednorazowo i wezmę auto ale teraz myślę o zwrocie do dealera (zostały mi jeszcze 3 lata). I z tego co wiem to jest ocena rzeczoznawcy, wyceniaja szkody na podstawie wytycznych (dostalem taką książeczkę co jest brane pod uwagę jako dopuszczalne a co nie) i koszt do zapłaty to ta wycena minus amortyzacja (po 4 latach chyba 20%) i ewentualna dopłata za km ponad limit. No i teraz myślę co jest bardziej opłacalne (Bo chce zamówić nowe auto na koniec umowy): wykup płacąc ostatnia ratę (będzie to 50tys) i potem sprzedaż (jeśli cena rynkowa 4 letniego paska będzie ponad 60tys), czy nie bawić się w to tylko oddać auto i wziąć następne. Jeśli mam na tym zyskać co najmniej 10tys to chyba lepiej wykupić (wtedy nie jestem obciążony kosztami rzeczoznawcy) i jeśli uda mi się sprzedać auto za ok 65tys to jeszcze zyskam a w międzyczasie zamówie kolejne aby w momencie sprzedaży starego nowe było już do odbioru. Reasumując - ktoś się orientuje jaka może być wartość 4 letniego B8 (Highline 1.8TSI manual plus pakiet business, Easy open,alarm, kamera cofania) który kosztował 125tys i będzie jeszcze rok na gwarancji (safe+)?? Edytowane 6 Maja 2018 przez biokd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #136 Napisano 7 Maja 2018 4 letnich B8 w prawdzie jeszcze nie ma, ale kolega, który pracuje u dilera zdecydowanie mi odradzał zostawianie samochodu. Mówił, i sam tak robi, że lepiej wykupić i sprzedać samemu. I faktycznie jakby nie liczył to te parę tysi będzie się do przodu. Wiadomo, diler też musi na tym zarobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #137 Napisano 7 Maja 2018 A nie mozna auta samemu sprzedac w ostatnim miesiacu? Auto jest zarejestrowane na wlasciciela, zadnych zastawow w DR nie ma. A 2 tyg przed koncem umowy jak sie diler skontaktuje z propozycja zakonczenia umowy to mowimy, ze wykupujemy, wplacamy kase i tyle (mimo ze auto juz dawno sprzedane). Cene wykupu kazdy zna wiec tylko kwestia drozej wystawic/sprzedac. W 'najgorszym' przypadku oddac dilerowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #138 Napisano 7 Maja 2018 No właśnie mam info z salonu że dużo klientów wykupuje i sprzedaje samemu. Dają ogłoszenie na 3 miesiące przed końcem kredytu i jak się nie znajdzie chętny to wtedy decydują się na zwrot (decyzję co do zakończenia EasyDrive trzeba podjąć chyba na 2 miesiące przed koncem). Ale mówił mi że bez problemu powinno się sprzedać za więcej niż wynosi cena wykupu (czyli teoretycznie cena rynkowa wg Eurotax). Dobre pytanie czy mogę pozbyć się auta przed upływem kredytu jeśli już się zdecydowałem na wykup (czyli właśnie w ciągu tych 2 miesiecy). I tak musiałbym poczekać aż mi nowe auto dojedzie zanim pozbede się starego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starl0rd Zgłoś #139 Napisano 5 Listopada 2018 (edytowane) Pozwólcie że odkopię trochę temat. Rozważam aktualnie leasing Passata albo A4 i z tego co się orientuję w obydwu przypadkach finansującym jest VW Bank Polska tak więc OWUL będzie identyczne dla jednej jak i drugiej marki. I tu pojawia się pytanie czy ktoś z was korzystał z oferty ED i miał szkodę całkowitą albo kradzież pojazdu? Wiadomo że język prawniczy rządzi sie swoimi prawami natomiast paragraf 13 niektórzy odczytują jakoby w przypadku szkody całkowitej / kradzieży, klient musiałby zwrócić do banku kwotę równą wartości auta, a dopiero potem dochodzić swoich roszczeń u ubezpieczyciela. Czy ktoś miał z tym jakieś doświadczenia? 69_01_09_18-Ogolne-warunki-umow-leasingu.pdf Edytowane 5 Listopada 2018 przez Starl0rd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #140 Napisano 7 Grudnia 2018 Panowie, odświeżę temat - za pół roku kończy mi się leasing EasyDrive. Czy ktoś przerabiał w tak zwanym międzyczasie zwrot albo wykup? Bo mam dylemat czy wykupić i sprzedawać (o ile pamietam muszę mieć go pół roku w firmie po zakończeniu umowy leasingu) czy tez usunac wszystkie wgniotki, ryski (te, które przekraczaja dopuszczalne zuzycie) z AC i oddac? Choc pewnie przy kolejnym pojezdzie w VW Leasingu byłaby pewnie zwyżka. Jestem troszkę w kropce - nie chciałbym musieć dopłacac pieniedzy przy zwrocie -np. 2 czy 5 tys. (mam ryski na felgach, wiec moze byc to uznane za zuzycie ponad miare - pewnie cos dolicza) - nie wiem do konca jak oni to licza, bo takie pieniadze wole przeznaczyc na ubezpieczenie lub kawalek wplaty na kolejny samochód. Będę wdzięczny za wszelkie info i rady! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach