ochab Zgłoś #201 Napisano 8 Lipca 2016 kiedys tak mialem pare razy, teraz od jakis 10 tys. km juz nie ma tego problemu:) ( wydaje mi sie ze moze na poczatku samochod wiecej stal, czlowiek bawil sie roznymi funkcjami i moze byl lekki problem z akumulatorem? to moje dywagacje ale jak jezdze codziennie, kompletnie to ustalo. ) U mnie niestety problem się pojawia. Fakt, nie tak często jak na początku ale czasem się zdarza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #202 Napisano 15 Lipca 2016 U mnie niestety problem się pojawia. Fakt, nie tak często jak na początku ale czasem się zdarza Nie rozumiem, skoro odpala to po co sobie zawracać głowę i tracić czas w serwisie, przecież gwarancji masz jeszcze sporo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #203 Napisano 22 Lipca 2016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leinad Zgłoś #204 Napisano 3 Sierpnia 2016 Czy ktos z was chipowal juz ten silnik? Mam dwie oferty przez ASO 1) box Albo 2) chipowanie Za 2 tygodnie koleś w ASO wraca z urlopu i będę chciał modifikacje Macie jakieś doświadczenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjacek Zgłoś #205 Napisano 3 Sierpnia 2016 Czy ktos z was chipowal juz ten silnik? Mam dwie oferty przez ASO 1) box Albo 2) chipowanie Za 2 tygodnie koleś w ASO wraca z urlopu i będę chciał modifikacje Macie jakieś doświadczenia ? Mogę polecić Chip z Dynosoft. 305 KM i 581 Nm. Przejechane 30 kkkm jak na razie zero problemów. Ostatnia trasa do Francji (spokojna jazda - korki) 7 l/100km. Generalnie nie polecam samego "wgranie" chipa bez strojenia i hamowni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #206 Napisano 4 Sierpnia 2016 żadnych boxów, tylko indywidualne strojenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #207 Napisano 6 Sierpnia 2016 tJacek - a nie mówił Ci ,że to za dużo na ten motor takie parametry? Bo mnie u innego tunera powiedzieli,że radzą 550Nm i 270KM dla tego motoru.To w końcu nadal tylko 2litry ...Czujesz dużą różnicę w stosunku do serii? Bo z tymi hamowniami to też jest różnie i po 20-30KM różnicy wychodzi Dla mnie podstawowym kryterium są osiągi i spalanie więc będę się możę i decydował na bitdi w nadziei na to,że ten zawias da się jakoś poprawić,no chyba ,że będzie to Tiguan bitdi,ale tam zawias też niespecjalny NIe przeszkadza Ci głośność podczas ostrego przyspieszania.Jechałem jednym bitdi sedan i bylo tam w/g mnie zle pod tym względem.Mówię o ostrym przyspieszaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #208 Napisano 8 Sierpnia 2016 U mnie puknęło 50 tys. I czasami nie wiem o czym piszecie, chyba ze trafiłem na szczególny egzemplarz - dźwięk przyjemny w trybie sport nawet bardzo przyjemny, wszystko działa i mimo czasu eksploatacji wciąż banan na twarzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #209 Napisano 8 Sierpnia 2016 Przepraszam nie zwróciłem uwagi na autora postu, stad mój komentarz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjacek Zgłoś #210 Napisano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) tJacek - a nie mówił Ci ,że to za dużo na ten motor takie parametry? Bo mnie u innego tunera powiedzieli,że radzą 550Nm i 270KM dla tego motoru.To w końcu nadal tylko 2litry ...Czujesz dużą różnicę w stosunku do serii? Bo z tymi hamowniami to też jest różnie i po 20-30KM różnicy wychodzi Dla mnie podstawowym kryterium są osiągi i spalanie więc będę się możę i decydował na bitdi w nadziei na to,że ten zawias da się jakoś poprawić,no chyba ,że będzie to Tiguan bitdi,ale tam zawias też niespecjalny NIe przeszkadza Ci głośność podczas ostrego przyspieszania.Jechałem jednym bitdi sedan i bylo tam w/g mnie zle pod tym względem.Mówię o ostrym przyspieszaniu Jest kilku tunerów na rynku i okolice 300 KM + 580 Nm to nic specjalnego. Ciśnienie doładowanie nie jest ruszane, wtrysku również. Temperatura spalin jak i oleju jest ok więc ja nie widzę jakiegoś ogromnego ryzyka. Temperatura spalin zaczynała być za wysoka przy 318 KM więc góra została obcięta do 305. Oczywiście ryzyko jest zawsze ale jak się oczekuje nie wysilonej jednostki można kupić W123 2l bez turbo i trwałość powinna być ok . Zmiana osiągów jest odczuwalna, zużycia paliwa nie bardzo. Poza tym trzeba zwrócić uwagę na jeden aspekt. Program zostaje zmieniony w obszarach gdzie uchylenie przepustnicy jest ponad 70%. W praktyce normalnej jazdy oznacza to, iż silnik jest bardziej wysilony przez jakieś 0,1 - 1% swojego życia. Auto przyśpiesza do 200 km/h około 20 sekund a wiecznie przyspieszać się nie da. Silnik pewnie by odczuł przeciążenie gdyby przez długi czas jechać powyżej fabrycznej V-max ale to nawet w Niemczech przestaje być możliwe. Poza tym Pasek trzyma się pewnie drogi tak do 220 - 240 km/h więc nie ma za bardzo warunków aby wykończyć silnik. Jeżeli chodzi o dźwięk silnika to jak dla mnie jest ok. Jak pisałem kilka razy w innych miejscach mam kombi i nie wiem o co chodzi z tym zawieszeniem..... Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez tjacek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #211 Napisano 8 Sierpnia 2016 Sam nie wiem,może i kupię to bitdi,tylko że alltracka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #212 Napisano 21 Sierpnia 2016 Ktoś z kolegów już tak podrasował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ochab Zgłoś #213 Napisano 26 Sierpnia 2016 Mogę polecić Chip z Dynosoft. 305 KM i 581 Nm. Przejechane 30 kkkm jak na razie zero problemów. Ostatnia trasa do Francji (spokojna jazda - korki) 7 l/100km. Generalnie nie polecam samego "wgranie" chipa bez strojenia i hamowni. Kolego jaki był koszt tej przyjemności ? Nie ukrywam, że wynik kusi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salata1000 Zgłoś #214 Napisano 16 Września 2016 Witam wszystkich ja tu po raz pierwszy. Jeśli to nie tajemnica ile udało się Wam utargować w salonie, w procentach od ostatecznej ceny z opcjami ? Kupowałbym w leasingu na firmę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #215 Napisano 17 Września 2016 chyba jeszcze nikt nie kupowal silnika, ale jest pewnie drogi, takze leasing jak najbardziej moze byc oplacalny:), tak na powaznie, moze zadasz to pytanie w odpowiednim temacie, pewnie ktos udzieli informacji, w innych watkach byly juz podawane informacje ile udalo sie uzyskac, jesli oczywiscie chcesz kupic samochod. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salata1000 Zgłoś #216 Napisano 17 Września 2016 Witam. Właśnie dogrzebałem się do wątku o negocjowaniu ceny. Moje pytanie nieaktualne. Pozdrowienia. A jak komuś się chce odpisać to między jakimi samochodami wybieraliście. Ja rozważam: rozum mówi Superb 190 km 2.0 tdi za około 130 tyś, serce VW Passat 2.0BITDI jakby się dało za około 160 tyś dobieram tylko metalik i dynaudio, no i jest jeszcze mercedes E 2,0 194 km tdi jeżeli tylko dobiorę nagłośnienie to do kupienia za około 180 tyś, tego poleca kumpel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeffoo Zgłoś #217 Napisano 17 Września 2016 to ić do kupmla i daj pomuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryży Zgłoś #218 Napisano 27 Października 2016 Siema mam paska od 5 miesięcy, mam już 34 tyś. km zmieniam wszystkie filtry oraz olej co 15 tyś. Części kupuje w hurtowni wszystkie filtry mana oraz olej motula 5W30 kosztuje mnie to 350 zł kolejne 390 brutto płace za serwis w VW. Więc jak na serwis auta za ponad 200 tyś to nie duża wartość. Nie wiem o czym mówicie jeśli chodzi o zawieszenie chodzi perfekcyjnie, przy wyższych prędkościach sport powinien być twardszy i to moja jedyna uwaga do zawieszenia. Głównie robię trasy po polskich drogach i to z wysokimi średnimi. Mam takie urządzenie jak DPP z firmy z Opola i jestem zadowolony. Mam 272 Km i 572 Nm, na bieżąco korzystam z pełnego zakresu obrotów silnika i nic mu nie dolega. Jedyna uwaga do temperatury oleju przy wyższych prędkościach dochodzi do 130 stopni, zastanawiam się nad ściągnięciem ocieplenia miski latem może trochę się poprawi. Ktoś pyta ile wchodzi do baku maksymalnie wlałem do baku 68,30 litra ale z 25 km zrobiłem z totalnym zerem wskaźnikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kondziu1 Zgłoś #219 Napisano 30 Października 2016 Witam od połowy lipca jeżdżę Alltrackiem z BiTDI. Zrobiłem już ok 10k KM. Niestety od 2 tygodni zauważyłem, że silnik nieznacznie, ale jednak, zaczął pracować głośniej. Czy ktoś z Kolegów również miał podobne odczucia po przejechani kilku tysięcy kilometrów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #220 Napisano 1 Listopada 2016 Siema mam paska od 5 miesięcy, mam już 34 tyś. km zmieniam wszystkie filtry oraz olej co 15 tyś.Części kupuje w hurtowni wszystkie filtry mana oraz olej motula 5W30 kosztuje mnie to 350 zł kolejne 390 brutto płace za serwis w VW. Więc jak na serwis auta za ponad 200 tyś to nie duża wartość. Nie wiem o czym mówicie jeśli chodzi o zawieszenie chodzi perfekcyjnie, przy wyższych prędkościach sport powinien być twardszy i to moja jedyna uwaga do zawieszenia. Głównie robię trasy po polskich drogach i to z wysokimi średnimi. Mam takie urządzenie jak DPP z firmy z Opola i jestem zadowolony. Mam 272 Km i 572 Nm, na bieżąco korzystam z pełnego zakresu obrotów silnika i nic mu nie dolega. Jedyna uwaga do temperatury oleju przy wyższych prędkościach dochodzi do 130 stopni, zastanawiam się nad ściągnięciem ocieplenia miski latem może trochę się poprawi. Ktoś pyta ile wchodzi do baku maksymalnie wlałem do baku 68,30 litra ale z 25 km zrobiłem z totalnym zerem wskaźnikach. Masakra, nigdy narazie nie widziałem u siebie więcej niż 105 stopni jeśli chodzi o temperaturę oleju, też mam wlany Motul 5W30. Zazwyczaj olej przy normalnej jeździe utrzymuje mi się w przedziale 92 - 96 stopni. Ja nie wiem czy by mi się nawet udało uzyskać taką temperaturę o jakiej piszesz, podejrzewam nie realne. Co do pojemności baku to też jestem w szoku. Tam w baku jest oddzielny pojemnik na około 11 litrów płynu Ad Blue, i najwięcej paliwa ON do baku udało mi się wlać 64 litry w przypadku jak komputer przez około 10 km pokazywał już stan paliwa 0 kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach